Jan ligt hierin: gaat ook prima, zelfs met slaapzak aan valt hij er niet uit, hij weet dat hij achteruit eruit moet net zoals hij van de bank af moet enzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:47 schreef flowerbox het volgende:
Grote Maarten.
Wat betreft bed-perikelen; hier ligt ze sinds twee weken in een groot bed met een bedrekje:
[ afbeelding ]
Dat gaat echt supergoed. Ze pastte niet meer in haar slaapzak en ledikantje dus het werd echt tijd. Ze is nog niet zelf uit haar bedje gekomen. Ze roept ons om 5.30u![]()
En voor die peuterdekbedjes heb je van diedekbedovertrekken.
Wat een gaaf bedjequote:Op maandag 14 februari 2011 09:47 schreef flowerbox het volgende:
Grote Maarten.
Wat betreft bed-perikelen; hier ligt ze sinds twee weken in een groot bed met een bedrekje:
[ afbeelding ]
Dat gaat echt supergoed. Ze pastte niet meer in haar slaapzak en ledikantje dus het werd echt tijd. Ze is nog niet zelf uit haar bedje gekomen. Ze roept ons om 5.30u![]()
En voor die peuterdekbedjes heb je van diedekbedovertrekken.
Misschien een beetje slappe thee (lauw) of lauwe limo, ook al spuugt ze later, ze nemen toch een beetje vocht op. Qua eten zou ik niks geven maar als ze perse iets wil knabbelen, iets van een biscuitje of een zo'n luchtige cracotte/cracker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Raissa het volgende:
Heeft iemand hier tips wat je een zieke peuter het best kan geven qua eten en drinken? Mila is sinds vannacht steeds aan het overgeven, zelfs water komt eruit. Maar ze wil wel graag eten en drinken, wat kan ik haar nou het beste aanbieden waarmee ik die darmpjes en maag niet nog meer over de rooie help?
Ja, ik snap er ook niks van.. Ik hoef echt niet te eten als ik zo vaak moet overgeven.. Maar ze is verder ook heel vrolijk, je merkt eigenlijk niks aan haar.. Behalve dan als er weer zo'n golf komt. Arm dingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien een beetje slappe thee (lauw) of lauwe limo, ook al spuugt ze later, ze nemen toch een beetje vocht op. Qua eten zou ik niks geven maar als ze perse iets wil knabbelen, iets van een biscuitje of een zo'n luchtige cracotte/cracker?
Wel apart dat ze gewoon wil eten, mijn jongens wilde dat dus echt niet
Een beetje cola (zonder prik) schijnt ook te helpen om de maag te kalmeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien een beetje slappe thee (lauw) of lauwe limo, ook al spuugt ze later, ze nemen toch een beetje vocht op. Qua eten zou ik niks geven maar als ze perse iets wil knabbelen, iets van een biscuitje of een zo'n luchtige cracotte/cracker?
Wel apart dat ze gewoon wil eten, mijn jongens wilde dat dus echt niet
je linkje doet het niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is vorige week naar de kapper geweest, het is weer even wennen dat zn haar zo "kort" is. Maar het is toch wel mooier.
[ afbeelding ]
En hier was ie dus geknipt en zn haar uitgedund.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu wel
wat een lekkere kop met haar zeg![]()
wat een moppie
Nog meer haar dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En hier was ie dus geknipt en zn haar uitgedund.Hij is ook vaak zo vrolijk als hij hier op de foto staat. Gaat ook graag poseren voor de foto.
Ja, nog meer haar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog meer haar dusDie van mij heeft niet zo'n bos hoor
![]()
Wat een kereltje is het al... wordt groot
Dat heb ik nu helaas niet in huis... tussikind is ook op. Morgen maar even naar de drogist.quote:
Weet je het is ook maar net hoeveel tijd ik heb, en hoe de rest van de dag al is verlopen. Als ik voldoende tijd heb en mn humeur is ook nog goed te pruimen dan mocht Jen gewoon lekker lopen en dan had ik ook de aandacht om haar te sturen welke dingen ze wel en niet mocht pakken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zei ook hij is nog maar net 2, die wil zijn eigen gang gaan. Moet ik hem dan maar los laten zodat hij alles uit de schappen trekt. Maar dan is hij wel stil.
Want ik denk dat dat het was, dat hij wilde lopen. Nou ik ga daar niet aan toegeven, dan zit je er elke keer mee.
Daarna was hij poeslief uiteraard.
Ja! dat dus, kleine prinsjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Nijna het volgende:
Tico, en dan het liefst ook nog helemaal ingepakt met dekentje enzo...![]()
Mijn peuter zit sporadisch in de buggy, meestal als we die mee hebben zit Iris erin.
Waar heeft ie dat vandaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Yeah!
Mijn peuter was net aan het prutsen met een lampje. Ging niet zoals hij het wilde.
*prutspruts* *mompelmopper* Kloteding
Oei
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Yeah!
Mijn peuter was net aan het prutsen met een lampje. Ging niet zoals hij het wilde.
*prutspruts* *mompelmopper* Kloteding
Oei
Zeggen dat als ze kattenbrokjes blijft eten dat ze dan gaat mauwen..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef simmu het volgende:
mogguh!
ravi kruipt en selene is nu wat overdonderd![]()
dus ze trooste zichzelf maar weer met wat snacks (kattenbrokjes). iemand tips hoe ik haar van dit (zeer hardnekkige!) gedrag afkrijg?
Een merk kopen wat ze niet lekker vindt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef simmu het volgende:
mogguh!
ravi kruipt en selene is nu wat overdonderd![]()
dus ze trooste zichzelf maar weer met wat snacks (kattenbrokjes). iemand tips hoe ik haar van dit (zeer hardnekkige!) gedrag afkrijg?
Oh dat doen ze nu ook.. En op tafel..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en dan heb je de kat steeds op het aanrecht zitten...lekker frips
Hier staat het kattenspul in de bijkeuken, daar komen de kinderen bijna niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |