abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2011 @ 23:13:33 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93469396
quote:
Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ja, vragen deed ik ook wel hoor :P
Alleen hier is het hem net het verschil tussen 'wil je even van tafel gaan?' of 'kom eens van die tafel af!'

En door mijn knieën, oogcontact: mama wil graag dat je van de tafel afkomt, straks val je er nog af of valt er iets anders van de tafel, kommaar, we gaan even je trein pakken'

Zeg maar :P
Helemaal goed volgens Gordon: een 3-delige ik-boodschap: Gedrag, Gevoel en Gevolg ! *O*

Ik ben nu het boek 'Luisteren naar Kinderen' aan het lezen. ;) Interessant en ik kom veel dingen tegen waar ik mee aan de slag kan als ik weer thuis ben. :Y
Voor sommige mensen is dat vast allemaal heel natuurlijk (zo doe ik dat altijd al!), voor mij niet. :6 ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 28-02-2011 23:24:57 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 23:15:28 #227
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_93469513
Hmm, ik vraag mij echt af wanneer dat nog komt. Ik vind Annicka eigenlijk te meegaand, ook al is dat lekker makkelijk. :@ Nog nooit een echte driftbui meegemaakt. (Daagt Fok!wet uit, ik wil eens wat leven in de brouwerij... ~O> )

Paar dagen terug klom ze op het kastje waar de TV op staat. Ik zei: "Annicka, wil je van dat kastje afkomen? Anders zal ik de tv uit moeten zetten zodat het kastje niet interessant meer is."
Ze wist niet hoe snel ze weer netjes op haar stoeltje moest gaan zitten... :+

Edit: We hebben sinds een paar weken een andere tv, waardoor er nu ruimte is om op het kastje te klimmen, dat was voorheen niet zo. Het is dus niet alsof ik haar er al maanden afsleep, ofzo... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 28 februari 2011 @ 23:20:45 #228
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93469786
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je vond het zo leuk, je denkt ik quote hem nog een keer? :P.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_93469801
Oh ik doe het helemaal fout zie ik.

Kom van die tafel af of ikzal je een handje helpen en dan heb je pijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93469919
Oh das uiteraard rond een uur of 6 op vrijdag als ik m'n man al rond 5 had thuis verwacht en de hoofdpijn is standje 10.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:25:57 #231
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93470039
D'r wordt hier tegenwoordig veel nep gehuild. Dus heb ik tegen haar gezegd; je mag alleen huilen als je auw hebt, anders denkt mama straks dat er niks aan de hand is als er echt wat is.

Sta ik vanavond de was op te vouwen, al 10x gevraagd of ze haar kleren uit wilde trekken zodat ik haar pyjama aan kon trekken, met geen resultaat. Dus ik zeg tegen haar "Als je je kleren niet uittrekt gaat mama huilen hoor!" zegt ze "Je mag niet huilen als je geen auw hebt mama!"

*zucht*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 28 februari 2011 @ 23:26:26 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93470061
quote:
Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je vond het zo leuk, je denkt ik quote hem nog een keer? :P.
Ik doe dat steeds in de mobiele lay out. Zit steeds mis te harken.

Tico! :D
Da's idd nét niet hoe het moet! _O-
  maandag 28 februari 2011 @ 23:26:57 #233
12913 GreatWhiteSilence
pi_93470085
Ow, in die situatie pluk ik Annicka van de tafel, zet haar neer op de bank en zeg: "HIER mag je springen, dat veert beter, pas wel op dat je er niet vanaf dondert, want dan is het AUW, WHEEE en ELLENDE..." ~O>

k_i_m _O-
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_93470193
Ik krijg jen al over de zeik door alleen te kijken....
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:25:58 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93477531
Hahaha hier gaat ie 's morgens zoals bij freecell en aan het eind van de dag zoals bij Ticootje :D :@

Karin (alsnog) gefeliciteerd met je grote dochter *O*
pi_93477925
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik doe het helemaal fout zie ik.

Kom van die tafel af of ikzal je een handje helpen en dan heb je pijn.
:+

idd

af en toe hebben we ook een verantwoord, flikker nou eens even op :+

maar dat komt omdat wij nogal grof in de mond zijn normaliter, nouja, alleen ik :+
pi_93478171
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:25 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha hier gaat ie 's morgens zoals bij freecell en aan het eind van de dag zoals bij Ticootje :D :@

Hier ook wel _O-

Ik denk er soms een tijdje niet aan, maar daar kom ik meestalna een tijdje wel weer van terug :D
Gordon is voor mij wel logisch ja... geloof ik... tenminste die ik-boodschappen en gevolg ed wel, ik sta niet achter alles wat hij zegt verder :)
pi_93478263
De nep huilen fase hebben we hier achter de rug (ik ben drieeeehiiiieeetig :'( !)
Daarna hadden we de IK BEN BOOS OP JOU :( fase (compleet met woedende blik _O-
En nu zitten we in de waarom fase...

Karin nog gefeliciteerd met meisje!
En Piglet :D waar haalt zo'n klein mensje zoveel weisheid vanaf?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:24:51 #239
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93478998
quote:
18s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef k_i_m het volgende:
D'r wordt hier tegenwoordig veel nep gehuild. Dus heb ik tegen haar gezegd; je mag alleen huilen als je auw hebt, anders denkt mama straks dat er niks aan de hand is als er echt wat is.

Sta ik vanavond de was op te vouwen, al 10x gevraagd of ze haar kleren uit wilde trekken zodat ik haar pyjama aan kon trekken, met geen resultaat. Dus ik zeg tegen haar "Als je je kleren niet uittrekt gaat mama huilen hoor!" zegt ze "Je mag niet huilen als je geen auw hebt mama!"

*zucht*
_O- word je daar toch met je eigen woorden om je oren geslagen.

Bij ons gaat het ook afhankelijk van mn humeur/gevoel van dat moment. Ik kan heel rustig en geduldig zijn, maar soms ook helemaal niet. Ook niet altijd even consequent. :@

Piglet wat een wijs meisje!! O+

KD, veel succes vandaag!! :* ^O^
Make love, not war ☮
pi_93479129
gelukt O+
we hebben een knipperlichtje O+
pi_93479163
Ohhhhhh KD wat fijn, wat ben ik blij voor je!!! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:33:09 #242
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93479167
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukt O+
Ow wat een fijn nieuws *O* *O* :*
Make love, not war ☮
pi_93480151
KD super :) !!!!
Fake it till you make it...
pi_93480235
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
gelukt O+
gefeliciteerd!!! :* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93480760
dank O+

zo nu staat ie op 3 plekken :+
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:20:44 #246
105850 Fuente
mamamuts
pi_93484548
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
dank O+

[ afbeelding ]

zo nu staat ie op 3 plekken :+
Yeeeeeeeeeey! Van harte! Echt super de super! Nog zo'n mooierd in de maak :D
ik rammel als een malle!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:20:05 #247
12913 GreatWhiteSilence
pi_93491855
Kleurdoos, zag ik jullie vanmorgen bij de bushalte bij de AH? Ik weet dat daar ook een verloskundigenpraktijk zit. Geweldig van dat kloppende hartje. O+ Ik rammel met Fuente mee...

Hier hebben we tegenwoordig een nieuw spelletje: ik moet vormen tekenen met kleurstiften en dan zegt zij wat het is: rode cirkel, blauw vierkant, groene driehoek etc. Komt dat whiteboard dat we aan de muur hebben gehangen toch nog van pas... :D
pi_93492334
KD, heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!
rammelt ook mee ;)

Wat een slim jochie Piglet.

En al die eigenwijze dove kids, succes mama's

GWS, Chris is ook niet zo van het peuterpuberen. Hij protesteert weleens, maar vergelekenmet de verhalen hier is het maar een braaf geval O-)

De zindelijkheid gaat hier ook lekker. Gisteren op het KDV de hele dag droog, alleen tijdens het uitrazen bij thuiskomst alsnog een natte luier. Vandaag ook al de hele dag droog. Tijdens ons uitstapje naar de stad wel even ergens op de wc gezet, dat bleek genoeg (wel luierbroekje aan voor de zekerheid). Morgen mag hij zonder luier naar het KDV. Alleen hij ziet dat nog niet zo zitten. Dus ik twijfel een beetje, of ik het nu door moet zetten, of dat we het volgende week maandag pas doen.
pi_93493719
Och, dan zou ik nog even wachten, als hij dat fijner vindt kan die ene week er ook nog wel bij toch? :)

Ik ben me aan het oriënteren op basisscholen. Wat moeilijk :o
Ik vind Montessori wel wat.. of Jena-plan... De vrije school niet en een christelijke school lijkt me wel fijn, maar die heb je dus alleen in heel erg 'structuur en orde' variant }:|

Ik wil een christelijke montessori in de straat :P
pi_93493852
kijkj. da's nou het voordeel van een dorp :) we kunnen hier kiezen tussen de openbare en de christelijke. en je hoeft pas in te schrijven tegen de tijd dat ze er over beginnen bij de psz :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')