Helemaal goed volgens Gordon: een 3-delige ik-boodschap: Gedrag, Gevoel en Gevolg !quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ja, vragen deed ik ook wel hoor
Alleen hier is het hem net het verschil tussen 'wil je even van tafel gaan?' of 'kom eens van die tafel af!'
En door mijn knieën, oogcontact: mama wil graag dat je van de tafel afkomt, straks val je er nog af of valt er iets anders van de tafel, kommaar, we gaan even je trein pakken'
Zeg maar
Je vond het zo leuk, je denkt ik quote hem nog een keer?quote:
Ik doe dat steeds in de mobiele lay out. Zit steeds mis te harken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je vond het zo leuk, je denkt ik quote hem nog een keer?.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik doe het helemaal fout zie ik.
Kom van die tafel af of ikzal je een handje helpen en dan heb je pijn.
Hier ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:25 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha hier gaat ie 's morgens zoals bij freecell en aan het eind van de dag zoals bij Ticootje![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef k_i_m het volgende:
D'r wordt hier tegenwoordig veel nep gehuild. Dus heb ik tegen haar gezegd; je mag alleen huilen als je auw hebt, anders denkt mama straks dat er niks aan de hand is als er echt wat is.
Sta ik vanavond de was op te vouwen, al 10x gevraagd of ze haar kleren uit wilde trekken zodat ik haar pyjama aan kon trekken, met geen resultaat. Dus ik zeg tegen haar "Als je je kleren niet uittrekt gaat mama huilen hoor!" zegt ze "Je mag niet huilen als je geen auw hebt mama!"
*zucht*
gefeliciteerd!!!quote:
Yeeeeeeeeeey! Van harte! Echt super de super! Nog zo'n mooierd in de maakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
dank
[ afbeelding ]
zo nu staat ie op 3 plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |