Lijkt me wel meer dan 700K of zijn die prijzen zo gedropt? Kijk eigenlijk nooit naar de EPL markt..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ga voor de PL! Drogba en Rooney in de spits, Lampard en Gerrard CAM's, CDM's Toure en fabregas(?) terry, vidic, evra en sagna achterin en Reina in de goal! Supersubs met V Persie, vd Vaart, Nasri, A. Cole, ferdinand, Scholes. Dan heb je echt een sick team.
Interessantquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke. Voorin Eto'o en IF Cavani.
Als twee CAM''s; IF Lavezzi en IF Hamsik
Twee CDM; Cambiasso en van Bommel( of misschien Maicon)
Achterhoede; Nesta-Samuel-Chielini-Thiago Silva
Zoiets?
Inderdaad, maar dat zijn dan ook je duurste spelers.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke oke. Zit nu te kijken voor IF Hamsik en IF Lavezzi. Maar dan ben ik al wel 300.000 kwijt haha. Best expensive ja.
Ja zonder Rooney en zonder Torres kan het welquote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
Hij had toch 800k? Drogba EN rooney zijn mischien wat teveel jadan: Drogba, V persie ( drogba weet ik niet, persie 20k
Gerrard en lampard kosten samen toch ook 170k? Toure geen drol en cesc 70? Terry en ferdinand 15k, evra 30? Sagna 5 reina 8 cole 14 vaart 12 nasri 15. Dit kun je toch wel redden met 800 k? Mischien trouwens torres ook wel
naar mijn idee best zonde met zo'n budget.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja zonder Rooney en zonder Torres kan het wel![]()
Maar hij wilde graag Serie A..
klopt, alleen de prijzen verschillen enormquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Alsof de toppers van de Serie A (met informs) slechter zijn dan die van de EPL zonder inform..
in de PL kan je voor zo'n bedrag 15 toppers halen waar je er in de seri A 5 haaltquote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Dan snap ik je opmerking niet..als de kwaliteit van je spelers hetzelfde is, waarom is het dan zonde?
De absolute toppers zijn duurder.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Dan snap ik je opmerking niet..als de kwaliteit van je spelers hetzelfde is, waarom is het dan zonde?
Ik heb ze ook bijna allemaal uitgeprobeerd en eigenlijk maakt het niet veel uit, ik vind het zelfs wel leuk om af en toe van team te wisselen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Crap nu ben ik weer aan het twijfelen gebracht!
Zal ik dan toch maar voor de Premier League gaan? Heb nog niks gekocht dus het kan nog.
Ik vind alle leagues eigenlijk wel tof. ( de top leagues dan, niet liga polski)
Je kan ook 2 teams maken hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Crap nu ben ik weer aan het twijfelen gebracht!
Zal ik dan toch maar voor de Premier League gaan? Heb nog niks gekocht dus het kan nog.
Ik vind alle leagues eigenlijk wel tof. ( de top leagues dan, niet liga polski)
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op danquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Je kan ook 2 teams maken hooralleen de beste IF's komen dan niet maar voor 400k kan je 2 dikke teams maken
Wees zelf eens creatief joh. Uiteindelijk zal je toch nog veel moeten tweaken erna..iedereen speelt anders en vindt andere spelers fijn..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op dan. Voor een 4-2-2-2 formatie.
pff, ik hoef toch niet alles voor te kauwen? Je kan zelf ook even kijken en dan weet je vanzelf wat kan en wat niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op dan. Voor een 4-2-2-2 formatie.
irritand is die vent he? Ik heb hem zelf ook haha. In de 65-70e minuut als de verdedigers van m'n tegenstander moe zijn, agbonlahor erin en bijna altijd wel een goalquote:Op maandag 14 februari 2011 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
In finale uitgeschakeld door iemand met volledig Engels PL-team met alle formation kaarten goed. Speelde 'm alsnog van de mat maar toen bracht hij Agbonlanoobrunner in...en dan alle ballen naar voren rammen.
Geen Sneijder! Hij speelt niet zo heel fijn in UT.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:54 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb Milito binnen, nu Hamsik en Sneijdertje halen en daarna Maicon en dan is m'n team ver compleet
5k? Klinkt als dat je beter 7-8 potjes had kunnen spelenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:12 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb een (voor mij) lucratief weekend gehad, 5K winstmorgen ns zoeken voor Krasic
Ook weer zo'n speler die je gewoon goed moet gebruiken. Schoten en passing zijn dodelijk..echt iedere bal komt aan, maar je moet hem niet teveel fysieke duels aan laten gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef Rijstbal het volgende:
G
[..]
Geen Sneijder! Hij speelt niet zo heel fijn in UT.
Haha ja het speelt ook verschrikkelijk irritant als je gold gewend bent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet alleen die all bronze nog van die toernooien, maar daar is bijna nooit iemand te vinden en mijn eredivsie bronzes zijn crap
Jup, vond het wel tof dat ik er 100chem mee kon krijgenquote:
Enige gasten die dat vrijwillig spelen hebben ook zo'n mega team met gasten die het snelst zijn van alle bronzes (en ook echt alleen maar kunnen rennen)quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja het speelt ook verschrikkelijk irritant als je gold gewend bent.
Ja dat is met die silvers ook..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige gasten die dat vrijwillig spelen hebben ook zo'n mega team met gasten die het snelst zijn van alle bronzes (en ook echt alleen maar kunnen rennen)
Ja, maar daarbij heb ik zelf ook wel een goede ploeg staan. Zijn nog wel leuke wedstrijden. Jammer dat ik alleen maar 1 toernooi kan spelen (waar weinig tegenstanders te vinden zijn) met ze, want heb geen zin om met mijn silvers tegen die superteams te spelen..keertje is leuk, maar niet continu.quote:
Slechts 5 bazen in je teamquote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef jpg97 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e3yLI7wq959a
bazenteam
Beetje HSV nabouwen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef jpg97 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e3yLI7wq959a
bazenteam
Je nieuwe team? Micolli is echt een beest. Heb m nu ook in de basis staan naast Milito. Alleen jammer van dat hij fysiek niet zo sterk is. En Buffonquote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een bazenploeg. En goedkoop.Duurste speler was Buffon a 5900.
Alleen die laatste stap kan niet. Verdediger kan nooit naar middenveld en vice versaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe ver kun je trouwens gaan met spelers posities veranderen? Stel je hebt een CF en je maakt er een CAM van. En van de CAM maak je een CM. En van de CM een CDM, en van de CDM een CB. Kan dat?
Van CDM naar naar CB kan dan weer niet. Maar goed van ST naar CM kost al intotaal 6000/7000 coins tis maar wat je er voor over hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe ver kun je trouwens gaan met spelers posities veranderen? Stel je hebt een CF en je maakt er een CAM van. En van de CAM maak je een CM. En van de CM een CDM, en van de CDM een CB. Kan dat?
150k op xboxquote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Jezus IF Cambiasso kost gemiddeld 250.000 coins. A bit too much!
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nog steeds veelIs die dan zo goed?:)
Ja op de Xbox is alles stukken goedkoper. Nouja ik kreeg toevallig de normale Cambiasso in een pack gisterquote:
Post eens een link/plaatje van je team ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja op de Xbox is alles stukken goedkoper. Nouja ik kreeg toevallig de normale Cambiasso in een pack gister. En ik heb nu IF Lavezzi en IF Pazzini. Heb al paar wedstrijdjes gespeeld en ik moet zeggen dat het behoorlijk goed loopt
Volgens mij zijn er echt wel betere spelers te halen voor 11kquote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook zo'n cheap ass italianenploeg ja, budget 11K
[ afbeelding ]
Ja, als ik nog één ding zou willen veranderen is het de aankoop van Chiellini maar dan stijgt de aankoopwaarde van het hele team meteen met 50%.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Je nieuwe team? Micolli is echt een beest. Heb m nu ook in de basis staan naast Milito. Alleen jammer van dat hij fysiek niet zo sterk is. En BuffonCesar laat alle ballen erin gaan bij mij.
De backs zijn nog niet veranderd en heb nog even Seedorf staan omdat ik geen andere goede CAM daarvoor heb. Ben nu op Hamsik en Maicon aan het azenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Post eens een link/plaatje van je team ?
Ah okéquote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
De backs zijn nog niet veranderd en heb nog even Seedorf staan omdat ik geen andere goede CAM daarvoor heb. Ben nu op Hamsik en Maicon aan het azen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fxUn8bszbasJP
Kutformatie voor Seedorf inderdaad. Die gast is langzaam dus dan moet je gewoon met een driehoekje voorin spelen. Totti is bij mij ook vrij langzaam (net iets meer dan 70 geloof ik) maar als je hem achter de twee spitsen zet is hij echt geniaal in het kwadraat. Eerste potje met hem scoorde hij meteen drie keer en bij vrije trappen heb je aan hem ook echt een goede.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
De backs zijn nog niet veranderd en heb nog even Seedorf staan omdat ik geen andere goede CAM daarvoor heb. Ben nu op Hamsik en Maicon aan het azen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fxUn8bszbasJP
Al die IF spelers.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk deze bazen:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cwHRITK5basJB
Ja klopt en Totti is cheap:P. Wel grappig want bij mij is op dit moment Seedorf de man met de beste vrije trapquote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kutformatie voor Seedorf inderdaad. Die gast is langzaam dus dan moet je gewoon met een driehoekje voorin spelen. Totti is bij mij ook vrij langzaam (net iets meer dan 70 geloof ik) maar als je hem achter de twee spitsen zet is hij echt geniaal in het kwadraat. Eerste potje met hem scoorde hij meteen drie keer en bij vrije trappen heb je aan hem ook echt een goede.
Hahahaha ja ik had een 2e team gemaakt en nu noemt het spel allebei mijn elftallen "English Lads"quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Al die IF spelers.Hoe komen jullie aan zoveel geld.
Of microsoft points gebruikt?
Oh en je moet je team nog even hernoemen. "English Lads" dekt de lading niet helemaal.
Noem ze dan "Hollandse Boeren".quote:Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik had een 2e team gemaakt en nu noemt het spel allebei mijn elftallen "English Lads"
Haha, ja, Totti is erg cheap vergeleken met zijn kwaliteiten. Passing en schoten zijn nog steeds geweldig dus wat dat betreft doet hij niet onder voor andere spelers op die positie als je op die manier wil spelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja klopt en Totti is cheap:P. Wel grappig want bij mij is op dit moment Seedorf de man met de beste vrije trap
4-1-2-1-2 is al lastiger, maar zijn ook persoonlijke favorieten (op mijn flanken na)quote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er echt wel betere spelers te halen voor 11k
Ik dacht meer aan: " Ze Zjermanz "quote:
Geen enkel pakje met iets goed erin! Net als StijnDa die heeft ook nooit wat goeds gekregen! Ik ben best wel trots op het team wat ik nu heb! Al moet ik wel zeggen dat ik sinds 1 Januari 10 keer zo veel heb verdiend als daarvoor! want ergens in december kocht ik een 15K pakje! en daar zat niks in! en toen had ik geen geld meer! en toen op 1 januari ben ik weer eigenlijk vanaf het begin begonnen! dus eigenlijk nog best snel gedaan!quote:
Thanks!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Ja ziet er goed uit hoor Kent![]()
Luis Fabiano IF
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha daarnet ff online gespeeld, doet die gozer dit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/66344677
En daarna gewoon serieus verder spelen zonder te dollen.
Ik kan trouwens maar tot en met de 49e minuut de match highlights bekijken terwijl er daarna nog gescoord is. Klopt dit?
wtfquote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha daarnet ff online gespeeld, doet die gozer dit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/66344677
En daarna gewoon serieus verder spelen zonder te dollen.
Ik kan trouwens maar tot en met de 49e minuut de match highlights bekijken terwijl er daarna nog gescoord is. Klopt dit?
Ja die spammen mn inbox ookquote:Op maandag 14 februari 2011 18:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Mooie inderdaad!
Ik krijg nu achter elkaar mensen die mijn spelers willen duplicaten. Domme scammers.
Klopt ja veel Britse gasten. Schijnen toch veel mensen in te trappen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja die spammen mn inbox ook4by4 glitch blablabla. Soms zelfs voice messages. Meestal van die Britse jongetjes.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat spelers er soms wel zin in hebben en soms niet...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grrrr, ik kan zo slecht tegen wedstrijden die je 'moet' verliezen. Net in de eerste ronde van het toernooi zo'n pot. Alle spelers draaien langzamer en passes komen nooit aan. Gewoon zo frustrerend...momentum is echt het slechtste wat ze ooit in het spel gestopt hebben.
Herkenbaar. Ook als ik tegen jou speel.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grrrr, ik kan zo slecht tegen wedstrijden die je 'moet' verliezen. Net in de eerste ronde van het toernooi zo'n pot. Alle spelers draaien langzamer en passes komen nooit aan. Gewoon zo frustrerend...momentum is echt het slechtste wat ze ooit in het spel gestopt hebben.
En toch is het zo. Eigenlijk het makkelijkst te merken aan snelheden. Als de verdedigers van de tegenstander jouw snelle spitsen of flankspelers eruitlopen weet je dat je moet verliezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat spelers er soms wel zin in hebben en soms niet...
Klopt, wij spelen zo vaak tegen elkaar en soms gaat het vrijwel gelijk op en andere keren rol ik er gewoon overheen. Is gewoon zeer irritant dat ze het spel niet neutraal laten zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook als ik tegen jou speel.
Gokkenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef zerokil het volgende:
Hoe weet je wanneer een speler die je koopt in jouw selectie donker groen als formatie kan hebben?
Nonsens. Merk het overigens ook in H2H. Er zit gewoon een bepaald mechanisme achter. Dat ik kan verliezen snap ik ook wel en daar gaat het niet om. Het is alleen vreemd dat ik in bepaalde wedstrijden meer controle over mijn spelers heb dan in andere. In H2H heb je sowieso al geen last van moraal en vermoeide spelers. Toeval is als je een keer de bal verliest achterin door verkeerd te kappen en de bal vliegt in een keer in het doel. Toeval is het niet als je tijdens een wedstrijd keer op keer geconfronteerd wordt met spelers die minder goed zijn dan normaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk het niet, toeval, vermoeide spelers, moraal.
Wat kun je uberhaupt met dat duplicaten? En hoe gaat dat in zijn werk? (niet om zelf irritant te lopen doen, maar heb er simpel weg nog nooit van gehoord)quote:Op maandag 14 februari 2011 19:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Klopt ja veel Britse gasten. Schijnen toch veel mensen in te trappen.
Wat denk je zelf? Er bestaat niet zoiets als duplicaten. Mensen sturen hun kaart en zij houden 'm.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat kun je uberhaupt met dat duplicaten? En hoe gaat dat in zijn werk? (niet om zelf irritant te lopen doen, maar heb er simpel weg nog nooit van gehoord)
Aha! Ok vandaar dat ik er nog nooit van had gehoord, zou ook erg vreemd zijn, want dan zouden alle kaarten geen fuck meer waard zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Er bestaat niet zoiets als duplicaten. Mensen sturen hun kaart en zij houden 'm.
Sterker nog dit is een van de redenen dat kaarten duurder zijn. Want die figuren pleuren die kaarten daarna voor de hoofdprijs op de markt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aha! Ok vandaar dat ik er nog nooit van had gehoord, zou ook erg vreemd zijn, want dan zouden alle kaarten geen fuck meer waard zijn.
Robinho danquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is trouwens een goede LM voor een Italiaans team? Ik heb tot nu toe altijd gedacht dat Vargas dat was maar na een wedstrijdje of 30 met hem kan ik concluderen dat zijn conditie gewoonweg zwaar onder de maat is. Volledig ongeschikt als je met hem wil rennen, want hij is constant uitgeput. (En ja ik zorg ervoor dat hij boven de 90 fitheid heeft elke pot. Zelfs met 99 is hij vermoeid na een korte sprint.)
Ik zit nu te denken aan Di Natale maar die is wel gelijk meer dan 15.000 coins.
Robinho is een echte Usain Bolt, ik heb hem dan ook graag als LF, kun je makkelijk een LM van maken.quote:
Ja precies. Meestal dan maak ik de 2-0 of 3-0, maar dan als de tegenstander 2-1 of 3-1 maakt zijn de rollen omgedraait.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef S0nic het volgende:
Ik heb ook altijd als ik scoor dat ik dan in een soort van flow zit![]()
Meestal scoor ik dan vaak gelijk weer een goal, of krijg ik een grote kans.
Ik gebruik Di Natale als LW in 4-3-3 en hij bevalt erg goed. Om de een of andere reden scoort hij een stuk meer sinds ik Cassano op het middenveld heb gezet aan de rechterkant. Maar je speelt zeker PS3, op de 360 kan je hem al scoren voor 5k oid.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is trouwens een goede LM voor een Italiaans team? Ik heb tot nu toe altijd gedacht dat Vargas dat was maar na een wedstrijdje of 30 met hem kan ik concluderen dat zijn conditie gewoonweg zwaar onder de maat is. Volledig ongeschikt als je met hem wil rennen, want hij is constant uitgeput. (En ja ik zorg ervoor dat hij boven de 90 fitheid heeft elke pot. Zelfs met 99 is hij vermoeid na een korte sprint.)
Ik zit nu te denken aan Di Natale maar die is wel gelijk meer dan 15.000 coins.
Ah, oké, heb een Robinho voor 1200 coins op de kop getikt. Kijken of dat beter werkt.quote:
Wat waarschijnlijker is, is dat hij ze goedkoop heeft gekocht en ze te koop zet voor een hogere prijs om kunstmatig de prijs hoog te houden en winst te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me amper voorstellen dat er zóveel mensen zo dom zijn om hun kaarten aan die gast te sturen.En hij is niet de enige, naast Quarry Bank FC is er ook nog ene Snoop die er ook een stuk of 15 te koop heeft staan.
Wat de reden ook is...sommigen hebben er zo veel, dat is echt niet normaal meer. Bovendien verkopen ze er op deze manier niet veel lijkt me. Moet je voor de grap eens op Richardson zoeken. Markt wordt gedomineerd door SickBluds, Snoop en Quarry Bank FC, die bij elkaar beschikken over 6+ pagina's aan Richardsons.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijker is, is dat hij ze goedkoop heeft gekocht en ze te koop zet voor een hogere prijs om kunstmatig de prijs hoog te houden en winst te maken
Ja dat is echt waar. Zonder deze handelaren is hij waarschijnlijk de helft waard.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat de reden ook is...sommigen hebben er zo veel, dat is echt niet normaal meer. Bovendien verkopen ze er op deze manier niet veel lijkt me. Moet je voor de grap eens op Richardson zoeken. Markt wordt gedomineerd door SickBluds, Snoop en Quarry Bank FC, die bij elkaar beschikken over 6+ pagina's aan Richardsons.
Mja, irritant...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat is echt waar. Zonder deze handelaren is hij waarschijnlijk de helft waard.
Oja...Eindhoven heten en dan FC Groningen embleem nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef zerokil het volgende:
Ik bedoel dan de formatie bijv. 4-3-3.
Mijn teampje![]()
[ afbeelding ]
Dat is positie, niet formatie.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gokken![]()
Rb/rwb lb/lwb cb/cdm cdm/cm cm/cam lm/lf/lw st/cf zou ik denken
Woensdag!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Fenomeno het volgende:
Wanneer worden de nieuwe IF's bekend?
Ik denk dat Rooney reserve wordt dan komt die nog een keer uit maar gewoon dezelfde kaart als vorige keer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef Fenomeno het volgende:
Rooney?
Die speelde geen hele goede wedstrijd hoor, die omhaal was meesterlijk, maar verder is ie de hele wedstrijd nagenoeg onzichtbaar geweest.
Zou kunnen. Anders maken Robben, Robinho of Cavani ook wel een kans als ze louter naar doelpunten kijken. V Persie was wederom 2x trefzeker dus wie weet.quote:
Definieer een paar dagen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:16 schreef KentdeBruin het volgende:
Ea servers zullen paar dagen down zijn!![]()
Als een gek gaan bieden dus..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef DutchSL het volgende:
UPDATE 15/02: I've received information that the Web App will actually need to go offline for a couple of hours during this update process. The details I have are that it will go offline at 8pm UK time Tuesday and be back online about 1am UK time Wednesday. You are therefore advised not to post auctions to end in this time frame as you won't be able to access them and people won't be able to bid.
Maarja hoe laat voor het laatst is dan de vraag, want 18 gtm is 19 gtm hier, maar het zal niet precies zijn. Dus laatste bids maken tussen 18 en 19 proberen?quote:
18 GTM is overal gewoon 18 GTM hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maarja hoe laat voor het laatst is dan de vraag, want 18 gtm is 19 gtm hier
Klopt, verkeerd gezegd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
18 GTM is overal gewoon 18 GTM hoor
en 19 CET
Ja, tegen slechte tegenstanders wil het nog wel eens lukken. Persoonlijk herken ik "verlieswedstrijden" na een pass of 10 en dan ga ik gewoon volledig voor een gelijkspel spelen en dan hopen op een mazzeltje bij penalties of een enorme fout van de tegenstander. Als je merkt dat je een verlieswedstrijd speelt, moet je elke notie van willen domineren uit je hoofd zetten. Volledig op reactievoetbal gokken, dan lukt het soms wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Apekoek het volgende:
Maar als er al bewijs voor is, kun je wel winnen met een slecht momentum?
Hoevaak heb jij zo'n verlieswedstrijd als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, tegen slechte tegenstanders wil het nog wel eens lukken. Persoonlijk herken ik "verlieswedstrijden" na een pass of 10 en dan ga ik gewoon volledig voor een gelijkspel spelen en dan hopen op een mazzeltje bij penalties of een enorme fout van de tegenstander. Als je merkt dat je een verlieswedstrijd speelt, moet je elke notie van willen domineren uit je hoofd zetten. Volledig op reactievoetbal gokken, dan lukt het soms wel.
Mee eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Dat is echt veel te extreem. Momentum is iets wat, net als bij gewoon voetbal, doorbroken kan worden. Als je eenmaal het initiatief neemt of op voorsprong komt gaat het vanzelf beter draaien. Moraal bij jouw ploeg omhoog en dat bij de tegenstander omlaag..
Geen idee, als ik een wedstrijdje of 10 speel zit er meestal wel eentje bij. Maar de mate waarop verschilt ook best wel. Soms lukt er echt helemaal niks en andere keren merk je gewoon dat passes sowieso niet aankomen. En, nee het komt echt niet alleen door mijn onkunde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef StijnDa het volgende:
Hoevaak heb jij zo'n verlieswedstrijd als ik vragen mag?
Fifa Momentumquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef StijnDa het volgende:
Er zijn ook tegenstanders die zich gewoon goed opstellen, dan kom je er moeilijk door heen.
Ik geloof het nog niet, laat maar eens een bericht van EA zien dat dit klopt.
Natuurlijk, want dan speel je de ander met twee vingers in je neus van de mat. Maar achteraf denk ik dan wel altijd...heb het niet 100% aan mezelf te danken. En dat vind ik gewoon het jammere van momentum in online wedstrijden. Heb ik winst of verlies aan mezelf of aan de CPU te danken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Momentum is wel heerlijk om te hebben overigens.
Verdomme, hoe vaker jij het er over hebt, des te meer ik het nu ook begin te ervaren. Eigenlijk een onderdeel van FIFA wat ik niet had willen weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dan speel je de ander met twee vingers in je neus van de mat. Maar achteraf denk ik dan wel altijd...heb het niet 100% aan mezelf te danken. En dat vind ik gewoon het jammere van momentum in online wedstrijden. Heb ik winst of verlies aan mezelf of aan de CPU te danken?
Jep dat bedoel ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Tim86 het volgende:
En iets wat ook in je hoofd gaat spelen wanneer er geen sprake van is
Omdat jij me kennelijk geen link kan geven van bewijs dat momentum bestaat, ben ik zelf maar even gaan kijken.quote:
Alstublieft, voetballen en je tegenstander feliciteren met zijn goede positiespel als je passes niet aankomen.quote:We've all had this discussion way too many times. We've discussed it with each-other, we've discussed it with the mods. We've even discussed it with EA themselves and had forum members invited to EA Canada to discuss it some more.
There is no script. There is no momentum. It's all in your head. End of story.
EA kent geen eens hun eigen bugs dus hun statements neem ik ook altijd met een flinke korrel zout. Ik geloof nog steeds in het momentum.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat jij me kennelijk geen link kan geven van bewijs dat momentum bestaat, ben ik zelf maar even gaan kijken.
[..]
Alstublieft, voetballen en je tegenstander feliciteren met zijn goede positiespel als je passes niet aankomen.
Momentum die zichzelf heeft ingebouwd zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
EA kent geen eens hun eigen bugs dus hun statements neem ik ook altijd met een flinke korrel zout. Ik geloof nog steeds in het momentum.
Ook leuke bug trouwens:
[ afbeelding ]
Tja dan ligt het momentum bij onszelf, en zeker in combinatie met fitness, moraal en chemistry kun je je gekke dingen in je hoofd halen en momentums inbeelden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Momentum die zichzelf heeft ingebouwd zeker
Dat staat er bij mij ook ja..wazig met die chemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
EA kent geen eens hun eigen bugs dus hun statements neem ik ook altijd met een flinke korrel zout. Ik geloof nog steeds in het momentum.
Ook leuke bug trouwens:
[ afbeelding ]
Ik zit al een uur non-stop te spelen hoor..quote:
Ik heb ergens een statement gelezen over momentum door EA zelf (en dus niet door afrochris die jij nu quote). Waarin ze toegeven dat het erin zit. Sterker nog, ze presenteerden het als een belangrijk onderdeel van het spel. Ik zweer je dat ik het ergens heb gelezen, ik kan de directe link alleen niet vinden en heb ook geen zin om er een half uur naar te zoeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat jij me kennelijk geen link kan geven van bewijs dat momentum bestaat, ben ik zelf maar even gaan kijken.
[..]
Alstublieft, voetballen en je tegenstander feliciteren met zijn goede positiespel als je passes niet aankomen.
Ja je hebt het wel gelezen maar kan het niet vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb ergens een statement gelezen over momentum door EA zelf (en dus niet door afrochris die jij nu quote). Waarin ze toegeven dat het erin zit. Sterker nog, ze presenteerden het als een belangrijk onderdeel van het spel. Ik zweer je dat ik het ergens heb gelezen, ik kan de directe link alleen niet vinden en heb ook geen zin om er een half uur naar te zoeken.
Vertrouw me nou maar, het zit er gewoon in. Of ze het nu moraal noemen, momentum, of gewoon kutscript maakt niet uit.
Maar goed, deze discussie kan wel even doorgaan. Hoop dat ze het er in Fifa 12 uithalen, maar ik ben bang van niet.Zou ook zielig zijn als kleine kinderen niet meer online zouden kunnen.
Haha, ach, daarom zeg ik, we kunnen hier nog wel uren over doorgaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef StijnDa het volgende:
Ja je hebt het wel gelezen maar kan het niet vinden natuurlijk![]()
![]()
Altijd een gok. Heb in al mijn pakjes als maximale opbrengst ooit een IF Park gehad. Dat was 't.quote:Wat een troep zeg in die pakjes. Is te hopen dat wat er in zit in de buurt van de helft van 15k komt
Ja inderdaad, maar bij mij pakt hij wel toevallig altijd slecht uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Altijd een gok. Heb in al mijn pakjes als maximale opbrengst ooit een IF Park gehad. Dat was 't.O, en een IF Mauri helemaal in het begin. (Waardoor ik voor Italië heb gekozen.
)
Al zou je wel een Messi hebben gekregen vind ik het nog steeds kansloos om er zoveel 'echt' geld aan uit te geven!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef lordteddybeer het volgende:
Bij FUT11 nog nooit een pakje gekocht want is echt waardeloos wat er in zit. Sommige in mijn friendlist hebben 200+ euros erin gestopt maar nooit een hoge IF of speler gehad.
Geen idee eigenlijk. Vond het best tegenvallen. En zeker niet zoveel als de 30-70k waarvoor er nu IF Park's te vinden zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar bij mij pakt hij wel toevallig altijd slecht uit![]()
Koop wel af en toe wat pakjes, maar komt nooit wat uit. Ben nu vrij ver met mijn team dus ik koop meestal gewoon pakjes, nieuwe spelers duren te lang om voor te sparen![]()
Beste kaart was een formatie kaart van 8k(ooit)
Wat was IF Park waard?
Geld stoppen in FUT 11 is echt kansloos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef lordteddybeer het volgende:
Bij FUT11 nog nooit een pakje gekocht want is echt waardeloos wat er in zit. Sommige in mijn friendlist hebben 200+ euros erin gestopt maar nooit een hoge IF of normal speler gehad.
FUT is gewoon een geldkoe, EA had met FUT10, 45 miljoen opgehaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geld stoppen in FUT 11 is echt kansloos.Wel slim van EA.
Helemaal triest was iemand die er meer dan honderd pond in had gestopt om zo heel Manchester United te kunnen krijgen.![]()
![]()
Ga dan H2H spelen.
Mooi team. Veel gehandeld zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
FUT is gewoon een geldkoe, EA had met FUT10, 45 miljoen opgehaald
Toch wel trots dat ik dat mijn team bij elkaar heb gekregen zonder een pakketje te kopen:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bWEWrF03bas31
Hartstikke down hier op de PS3.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit al een uur non-stop te spelen hoor..
Ja. Ik wil spelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
360 hier, dat zal het wel zijn geweest dan.
Yep heel veel. Vooral bij het begin veel rond de 59ste min gezeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mooi team. Veel gehandeld zeker?
Ja ik zou wel Riise halen voor LBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja. Ik wil spelen
Mijn team nu trouwens: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dWaXQCSpbas4p
Zit alleen te twijfelen of ik Riise nou voor LB moet halen. En ik heb nog niet zoveel goede wissels.
Is Ibra een fijne spits?
Rise of Chivu hebben beide dezelfde rating. Zlatan past wel mooi thuis bij je team. Hij is misshcien niet de snelste maar wel is balvast en heeft een goede schotquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja. Ik wil spelen
Mijn team nu trouwens: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dWaXQCSpbas4p
Zit alleen te twijfelen of ik Riise nou voor LB moet halen. En ik heb nog niet zoveel goede wissels.
Is Ibra een fijne spits?
Oke ja Riise is toch niet zo duur. Ik heb nog 130.000 over. Dus opzich IF Cavani en Zlatan zou wel kunnen. Maar dan heb ik straks 5 spitsen want ik heb Eto'o ook nogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik zou wel Riise halen voor LB![]()
Ibra is sterk en goed schot, maar niet super snel. Het is maar wat je fijn vindt.
Cavani IF speelt wel super![]()
Weet niet hoe veel coins je nog overhebt?
Dankje!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Rise of Chivu hebben beide dezelfde rating. Zlatan past wel mooi thuis bij je team. Hij is misshcien niet de snelste maar wel is balvast en heeft een goede schot
Mooie team.
Haha no thanks! Met IF Lavezzi creëer ik echt ontzettend veel kansenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:33 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn Ibra en IF Cavani ruilen voor je IF Lavezzi?
Speelt zalig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:40 schreef Rijstbal het volgende:
Damnn Ik ga maar wat spelers verkopen om hem te halen. Zn stats zijn echt zien er echt goed uit
Ja idd maar ik had weer ergens gelezen dat hij bij vrije trappen niet zo sterk is en Buffon wel. Kan ook bullshit zijn hoor. Vind Buffon het toe nu toe wel goed doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef StijnDa het volgende:
Julio César kan je ook nog halenIets beter dan Buffon.
1.8 sec geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is jullie snelste goal in Arena eigenlijk?
Tegenstander speelt ook in de sneeuw meestalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef Rijstbal het volgende:
Wie wilt er nou in sneeuw spelen?Heb er nu al 3 finales mee verloren.
Voor de wedstrijd staat er nog aangegeven dat het droog is terwijl het sneeuwt. Hoop dat ze dat fixen ASAP.
Hahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef Rijstbal het volgende:
Als de app weero nline staat effe Flamini en Gatusso halen.
CB; Gastaldello (Sampdoria, 77 >> 81)quote:
Waardeloos dus. Ik heb het over echte spelers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
CB; Gastaldello (Sampdoria, 77 >> 81)
Dit is de eerste keerquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef emokid het volgende:
Hoeveel IFs heeft Robben nu wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Idd, pas sinds kort weer in actie na die blessure.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Apekoek het volgende:
[ [url=[quote]Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer
quote:
Nou, wat dat betreft hij nog niet veel geleerd in al die jaren: http://nos.nl/video/219242-flamini-weet-van-niks.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:57 schreef emokid het volgende:
Kom op zeg, schijnheilig gedoe over Flamini. Je weet dat zulke tackles wekelijk gemaakt worden he? Wat weet jij wat er door zijn hoofd ging? Een professional met 12 jaar ervaring hoef je heus niet te vertellen dat zo'n tackle niet kan.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:57 schreef emokid het volgende:
Kom op zeg, schijnheilig gedoe over Flamini. Je weet dat zulke tackles wekelijk gemaakt worden he? Wat weet jij wat er door zijn hoofd ging? Een professional met 12 jaar ervaring hoef je heus niet te vertellen dat zo'n tackle niet kan.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Flamini is een randmongool.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef emokid het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Dat je toevallig 3 filmpjes bij elkaar hebt weten te vinden? Dat jij het beter weet dan de professional? De voetballer die al jaren op het hoogste niveau speelt? Ik snap best dat je het een nare tackle vindt, maar om hem dan randmongool te noemen.
Kijk eens vaker voetbal.
Waarom ben ik nou kansloos? Het gaat toch over Flamini? Waarom zo persoonlijk opeens.Als je discussies altijd op deze manier eindigt begin er dan niet aan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kansloos figuur jij. Maar goed.
Ik denk wel dat je anders over hem gaat praten als jij degene was die door 2 gestrekte benen wordt getackeld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef emokid het volgende:
[..]Wat wil je nu zeggen? Dat je toevallig 3 filmpjes bij elkaar hebt weten te vinden? Dat jij het beter weet dan de professional? De voetballer die al jaren op het hoogste niveau speelt? Ik snap best dat je het een nare tackle vindt, maar om hem dan randmongool te noemen.
Kijk eens vaker voetbal.
Natuurlijk is het een verschrikkelijke tackle, maar je moet je beseffen dat er wekelijks tackles met gestrekte benen wordt gemaakt. Om dan iedereen een randmongool te noemen is niet rationeel. Als Flamini al een randmongool is, wat is De Jong (die daadwerkelijk benen heeft gebroken) dan? of Van Bommel? of Drenthe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je anders over hem gaat praten als jij degene was die door 2 gestrekte benen wordt getackeld.
Je noemde ook Drenthe en Van Bommel, die zijn weliswaar hard, maar geen consequente benenbrekers. De Jong hoort wat mij betreft zeker wel in de categorie van Flamini thuis ja, maar zo zijn er maar een paar gelukkig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef emokid het volgende:
Het kan iedereen een keer overkomen dat ze een tackle maken?
CV van De Jong:
Sep 5 2009 Japan/Nakamura
Nov 14 2009 Italy/Palombo
Mar 3 2010 USA/Holden
June 14 2010 Denmark/Jorgensen
July 11 2010 Spain/Xabi Alonso
October 3 2010 Newcastle/Ben Arfa
Heb ik dus ook maar dan bij alle spelers zwaar ierietand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is er aan de hand met mijn spelers in Arena.
Cristiano Ronaldo heet oppeens Crofts?
Nouja wat ik nog het ergste vond van gister vlak nadat Flamini die tackle maakte is dat hij naar het publiek z'n hand opsteekt zo van "Dat was pas een goede tackle!".quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef emokid het volgende:
Het kan iedereen een keer overkomen dat ze een tackle maken?
CV van De Jong:
Sep 5 2009 Japan/Nakamura
Nov 14 2009 Italy/Palombo
Mar 3 2010 USA/Holden
June 14 2010 Denmark/Jorgensen
July 11 2010 Spain/Xabi Alonso
October 3 2010 Newcastle/Ben Arfa
Dat doet die toch automatisch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Squads updaten en dan moet het opgelost zijn
Je moet even naar Mijn Fifa > Teams Bewerken > Teams > Updates Downloaden.quote:
Ja. Dus de gewone Bale in pakjes zal voortaan 85 worden om maar iets te noemen. Wilshere wordt voortaan 80 (en zijn inform deze week 83), terwijl het 78 was. Bij de echte duurdere spelers zal er wel niets gebeuren. Ten eerste ben je dan genaaid omdat je speler ineens niets meer waard is en ten tweede is er niemand van die gasten underrated. Cavani moet ook wel een update krijgen trouwens..die hadden ze al 10x inform kunnen makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef emokid het volgende:
Bedoel je zo'n update die Carroll ook heeft gekregen? Van Wilshere en Bale vind ik het goed als ze het doen, en terecht.
Inderdaad..vaste eerste keeperquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef Fenomeno het volgende:
Sczechny verdient ook wel een update, staat nu op een rating van in de 60
Arsenal-Barca!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Jep! gelukkig is er vanavond een topwedstrijd op tv!
Nah 3-0quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Arsenal-Barca!![]()
Barca gaat winnen
Nee hoor Arsenal wint. Van Persie krijgt hem in de 74e minuut aangespeeld in de 16, doet zijn bekende sleeptruc en schiet em zo in de linkerbovenhoek. 1-0 eindstandquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Arsenal-Barca!![]()
Barca gaat winnen
Het wordt de grote MessiVillaPedroXaviIniestaDanialvesPiqueAbidalMaxwellBusquets-Showquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee hoor Arsenal wint. Van Persie krijgt hem in de 74e minuut aangespeeld in de 16, doet zijn bekende sleeptruc en schiet em zo in de linkerbovenhoek. 1-0 eindstand
oke ik ga even kijken dan voor een zanetti danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
OMG, die prijzen op UT Web nu!
Buffon voor 2900, Riise voor 300, Chiellini voor 4500.
Ik speel op 360 en het gaat redelijk snel hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Fenomeno het volgende:
Die webapp is geen doorkomen aan, moeilijk traag
bij mij is ie gewoon snel hoor?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Fenomeno het volgende:
Die webapp is geen doorkomen aan, moeilijk traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |