Ja maar ik wil dus betere spelers want ik heb na Xabi Alonso en Dani Alves nog 57K over!quote:
En Xavi voor Macherano hoe zou dat spelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef emokid het volgende:
Een betere spits halen dan Luis Fabiano. Misschien zijn IF Versie, die gaat op de Xbox tenminste voor rond de 90 weg.
Koop er pakjes van en hoop op Messi.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:15 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus betere spelers want ik heb na Xabi Alonso en Dani Alves nog 57K over!
Wat daar mee te doen!
Dat doe ik zoiezo niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Koop er pakjes van en hoop op Messi.
Heb nog niks gekocht haha. Ga ik straks even doen. Ik ga denk ik Iniesta halen zodat ik Afellay kan vervangen. En ik wil een vervanger voor Kuyt naast van Persie. Moet even kijken hoe dat allemaal goed uitkomt met chemistry enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef StijnDa het volgende:
Het is manager modeHeb het ook al eens meegemaakt
En je zit niet in het transferseizoen + geen jeugdteam, dus je bent gewoon de lul. Opgeven
Jepperdeprep, linkje naar nieuwe team?
Vind één competitie zo saai. Maar Thiago Silva ben ik wel met je eens. Ik wil dan ook een goede rechtsback hebben maar ik weet niet echt welke.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef emokid het volgende:
Waarom houd je het niet bij 1 competitie, ziet er rommelig uit zo en Thiago Silva op RB snap ik niet helemaal. Hij is snel maar niet echt geschikt (vind ik zelf dan).
Om de een of andere reden kan ik je team niet zien, maar Maicon, Dani alves, Sergio ramos... er zijn er genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vind één competitie zo saai. Maar Thiago Silva ben ik wel met je eens. Ik wil dan ook een goede rechtsback hebben maar ik weet niet echt welke.
Mwa, vind het wel een leuk team hoor en je chemistry is in orde. Alleen je achterhoede vind ik behoorlijk zwak vergeleken met de aanval. Samuel en Silva als backs is gewoon vragen om problemen. En die linker centrale back zou ik gewoon vervangen door Nesta. Is niet zo duur maar enorm sterk, dus je loopt er makkelijk aanvallers mee van de bal.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vind één competitie zo saai. Maar Thiago Silva ben ik wel met je eens. Ik wil dan ook een goede rechtsback hebben maar ik weet niet echt welke.
Hmm oke dank voor de tips. Wat een keuzesquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, vind het wel een leuk team hoor en je chemistry is in orde. Alleen je achterhoede vind ik behoorlijk zwak vergeleken met de aanval. Samuel en Silva als backs is gewoon vragen om problemen. En die linker centrale back zou ik gewoon vervangen door Nesta. Is niet zo duur maar enorm sterk, dus je loopt er makkelijk aanvallers mee van de bal.
Ik vind MIlito toch beter.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:44 schreef Fenomeno het volgende:
Wow, net tegen zlatan gespeeld, was echt ongrijpbaar voor mijn verdedigers (Nesta/Juan), zodra m'n trade pile spelers verkocht zijn ga ik die eerst halen..
Post nog een keer een link van je nieuwe teamquote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Godsamme ik kom er niet uit. Ik zit ontzettend te twijfelen over wie ik zal kopen voor mijn 4-2-2-2 formatie
Ik heb nog geen nieuw team haha. Ik wil dit team aansterken met nieuwe spelers en ik heb 700.000 coins om dat te doen maar ik weet niet welke spelers ik moet halen of eventueel moet vervangen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Post nog een keer een link van je nieuwe team
Oké, je hebt een mix van leagues. Kies er eenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuw team haha. Ik wil dit team aansterken met nieuwe spelers en ik heb 700.000 coins om dat te doen maar ik weet niet welke spelers ik moet halen of eventueel moet vervangen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gLlFYkbgbasuj
Dat komt door de CL wedstrijden, 2 wedstrijden elke week is te veel voor elke spelerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat sommige spelers zo snel vermoeid zijn? Ik was eerst Man. City en had Sneijder gekocht, na iedere wedstrijd krijg ik het advies om hem rust te gevenEn nu ben ik Arsenal en met Fabregas is het precies hetzelfde verhaal..
Hmm ja maar dat vind ik zo zonde dan ben je gebonden aan één league met spelers. Ik vind het juist wel leuk om een mix te hebben. Maar nu is het de kunst om een goede chemistry eraan over te houdenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, je hebt een mix van leagues. Kies er een![]()
Je hebt geld genoeg dus je hoeft niet voor een cheap teampje te gaan.
Premier league Engeland,of Liga BBVA Spanje, of Bundesliga Duitsland zijn een beetje de keuzes
Zo werkt het gewoon niet. Kies een league, of kies een land. Ik heb bijv. Brazilie gekozen, dat kan ook. Het maakt niet zo veel uit wat je kiest, maar je moet er wel duidelijk 1 kiezen, als je dat even doet help ik je verder.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm ja maar dat vind ik zo zonde dan ben je gebonden aan één league met spelers. Ik vind het juist wel leuk om een mix te hebben. Maar nu is het de kunst om een goede chemistry eraan over te houden
Dan moet ik nog even nadenken. Mooi team heb je trouwens. Speelt die formatie een beetje lekker?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet. Kies een league, of kies een land. Ik heb bijv. Brazilie gekozen, dat kan ook. Het maakt niet zo veel uit wat je kiest, maar je moet er wel duidelijk 1 kiezen, als je dat even doet help ik je verder.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#rpB6z4Eubasyu
Dankjequote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even nadenken. Mooi team heb je trouwens. Speelt die formatie een beetje lekker?
jouw team is geen KUT waard. Stelletje lutsers wat het zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef jpg97 het volgende:
Ik zou wel willen weten wat mijn team waard is in ¤
Milito.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef Fenomeno het volgende:
zlatan of milito als spits voor m'n 4-3-3?
en wat zijn goede CM"s voor een 4-3-3 in italië, heb nog zo'n 50k budget over na het kopen van een spits
Oja sneijder is ook primaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
De Rossi heb ik al
Hamsik ff halen dan, Cambiasso en De Rossi wordt wel heul verdedigend
Hoe is Sneijdertje?
Oke ik ga denk ik voor de Serie A. Ik zit nu te denken aan IF Lavezzi als CAM. Kan jij me een beetje op weg helpen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oja sneijder is ook primaHelaas is die klein en zwak. Technisch en passend wel goed
Hamsik wel als CM halen dan, niet CAM.
De Rossi en Cambiasso zijn gewoon de beste optiesTenzij je Zlatan CM gaat maken
![]()
Ze kunnen aanvallend best mee, kijk maar naar de stats.
Ik zou Serie A niet aanraden eigenlijk als je zoveel coins hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oke ik ga denk ik voor de Serie A. Ik zit nu te denken aan IF Lavezzi als CAM. Kan jij me een beetje op weg helpen?
Haha nou wat zou jij aanraden dan? Vertel me eens welk team + welke league jij zou aanraden!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou Serie A niet aanraden eigenlijk als je zoveel coins hebt
Maar als je dat echt wil kan ik dat wel doen![]()
Ik zou Spaanse of Engelse league pakkenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha nou wat zou jij aanraden dan? Vertel me eens welk team + welke league jij zou aanraden!
4-2-2-2 uiteraardquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou Spaanse of Engelse league pakken![]()
Maar ik heb nog even gekeken, Serie A kan wel![]()
Welke formatie wil je?
Oké de eerste stap is om al je spelers te verkopen die niet in de Serie A spelenquote:
Oke ben ik nu mee bezig. Wat is de tweede stap?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké de eerste stap is om al je spelers te verkopen die niet in de Serie A spelen![]()
Zoek voor al je spelers even snel op wat de goedkoopsten Buy Now kosten en zet ze er net iets duurder op.
Voorbeeld, stel je hebt Ibrahimovic en je wilt hem verkopen, je zoekt op wat de goedkoopste buy now zijn. Dat is ongeveer 20k. Je zet je speler te koop voor 22000 bieden en 22500 buy now.
Zorg dat je regelmatig online bent met de web app bijv. zodat je hem er een paar keer op kan zetten. Ze hoeven niet allemaal na 1 uur verkocht te zijn, want dan had je er meer voor kunnen krijgen. Duurt het lang maak je hem iets goedkoper totdat je hem kwijtraakt.
Een begroting makenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oke ben ik nu mee bezig. Wat is de tweede stap?
Ja denk dat ik rond dat getal zit ja. Oke maar dat vind ik juist een beetje moeilijkquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een begroting maken![]()
Kijk hoeveel geld je hebt of zal hebben na alles verkocht is.
Zal wel rond de 800k zijn?
Je hebt 18 spelers nodig, 11 basis en 7 bank. Ga een beetje puzzelen welke spelers je wil hebben en wat dat dan in totaal zal kosten. Begin gewoon bij je 11 basis, de bank is vrij goedkoop.
Verzin maar een opstelling, ik kijk wel waar er iets te verbeteren valtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja denk dat ik rond dat getal zit ja. Oke maar dat vind ik juist een beetje moeilijk. Maar ik zal even kijken.
Dit. Dat is de enige reden waarom Ultimate Team zo verslavend is.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Op EA fora zijn mensen ook alleen maar aan het vragen of iedereen advies heeft..dat snap ik echt niet..het is juist leuk om zelfs iets moois te maken..dat is een groot deel van het spel juist
Wat heb jij tegen echte backs?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke. Voorin Eto'o en IF Cavani.
Als twee CAM''s; IF Lavezzi en IF Hamsik
Twee CDM; Cambiasso en van Bommel( of misschien Maicon)
Achterhoede; Nesta-Samuel-Chielini-Thiago Silva
Zoiets?
Ja ik kan geen goede linksback vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen echte backs?Nesta is een centrale verdediger...die moet je niet aan de zijkant zetten want hij wordt er finaal uitgelopen telkens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |