Die 3 ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef StRaLa het volgende:
Deze zouden e.v.t. nog anders kunnen zijn. Zoals het nu gepost is.
[ ] doek, dans, hindi - ik speelde in een bollywood film
[ ] metaal, versiering, pijn - ik ben piercer van beroep
[ ] eenzaam, onafhankelijk, thuishaven - ik ben opgegroeid in een internaat
[ ] schoonheid, ijdelheid, operatie - ik heb een borstverkleining gehad
[ ] luxe, overvloed, vrijheid - ik ben miljonair
waarom?quote:
Ik denk dat Maik in een Bollywood film speelde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
waarom?
Internaat is volgens mij niet hardbewezen
miljonair is ook een vermoeden ipv echt bewijs
Bron??quote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef sosoo het volgende:
Cynthia heeft op een internaat gezeten! In Gouda...
tof, weer een geheim bekendquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef sosoo het volgende:
[..]
Mijn zusje kent Cynthia, via een gezamelijke vriendin.
En waarom heeft ze daar gezeten dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef sosoo het volgende:
[..]
Mijn zusje kent Cynthia, via een gezamelijke vriendin.
Check het topique van Maik.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef versabommie het volgende:
Wij ( Bommerinnetje en moi) gokken er toch ondanks gekke hints op dat Sharon een borstverkleining heeft gehad. Ten eerste zouden wat grotere tetten logischer zijn bij haar vetgehalte ( no offence). Daarnaast is het ook logischer als je zoveel met paarden bezig bent dat je geen grote berenneuzen wil hebben, omdat ze er bij een beetje draf jezelf mee om de oren slaan!
Exclaimer: PLastische woordgebruik kwam uit mijn koker en staat niet iedereen hier in huis achter
Maik heeft geen borstverkleing gehad, Maik heeft een volwaardige sexoperatie gehad!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check het topique van Maik.
De deelnemers: Maik Bos (25)
ow kom nou. Het is al sinds de start bekend dat Sharon de Tsunami overleefd heeft...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef versabommie het volgende:
Wij ( Bommerinnetje en moi) gokken er toch ondanks gekke hints op dat Sharon een borstverkleining heeft gehad. Ten eerste zouden wat grotere tetten logischer zijn bij haar vetgehalte ( no offence). Daarnaast is het ook logischer als je zoveel met paarden bezig bent dat je geen grote berenneuzen wil hebben, omdat ze er bij een beetje draf jezelf mee om de oren slaan!
Exclaimer: PLastische woordgebruik kwam uit mijn koker en staat niet iedereen hier in huis achter
de anabolenslikker is er al uitquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Aafke heeft de lage stem en de acné die duiden op anabool gebruik.
Heel veel mensen roepen dat ze geen honger hebben maar trek omdat "mensen in Afrika honger hebben", dus dat vind ik niet echt een overtuigend argument, no offence.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef Andrea_S het volgende:
Tijdens de maaltijd zojuist, vroeg de Ridder aan Gerard of hij honger had.
Antwoord Gerard: nee geen honger, wel trek.
Lijkt mij dat enkel mensen die slechtere tijden hebben ervaren dit verschil kunnen maken, en ook de snelheid van zijn reply is interessant. (split second)
Denk dat Gerard idd de voormalige zwerver is. Levenswijsheid ! maar toch ook vanmiddag niet weten wat een duursporter is, ging hij eerst vragen , ofwel heel slim en zich dom voordoen
Inderdaad, ze weten ook niet welke geheimen er zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Noob hier: weten die kandidaten nou ook wat de lijst van geheimen is, waar ze uit kunnen 'kiezen' , nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |