Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Bij zoom op 75% zetten dan is hij prima
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:47 schreef GekkeGast het volgende:
Reclamevrij tut voor PC en MAC
Kijk gratis zonder advertenties!
Alsof dat 'n keuze is!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je actief kijken? Als in streamen?
Het blijft een kat en muisspelletjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alsof dat 'n keuze is!Hooked already! Dat ik hier op dit uur nog zegt genoeg
Sst!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 03:49 schreef catwaezle het volgende:
Ik was van plan om tot half 12 te kijken...
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver
Nee zo een oerwoud, dat is leuk voor die kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.![]()
Zal voor jou vast wel wat herinneringen oproepen dit allemaal, leuk dat je erbij bent.
Was grapjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.
Denk het niet met de verspreiding op internet ervanquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |