Ja, echt wel, was het bijna vergeten, maar kreeg net op tijd een tweet van Eva en kijk nu nog op UPCkanaal 14quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi ruudje, ik hoop dat je ook genoten hebt van de kick-off. Ik vond het best leuk.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef TWP het volgende:
Is die kale nou weer terug?![]()
Z'n opdracht is dus weer afgelopen?
Ze bouwen de spanning opquote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Er staat nu iig al:
SECRET STORY LIVE STREAMS
Maar met die kale dat was dus eergisteren opdracht was dat het maar om één nacht ging. Het is nu zondag dus zo vreemd is het niet dat hij terug is toch?quote:
Ziggo hier en prima beeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, echt wel, was het bijna vergeten, maar kreeg net op tijd een tweet van Eva en kijk nu nog op UPCkanaal 14
Had ik net ook. Nu weer goedquote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Maanvis het volgende:
geluid is KUT bij mij nu, het lijkt of de stream op TV (ziggo) buffert!?
UPC perfect geluid / beeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik kijk nu nog live, hoezo niet live?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Nu zit ik er steeds aan te denken dat dit helemaal niet live is.
Geen last van. Perfect beeld op Ziggo!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Laat maar, ik faalquote:Op zondag 13 februari 2011 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk nu nog live, hoezo niet live?
We zijn er weerquote:
de grootste pluspunt van de nieuwe lay-outquote:
Daar hoeft het niet eens echt leuk voor te zijn helaas, als je er eenmaal aan begint wordt je meegezogen....quote:
Ik kan het nog niet echt goed volgen hoor. Moet die mensen nog leren kennen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit moment toch nog even een puinhoop
Ja he. Zelfs gesprekken over stofzuigen, koken en andere rare zaken wil ik volgen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet eens echt leuk voor te zijn helaas, als je er eenmaal aan begint wordt je meegezogen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |