SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramadan niet hoorquote:
Soort van jaquote:
En wat nou als je zowel op valentijdsdag als op een willekeurige dag aandacht geeft aan je geliefde?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Ik open dit topic omdat Valentijnsdag commerciële onzin is en het voor mensen een jaarlijkse verplichting is geworden. Doe dan liever iets spontaan op een willekeurige dag daar is iedereen een stuk blijer en verras je je partner.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
Nou en, boeie. Het interesseert me gewoon niet. Kan me er ook niet aan ergeren.
Oh, kut. Je hebt gelijk. Bedoeling was om stevenmac26 te quoten.quote:
Wat deze man zegt. Waar maak je je druk om? Als je het toch leuk vindt doe je er toch aan mee, anders niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
Nou en, boeie. Het interesseert me gewoon niet. Kan me er ook niet aan ergeren.
Suikerfeest bedoel jij, begrepenquote:
Precies dat je alleen iets leuks voor de ander gaat doen omdat het Valentijnsdag is is gewoon treurig.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die hun liefde moeten tonen aan hun partner via zo'n dag
Hoe droevig ben je dan!?
Dan val je buiten de treurigheidsboot de klacht gaat vooral over de mensen die het alleen doen met Valentijnsdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat nou als je zowel op valentijdsdag als op een willekeurige dag iets aandacht geeft aan je geliefde?
Het commerciële is een subklacht, de belangrijkste klacht gaat over mensen die alleen aandacht en cadeautjes schenken aan de mensen waar ze van houden op Valentijnsdag omdat het moet.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Waar maak je je druk om? Als je het toch leuk vindt doe je er toch aan mee, anders niet.
Net zoals jij ook vrij bent in het vieren van je verjaardag, kerst, sinterklaas, koninginnendag etc. Maar daar doe je natuurlijk ook niet aan mee omdat dat commerciële onzin is?
Wanneer je dat alleen op Valentijns doet is je relatie geen lang leven beschoren denk ik zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan val je buiten de treurigheidsboot de klacht gaat vooral over de mensen die het alleen doen met Valentijnsdag.
Als het een dag was waar weinig aandacht aan werd besteed zou ik er niet over klagen. Alleen het gaat er zo vaak over in de krant, tv en radio dat ik me er steeds meer aan irriteer.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef Schalks. het volgende:
Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:07 schreef PiRANiA het volgende:
Deze grafieken geven het aardig weer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enig fout is dat als alcohol inname toeneemt, mijn eigenwaarde exponentieel mee groeit.![]()
Dan loopt het merendeel van de vrouwen inderdaad weg. Alleen als ze wanhopig zijn en geen zelfvertrouwen hebben blijven ze bij zo'n iemand hangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer je dat alleen op Valentijns doet is je relatie geen lang leven beschoren denk ik zo.
Waarom dan is toch veel leuker omdat op een willekeurige dag te doen? Lijkt me veel leuker dan dat je gewoon meedoet met de massa.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het commerciële onzin is.
Toch koop ik elk jaar weer een cadeautje![]()
The giftquote:Op maandag 14 februari 2011 00:59 schreef Baghdaddy het volgende:
Valentijn
Mensen die aan valentijn doen
Aids
pics or gtfoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Valentijnsdag is wel très gay ja. Helaas doe ik er wel aan.
Ja natuurlijk, maar normaal ligt er niet zoveel rotzooi met hartjes erop in de winkelquote:Op maandag 14 februari 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom dan is toch veel leuker omdat op een willekeurige dag te doen? Lijkt me veel leuker dan dat je gewoon meedoet met de massa.
Het is jammer dat er zulke dagen als valentijnsdag zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Nee ik ben niet verbitterd omdat ik single ben vandaag.
Ik open dit topic omdat Valentijnsdag commerciële onzin is en het voor mensen een jaarlijkse verplichting is geworden. Doe dan liever iets spontaan op een willekeurige dag daar is iedereen een stuk blijer en verras je je partner.
Klacht: Mensen die meedoen aan Valentijnsdag
Klacht 2: Valentijnsdag gaat niet om liefde maar om commercie.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef OEM het volgende:
TS is een slet, TS is een hoer, TS is de vrouw van Frank de Boer, lalalala
quote:
quote:
Ik heb anders al jaren niks van je gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 00:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het commerciële onzin is.
Toch koop ik elk jaar weer een cadeautje![]()
Carnaval niet.quote:
quote:
quote:
Sad.quote:
inderdaad, je bespringt je liefje toch gewoon iedere dag? niet 1 dag per jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Nee ik ben niet verbitterd omdat ik single ben vandaag.
Klacht: Mensen die meedoen aan Valentijnsdag
Klacht 2: Valentijnsdag gaat niet om liefde maar om commercie.
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef Salatrel het volgende:
1 valentijs voor je topic
[ afbeelding ]
Zou grappig zijn als dat het einde van de relatie zou betekenen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef GraafZanto het volgende:
Ik heb voor het eerst een valentijnskaart verstuurd naar een vrouw waar ik al heel lang ruzie mee heb.
Ik heb onder een valse naam aan haar vriend een kaart gestuurd.Met hartjes en of hij weer contact met me op wil nemen omdat ik hem mis..
Hij hoeft maar te zeggen dat een andere vrouw er goed uitziet en zijn vriendin denkt gelijk dat hij een ander heeft.
Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Ik stop met klagen als de media stopt met er aandacht aan te geven. Kon vanochtend niet eens rustig wakker worden met de radioshow van Giel en het ging er alweer over.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Lithia het volgende:
Uberlange posts, ftw.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Onterechte klacht.
Het is maar één dag gast. Negeer het gewoon en ga verder met je leven.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stop met klagen als de media stopt met er aandacht aan te geven. Kon vanochtend niet eens rustig wakker worden met de radioshow van Giel en het ging er alweer over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |