Moeilijk aandachtig kijken is ook een vakquote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Die ja, ze kijkt wel op ze maanden droog staat

Kijk nog niet zo lang, was ie uit z'n holletje gekropen?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is al lang weer verleden tijd. Die opdracht is al weer voorbij.

Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Kijk nog niet zo lang, was ie uit z'n holletje gekropen?

Hey!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was wel ff zoeken, maar hij is er nog

Aha vandaar, die Kia-reclame is FFFFUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.

Thanks hidiquote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon in je browser
http://streams.selfip.com/secret.asp

Is er wat mis met die Kia?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Aha vandaar, die Kia-reclame is FFFFUUUUUUUUUUUU

Ik weet niet meer hoelang hij daar moest zitten, zou wel stoer zijn als ze hem daar 3 dagen laten zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.

Die is te groot voor mijn laptopschermpje.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon in je browser
http://streams.selfip.com/secret.asp

Bij zoom op 75% zetten dan is hij primaquote:Op maandag 14 februari 2011 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is te groot voor mijn laptopschermpje.

Ik heb hem ook gemist, maar volgens mij zagen mensen hem toen de streams net aan gingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoelang hij daar moest zitten, zou wel stoer zijn als ze hem daar 3 dagen laten zitten
Maar hij is dus in huis? ik heb hem nog niet gezien (maar ik luister ook meer).

Ja ik zag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemist, maar volgens mij zagen mensen hem toen de streams net aan gingen.

Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef bamby het volgende:

[..]
Bij zoom op 75% zetten dan is hij prima

Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:47 schreef GekkeGast het volgende:
Reclamevrij tut voor PC en MAC
Kijk gratis zonder advertenties!

Alsof dat 'n keuze is!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je actief kijken? Als in streamen?
 Hooked already!  Dat ik hier op dit uur nog zegt genoeg
 Hooked already!  Dat ik hier op dit uur nog zegt genoeg  

Het blijft een kat en muisspelletjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.

Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alsof dat 'n keuze is!Hooked already! Dat ik hier op dit uur nog zegt genoeg

Sst!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.

quote:Op maandag 14 februari 2011 03:49 schreef catwaezle het volgende:
Ik was van plan om tot half 12 te kijken...

Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver

Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver

Nee zo een oerwoud, dat is leuk voor die kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.

Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.
Zal voor jou vast wel wat herinneringen oproepen dit allemaal, leuk dat je erbij bent.

Was grapjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.

Denk het niet met de verspreiding op internet ervanquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |