abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:21:09 #276
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93503091
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 18:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ja! :D
Ik zei al tegen Annicka: 'Volgens mij zijn dat Elin en kleurdoos.' Was die man met dat lange haar Elin's vader?

Ik fietste aan de andere kant van de sloot, op weg naar het zwembad en was al laat, dus ik kon geen hoi komen zeggen. ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93503407
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik zei al tegen Annicka: 'Volgens mij zijn dat Elin en kleurdoos.' Was die man met dat lange haar Elin's vader?

Ik fietste aan de andere kant van de sloot, op weg naar het zwembad en was al laat, dus ik kon geen hoi komen zeggen. ;(
dat jezusfiguur? ja :+

toen hadden we de echo net gehad en gingen we taartjes halen bij de AH :)
pi_93503807
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou echt verschrikkelijk :o Handjes schudden. En iedere dag een kwartier meedoen, werken alle moeders die kiezen voor dalton niet ofzo?
zo erg is dat niet hoor... Bij Amber doen ze dat ook op school. Zodra ze de klas binnenkomt loopt ze naar de meester/juf en zegt ze goedemorgen. Bij het naar huis gaan geeft ze de meester/juf een hand en zegt ze tot morgen of prettig weekend. En alle kinderen doen het automatisch.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:42:12 #279
105850 Fuente
mamamuts
pi_93504327
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

_O-
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:54:03 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93505042
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Pepijn is zeker (eigen)wijs, maar al 3,5 jr een jongetje hoor ;)
Ow oeps :@ :@ :@ Ik ga even ergens in een hoekje zitten, denk ik. Sorry!
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:58:47 #281
12913 GreatWhiteSilence
pi_93505298
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Misschien kan hij eens meedoen met zo'n levend kerststalletje. :P

Ik dacht op dat moment dat jullie er net heen gingen, het leek namelijk of jullie uit de bus stapten ofzo. Het was rond half negen, geloof ik, dus betrekkelijk vroeg. Leuk weer eens een Fok!ker in het wild te zien. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93506066
oja, hij was op de fiets en Elin & ik met de bus, dus hij moest ons ophalen bij de halte :)

volgende keer gewoon gillen en zwaaien :P

ik zwaai toch altijd terug, zelfs als het niet voor mij is
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:31:06 #283
12913 GreatWhiteSilence
pi_93507540
Zelfs als ik dat had gedaan, hadden jullie me waarschijnlijk niet gehoord. Mijn stem draagt niet zo ver... :')

Er rust hier trouwens een vloek op de twee-jaarsafspraak van het CB: er komt iedere keer weer wat tussen... :P
pi_93510943
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zelfs als ik dat had gedaan, hadden jullie me waarschijnlijk niet gehoord. Mijn stem draagt niet zo ver... :')

Er rust hier trouwens een vloek op de twee-jaarsafspraak van het CB: er komt iedere keer weer wat tussen... :P
idem hier, is al 3 keer verzet inmiddels

eind deze maand mogen we weer
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:24:50 #285
12913 GreatWhiteSilence
pi_93511752
Wij ook, de 31ste. En eigenlijk gaat dat óók al niet, kwam ik vandaag achter... :')
pi_93511853
Allemaal superbedankt voor de felicitaties voor Meikes verjaardag!
Ze heeft een superdag gehad, heel erg verwend, ze heeft een trampoline gekregen, en nog heel veel meer, maar het allermooiste vond ze toch wel haar vlinderbarbie. Een barbie met vleugels en knalroze haar. *O*
Verder heeft ze vooral genoten van alle aandacht!

Vandaag de eerste echte dag op school, hartstikke goed gegaan. Ben trots op mijn kleine meisje!
Iedereen hier bedankt, voor luisterende oren, adviezen, gezellige gesprekjes enz enz
En we zien jullie in het kleutertopic!

KD, feli met je knipperlichtje! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93512038
Oh Karin, ik heb het gemist (ik kom te weinig in dit topic!).

Nog gefeliciteerd met je mooie, grote dochter *O* O+ :* . Wat heerlijk dat school zo goed gaat!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:52:49 #288
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93513944
Groof, je hebt hier gepost! Ben je ziek? :P.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:31:54 #289
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_93519973
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef k_i_m het volgende:
Een vrijgemaakte school?
Dat is de gereformeerde school. Werkt meestal nauw samen met de gereformeerde kerken (vrijgemaakt), tegenwoordig vaak ook met de Christelijke Gereformeerde kerken en de Nederlands Gereformeerde kerken. Je hebt verschillende 'soorten' gereformeerden :@ (nog meer dan deze 3).

Onze kinderen gaan ook naar een gereformeerde school, over de onze ben ik erg te spreken, dus daar zal Marlien t.z.t. ook naartoe gaan. Als leden van bovengenoemde kerk worden we automatisch door de school benaderd.
Niet alle gereformeerde scholen zijn even goed, ik heb wel getwijfeld of deze school wel geschikt zou zijn voor ons kind (bij de oudste dus), maar zoals gezegd, ik ben er erg over te spreken.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_93526610
Het voordeel vind ik gewoon echt gedegen bijbvelonderwijs door een docent die het gewoon ook echt gelooft.
De christelijke school hier in de straat bid elke morgen met de kinderen, maar 70% van de docenten is geen christen. Die staan daar dan wel te bidden.
Dan heb ik eigenlijk liever dat ze niet bidden :)
pi_93526619
Ik haalde net een huilend en hoestend straalkacheltje uit bed dat niet wil eten... Ik zal zo eens temperaturen, maar ik gok dat het geen psz wordt vandaag...
pi_93527070
39 rond..
Ligt nu half e pitten op de bank. En ik: volgens mij ben jij ziek, je mag een tuitbeker en op de bank met een dekentje en ik geloof dat mama de psz maar even belt...
Was hij het mee eens :o
De psz is echt *O* normaal.
pi_93527797
oeh, freecell, beterschap voor je warm jochie!

Hier net een jochie naar het KDV gebracht, zonder luier.. Vorige week woensdag deed hij alles nog in de luier. En nu een week later alles op de wc :P
hoop ik dan voor het kdv vandaag. Wel een paar reservebroeken meegegeven.
pi_93528442
wat goed deepfreeze!

ik kreeg net een telefoontje van t KDV :') of elin nog kwam..
dacht ik dat t dinsdag en vrijdag was, blijkt het woensdag en vrijdag te zijn
pi_93528782
Oeh KD, foutje. Alsnog gebracht ook?
pi_93529198
nee, gisteren wennen, volgende week mag ze echt. 2 dagen achter elkaar vind ik iets teveel van t goede
pi_93530438
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef freecell het volgende:
Het voordeel vind ik gewoon echt gedegen bijbvelonderwijs door een docent die het gewoon ook echt gelooft.
De christelijke school hier in de straat bid elke morgen met de kinderen, maar 70% van de docenten is geen christen. Die staan daar dan wel te bidden.
Dat gedegen bijbelonderwijs is een pre maar weinig ruimte voor andersdenkenden vind ik echt een grote contra. Ik gok dat je daar ook nog wel problemen mee gaat krijgen als evangelo :+ . Ik heb zelf op één van de twee vrijgemaakte scholen in jouw woonplaats gezeten (de T.) en ik vond het geen goede school, maar wie weet is dat nu beter.
pi_93530789
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef freecell het volgende:
Zou jij het erg vinden als er ongelovige kinderen in de klas zitten?
En hoe denk je over het behandelen van een ander geloof.

Die van mij zullen gaan naar de rooms katholieke school.
Ik ben niet gelovig opgevoed en de kinderen mogen dat zelf helemaal weten.
pi_93531652
Jore: die van mij zouden naar die andere gaan dan... Die van mijn broer (baptist) hebben daar ook opgezeten, ik zal hem eens uithoren ;)

Ongelovige kinderen in de klas vind ik echt geen énkel probleem :) Daar loopt hij vroeg of laat toch wel tegenaan en een manco in mijn eigen opvoeding was dat ik echt in een zuil ben opgegreid. Dat wil ik niet voor de kinderen :)
pi_93531753
Hai! Behoorlijk nieuw hier op FOK dus zal me even voorstellen.
Ik ben Aag-je, moeder van 3 jongens in de leeftijd van 2, 5 en 7 en vanwege die jongste kom ik me hier dus melden :p
Ik woon in het Noorden des lands, om precies te zijn naast een jongetje die momenteel ziek op de bank ligt lees ik hier net :+ . Beterschap ventje!
Ik hoef gelukkig geen school meer te kiezen, dat heb ik al achter de rug. Oudste heeft eerst hier in de straat op school gezeten (toen wij nog niet in deze straat woonden :') ) maar dat beviel niet dus overgestapt naar andere school, de 'katholieke' waar Freecell het over heeft. Freecell, welke Dalton en Jenaplan overweeg je? Dalton K. toevallig? Daar heb ik slechte verhalen over gehoord. Over Jenaplan *naam van flat waar Pluk woont* juist weer goede verhalen. Lastig is het hè? Ik vond het bezoeken van de school erg belangrijk heb ik gemerkt, de sfeer op een school is zo belangrijk! En op de school van mijn jongens is soms tóch wat te merken van de katholieke achtergrond hoor, ik weet niet hoe prettig je dat vindt? Zo wordt er wel wat gedaan met de Vastentijd bijvoorbeeld.

Oh en KD: gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')