Ja jong, het is goed met je. Ik heb de risico's die toendertijd golden afgewogen voordat ik mijn beslissing nam. Dan moet je niet in de toekomst aan gaan komen dat die beslissing opeens heel anders gaat wegen.quote:Penzlauer, mooi voorbeeld van een eigen beslissing om je verlengde stage te lopen en ambitie gaat nu eenmaal gepaard met offers.
En als je alles hebt gegeven voor je ambitie ben je.. Iemand met sterke schouders. En mag je weer aftikken.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef GSbrder het volgende:
Penzlauer, mooi voorbeeld van een eigen beslissing om je verlengde stage te lopen en ambitie gaat nu eenmaal gepaard met offers.
Dan kun je dat geld vast wel lenen bij de overheid en als je werk hebt weer terugbetalen. Wat is er mis met investeren in jezelf?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik maak mij druk om het feit dat ik nu het geld niet heb en ik niet even 3000 euro extra uit de financiele toverhoed kan laten verschijnen.
lenen kost geld.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kun je dat geld vast wel lenen bij de overheid en als je werk hebt weer terugbetalen. Wat is er mis met investeren in jezelf?
Dus de andere rechtse standpunten, dat iemand de vruchten van zijn of haar arbeid mag plukken, zijn daarmee wel goed en belangrijk dat deze rechten beschermd worden, om te voorkomen dat de verzuurde commies van SP en GL ons in de toekomst nog meer laten betalen vanwege vermeende solidariteit. Solidariteit in Nederland wil pas wat zeggen als je echt kansloos bent, tot die tijd moet je vooral investeren en aftikken, ook een student met potentie.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dan wordt er ineens niet meer gevraagd waarom jij moet meebetalen aan iets waar een ander van profiteert. Dan heet het solidariteit. En in tegenstelling tot het sponsoren van de student, is solidariteit geen investering.
Ik vind dat we nu al teveel moeten investeren en aftikken als die solidariteit maar een kant op gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus de andere rechtse standpunten, dat iemand de vruchten van zijn of haar arbeid mag plukken, zijn daarmee wel goed en belangrijk dat deze rechten beschermd worden, om te voorkomen dat de verzuurde commies van SP en GL ons in de toekomst nog meer laten betalen vanwege vermeende solidariteit. Solidariteit in Nederland wil pas wat zeggen als je echt kansloos bent, tot die tijd moet je vooral investeren en aftikken, ook een student met potentie.
Klopt. Generatiesolidariteit vooral, want van de voordeeltjes die wij straks zouden krijgen, zoals bijvoorbeeld HRA en lage belastingen, verdwijnt een hoop voordat wij er van kunnen profiteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind dat we nu al teveel moeten investeren en aftikken als die solidariteit maar een kant op gaat.
Dat is ook wel ontzettend veel.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Ach ja, je kan het ook zo zien. Er zijn ongeveer 220.000 Wo studenten in NL, dat is een beste markt voor een emigratiebureau.
Te-veel.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook wel ontzettend veel.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:50 schreef devl1nsect het volgende:
Nee, tot je 28ste in de schoolbanken zitten en dan gaan werken tot je 67ste. En iemand die op zijn 18e is gaan werken idem.
Flikker op met het kromme beleid en de kromme beredenering van TS. 5x kiezen voor een bachelor moet kunnen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Solomon het volgende:
[..]
Voor jou en alle anderen die zelf geen nette opleiding hebben mogen genieten, op een universiteit (en ook op het HBO) dien je je ieder jaar opnieuw in te schrijven voor je opleiding, dus ook als je diezelfde opleiding blijft volgenEen herinschrijving heet dat.
Ja alleen jammer dat het ook voor de huidige studenten geld. Dat zou net zoiets zijn als je telefoonabonnement halverwege de maand ineens 130 euro word in plaats van 25 en je móet betalen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Geen diefstal. Je kunt er voor kiezen het 'product' niet af te nemen volgend jaar,
Gewoon een kloppende Zijlstra-penis in je achterste die er voor zorgt dat je tot 15 jaar na dato nog steeds bloed schijt.
Behalve dat je dit telefoonabonnement gewoon stop kan zetten met ingang van september 2011.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat het ook voor de huidige studenten geld. Dat zou net zoiets zijn als je telefoonabonnement halverwege de maand ineens 130 euro word in plaats van 25 en je móet betalen.
Of het lezen van een goed boek, waarin het einde alles samen komt...maar je voor dat laatste hoofdstuk ineens 4 keer de prijs van het boek moet betalen. Of een film kijken en een half uur voor het einde ineens 4 keer de prijs van het bioskaartje moet betalen. Of een huis kopen, en ineens 5 keer meer belasting moet betalen. Of werken, en ineens 20% meer inkomstenbelasting moet betalen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat het ook voor de huidige studenten geld. Dat zou net zoiets zijn als je telefoonabonnement halverwege de maand ineens 130 euro word in plaats van 25 en je móet betalen.
Aan dat stopzetten kleeft dan wel weer een boete van X0.000EUR. Net zoals het tussentijds stopzetten van telefoonabonnementen overigens.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve dat je dit telefoonabonnement gewoon stop kan zetten met ingang van september 2011.
Of het verstandig is een tweede. Feitelijk maken ze verlengen of prolongatie van je abonnement gewoon een stukje minder aantrekkelijk dan voorheen.
Wat dan? Terugbetalen van je studiebeurs als je niet binnen 10 jaar je studie afrond?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Aan dat stopzetten kleeft dan wel weer een boete van X0.000EUR. Net zoals het tussentijds stopzetten van telefoonabonnementen overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |