Oowja! PE, daar ken ik m van natuurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja een programma van Net5, ook aan PE van Net5
Ze mogen het volledig zelf uitzoeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
De bewoners hebben een lijst gekregen met alle geheimen en moeten uitzoeken welk geheim bij wie hoort, of hebben ze geen lijst en moeten ze het volledig zelf raden?
Dat heb ik even gemist
De bewoners weten nietsquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
De bewoners hebben een lijst gekregen met alle geheimen en moeten uitzoeken welk geheim bij wie hoort, of hebben ze geen lijst en moeten ze het volledig zelf raden?
Dat heb ik even gemist
geen lijst... ze moeten alles zelf nog raden... zo heb ik het begrepenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik even gemist
Zelf raden, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik even gemist
alles zelf raden, ze zijn er al achter dat er aanwijzingen zijn in/op/rond het huisquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik even gemist
Ehm... hij komt uit het niets. Ja dusquote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Benny is die reclame vervelend?
maa rlang of kort?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... hij komt uit het niets. Ja dus
Dapper!! Televisie nog maar niet, zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten...
Ow dit is zo slecht voor mijn gezondheid
Foutquote:
Ja tv ook uit...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dapper!! Televisie nog maar niet, zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |