Ik zei al tegen Annicka: 'Volgens mij zijn dat Elin en kleurdoos.' Was die man met dat lange haar Elin's vader?quote:
dat jezusfiguur? jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Annicka: 'Volgens mij zijn dat Elin en kleurdoos.' Was die man met dat lange haar Elin's vader?
Ik fietste aan de andere kant van de sloot, op weg naar het zwembad en was al laat, dus ik kon geen hoi komen zeggen.
zo erg is dat niet hoor... Bij Amber doen ze dat ook op school. Zodra ze de klas binnenkomt loopt ze naar de meester/juf en zegt ze goedemorgen. Bij het naar huis gaan geeft ze de meester/juf een hand en zegt ze tot morgen of prettig weekend. En alle kinderen doen het automatisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt verschrikkelijkHandjes schudden. En iedere dag een kwartier meedoen, werken alle moeders die kiezen voor dalton niet ofzo?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat jezusfiguur? ja
toen hadden we de echo net gehad en gingen we taartjes halen bij de AH
Ow oepsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Pepijn is zeker (eigen)wijs, maar al 3,5 jr een jongetje hoor
Misschien kan hij eens meedoen met zo'n levend kerststalletje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat jezusfiguur? ja
toen hadden we de echo net gehad en gingen we taartjes halen bij de AH
idem hier, is al 3 keer verzet inmiddelsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zelfs als ik dat had gedaan, hadden jullie me waarschijnlijk niet gehoord. Mijn stem draagt niet zo ver...
Er rust hier trouwens een vloek op de twee-jaarsafspraak van het CB: er komt iedere keer weer wat tussen...
Dat is de gereformeerde school. Werkt meestal nauw samen met de gereformeerde kerken (vrijgemaakt), tegenwoordig vaak ook met de Christelijke Gereformeerde kerken en de Nederlands Gereformeerde kerken. Je hebt verschillende 'soorten' gereformeerdenquote:
Dat gedegen bijbelonderwijs is een pre maar weinig ruimte voor andersdenkenden vind ik echt een grote contra. Ik gok dat je daar ook nog wel problemen mee gaat krijgen als evangeloquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef freecell het volgende:
Het voordeel vind ik gewoon echt gedegen bijbvelonderwijs door een docent die het gewoon ook echt gelooft.
De christelijke school hier in de straat bid elke morgen met de kinderen, maar 70% van de docenten is geen christen. Die staan daar dan wel te bidden.
Dan heb ik eigenlijk liever dat ze niet bidden
Zou jij het erg vinden als er ongelovige kinderen in de klas zitten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:55 schreef freecell het volgende:
Het voordeel vind ik gewoon echt gedegen bijbvelonderwijs door een docent die het gewoon ook echt gelooft.
De christelijke school hier in de straat bid elke morgen met de kinderen, maar 70% van de docenten is geen christen. Die staan daar dan wel te bidden.
Dan heb ik eigenlijk liever dat ze niet bidden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |