twitter:ericvantijn twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 18:10:16Ik weet trouwens bijna zeker dat "Strong" van#Rochelle #xfactor na het weekend ook gereleased zal worden! Even geduld.... reageer retweet
dit is wel erg leuk jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het echt een leuk nummer. En de keren dat ze zo gaat belten, klinken echt lekker.
No air van Jordan Sparksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef miep63 het volgende:
Dat ze No Air de tweede keer niet zo goed deed, who cares, de buit is binnen.
Ze zag er ook echt moe uit, en dat is natuurlijk niet vreemd. Ze heeft keihard gewerkt en dat gold trouwens ook voor Adlicious.
Rochelle, proficiat, meid. En geniet er maar lekker van.
We zullen in de toekomst vast meer van je horen, daar ben ik heilig van overtuigd.
![]()
![]()
Als je haar muziek niks aan vindt...quote:Op zondag 12 juni 2011 10:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
No air van Jordan Sparks
Ik denk dat we weinig van haar zullen horen na een tijdje.
beter!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Balisto het volgende:
twitter:ericvantijn twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 18:10:16Ik weet trouwens bijna zeker dat "Strong" van#Rochelle #xfactor na het weekend ook gereleased zal worden! Even geduld.... reageer retweet
Nikki is toch ook wel erg goed imoquote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef Dizer het volgende:
Woooooow de allerbeste talentenshows zangeres die OOIT heeft gewonnen!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
imbruglia?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
wie ?
nathalie vond ik ook erg goed :p
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef Dizer het volgende:
Woooooow de allerbeste talentenshows zangeres die OOIT heeft gewonnen!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nathalie was een podiumbeest en was erg leuk, maar zingen was niet haar sterkste kant!!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
wie ?
nathalie vond ik ook erg goed :p
Nathalie kon toch echt ook wel behoorlijk zingen hoor :Squote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nathalie was een podiumbeest en was erg leuk, maar zingen was niet haar sterkste kant!!
Vond dat Nikki erg goed kon zongen, maar haar uitstraling vond ik iets te zo-zo. Niet echt bijzonder genoeg.quote:
Natuurlijk ze wordt best wel gerespecteerd als zangeres, maar persoonlijk vond ik haar bij Idols een beetje 'over the top', tenminste zo klonk het bij mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nathalie kon toch echt ook wel behoorlijk zingen hoor :S
Helemaal mee eens. Ik vond Nikki een veel prettigere uitstraling hebben dan Nathalie.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef miep63 het volgende:
[..]
Natuurlijk ze wordt best wel gerespecteerd als zangeres, maar persoonlijk vond ik haar bij Idols een beetje 'over the top', tenminste zo klonk het bij mij.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Dizer het volgende:
Even ter info. Vandaag staat ze met No Air op #1 in de iTunes lijst. En Guess what? Vandaag staat ze ook met Strong op #4 in de iTunes...
Doet ze goed
Nederland vindt al heel gauw iemand 'over the top'. Daarom hebben wij ook geen echt internationale artiesten zoals beyonce.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef miep63 het volgende:
[..]
Natuurlijk ze wordt best wel gerespecteerd als zangeres, maar persoonlijk vond ik haar bij Idols een beetje 'over the top', tenminste zo klonk het bij mij.
Volledig mee eens en dan is het puur vermaak voor de buis ipv talentenjacht...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:26 schreef Balisto het volgende:
In vergelijking met eerdere winnaars geef ik haar veel meer kans op een daadwerkelijk succesvolle carrière. Als het zelfs bij Rochelle niet lukt heeft het concept talentenjacht definitief gefaald.
ik was ook wel fan van nikki, maar nu hoorde ik laatst weer wat dingen terug, dacht ik echt: wat saai is dit eigenlijk..quote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond Nikki een veel prettigere uitstraling hebben dan Nathalie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |