Ja idd! Het eerste waar ik aan dacht toen ik Rochelle's auditie zagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:16 schreef Maartel het volgende:
Zie net haar auditie pas terug, maar vraag me af hoe goed ze naar de britse X-factor heeft gekeken afgelopen jaar
Jep, want die griet hier boven liep er altijd al trashy bijquote:
Er is in principe niks mis mee (al snap ik niet dat je zo auditie doet), tot je het meisje nu ziet. Bij de auditie de meest burgerlijke outfit die je kunt bedenken, met droog haar, geen make-up en niks qua accessoires. Plain Jane.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:04 schreef Strugglemaster het volgende:
Maar die outfit van Rochelle tijdens de auditie viel wel mee toch?
die enge dingen in haar oren moet ze toch al een poosje hebben. Althans dat neem ik aan, dat je zo'n gat een beetje moet opbouwen?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
En nu; 5 piercing en 6 tattoosessies later, laag plamuur en kleding en accessoires, letterlijk het omgekeerdeIk ken haar niet anders dan 'nu' dus ik sta er écht van te kijken, mede omdat ze roepen dat ze zo puur is, maar als ik de auditie zie is het alsof ze door de wasstraat is getrokken, vanwege het programma. "Laten we er een tough chick van maken".
Ja die plugs zijn dan ook het enige.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
die enge dingen in haar oren moet ze toch al een poosje hebben. Althans dat neem ik aan, dat je zo'n gat een beetje moet opbouwen?
[ afbeelding ]
Dit ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef missyB het volgende:
Als je nagaat dat tv altijd vertekend beeld geeft en je dikker laat lijken dan je bent en zij al zeeeer mager oogt,vrees ik toch wel dat zij een ongezonde BMI heeft.
Ze ziet er echt veeeeels te dun en ik weet 100 % zeker dat als je haar BMI zou berekenen dat ook ongezond zou zijn. Ze is namelijk behoorlijk lang.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik woog zelf ook niet meer dan 50 toen ik 18 was, toen kon ik eten wat ik wil, (nu nog btw) ik werd er echt niet dikker van, maar dikker worden, daar heeft ze nog alle tijd voor, dat komt vanzelf wel met de jaren, (in 10 jaar tijd ben ikzelf 7 kilo aangekomen) of na een zwangerschap.... haar moeder is ook niet slank.
echt weer een onzin opmerking van gordon vond ik het iig
youtube linkies willen wequote:Op zondag 29 mei 2011 10:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb Nothing On You nu al 20 keer teruggeluisterd. Zo goed vond ik dat
Behoorlijk lang?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze is namelijk behoorlijk lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |