abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92746834
game on!
''Altijd trek in een pilsje''
pi_92746950
Italië heeft genoeg goede rechtsbacks. Linksbacks is iets lastiger ja. Ik los het zelf op met RB Zanetti daar..scoort toch lekker qua chem met Cambiasso en Pastore voor hem en Samuel ernaast. Alternatieve zijn Chivu en Riise of Traore (silver)

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Ga voor de PL! Drogba en Rooney in de spits, Lampard en Gerrard CAM's, CDM's Toure en fabregas(?) terry, vidic, evra en sagna achterin en Reina in de goal! Supersubs met V Persie, vd Vaart, Nasri, A. Cole, ferdinand, Scholes. Dan heb je echt een sick team.
Lijkt me wel meer dan 700K of zijn die prijzen zo gedropt? Kijk eigenlijk nooit naar de EPL markt..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92746964
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke. Voorin Eto'o en IF Cavani.

Als twee CAM''s; IF Lavezzi en IF Hamsik

Twee CDM; Cambiasso en van Bommel( of misschien Maicon)

Achterhoede; Nesta-Samuel-Chielini-Thiago Silva

Zoiets? :P
Interessant :)
Ziet er vrij goed uit, maar met jouw budget moet je wel Cavani IF2 pakken, die van 86 dus, niet die van 84. Pazzini IF en Milito kunnen ook nog, kies maar wat je fijn vindt.
If Lavezzi en IF hamsik helemaal goed natuurlijk.
Cambiasso is er ook in IF, dus ik zou voor Cambiasso IF gaan.
Van Bommel is écht langzaam, dus De Rossi is de betere optie.
LB is een probleem, maar ik zou toch voor Riise gaan. Heeft een ziek afstandsschot en doet zijn werk wel.
Samuel is erg langzaam, dus die zou ik vervangen door Lucio.
Rechtsback zet je Maicon neer, niet Thiago Silva.

@Broodjeeimetui, dat is veel duurder dan 700k.
pi_92747709
Oke oke. Zit nu te kijken voor IF Hamsik en IF Lavezzi. Maar dan ben ik al wel 300.000 kwijt haha. Best expensive ja.
pi_92747794
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke oke. Zit nu te kijken voor IF Hamsik en IF Lavezzi. Maar dan ben ik al wel 300.000 kwijt haha. Best expensive ja.
Inderdaad, maar dat zijn dan ook je duurste spelers.
Gewoon even rustig zoeken, als je het vandaag niet vind kijk je morgen weer. Zoek er wel een uit met 4-2-2-2 ;)
pi_92747888
Hij had toch 800k? Drogba EN rooney zijn mischien wat teveel ja :P dan: Drogba, V persie ( drogba weet ik niet, persie 20k
Gerrard en lampard kosten samen toch ook 170k? Toure geen drol en cesc 70? Terry en ferdinand 15k, evra 30? Sagna 5 reina 8 cole 14 vaart 12 nasri 15. Dit kun je toch wel redden met 800 k? Mischien trouwens torres ook wel ;)
pi_92748235
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
Hij had toch 800k? Drogba EN rooney zijn mischien wat teveel ja :P dan: Drogba, V persie ( drogba weet ik niet, persie 20k
Gerrard en lampard kosten samen toch ook 170k? Toure geen drol en cesc 70? Terry en ferdinand 15k, evra 30? Sagna 5 reina 8 cole 14 vaart 12 nasri 15. Dit kun je toch wel redden met 800 k? Mischien trouwens torres ook wel ;)
Ja zonder Rooney en zonder Torres kan het wel ;)
Maar hij wilde graag Serie A..
pi_92748370
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja zonder Rooney en zonder Torres kan het wel ;)
Maar hij wilde graag Serie A..
naar mijn idee best zonde met zo'n budget.
pi_92748431
Alsof de toppers van de Serie A (met informs) slechter zijn dan die van de EPL zonder inform..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92748760
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Alsof de toppers van de Serie A (met informs) slechter zijn dan die van de EPL zonder inform..
klopt, alleen de prijzen verschillen enorm ;)
pi_92748910
Dan snap ik je opmerking niet..als de kwaliteit van je spelers hetzelfde is, waarom is het dan zonde?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92749062
status van PL team is hoger? :P
hardcoholic
pi_92749085
Hallo allemaal ben nieuw hier! speel al een tijd FUT, heb inmiddels dit elftal (heb laatst al me spelers verkocht en messi gekocht):

di Maria Nilmar Messi

afellay xabi alonso Marcherano

Marcelo Carvalho Pepe Sergio Ramos

Valdes

Wat mij opvalt met dit team is dat heel veel ogen gericht worden op messi en ik veel scoor met de rest!
Iemand nog tips voor mij?
pi_92749267
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Dan snap ik je opmerking niet..als de kwaliteit van je spelers hetzelfde is, waarom is het dan zonde?
in de PL kan je voor zo'n bedrag 15 toppers halen waar je er in de seri A 5 haalt ;)
pi_92749556
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
De absolute toppers zijn duurder.
@anthlay Welkom
pi_92749914
Ik denk dat het niet uitmaakt voor welke competitie je kiest, de echte toppers zijn overal duur alleen denk ik dat de aantal redelijk goede spelers in de PL groter is als in de Seria A en in de Spaanse Liga.
pi_92750067
Crap nu ben ik weer aan het twijfelen gebracht! :P
Zal ik dan toch maar voor de Premier League gaan? Heb nog niks gekocht dus het kan nog.
Ik vind alle leagues eigenlijk wel tof. ( de top leagues dan, niet liga polski)
pi_92750153
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Zal ik dan toch maar voor de Premier League gaan? Heb nog niks gekocht dus het kan nog.
Ik heb ze ook bijna allemaal uitgeprobeerd en eigenlijk maakt het niet veel uit, ik vind het zelfs wel leuk om af en toe van team te wisselen.
Iedereen verkopen en een nieuw team kopen haha :P
pi_92750161
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Je kan ook 2 teams maken hoor ;) alleen de beste IF's komen dan niet maar voor 400k kan je 2 dikke teams maken :D
pi_92750453
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Je kan ook 2 teams maken hoor ;) alleen de beste IF's komen dan niet maar voor 400k kan je 2 dikke teams maken :D
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op dan :P. Voor een 4-2-2-2 formatie.
pi_92750909
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Wees zelf eens creatief joh. Uiteindelijk zal je toch nog veel moeten tweaken erna..iedereen speelt anders en vindt andere spelers fijn..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92751209
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

pff, ik hoef toch niet alles voor te kauwen? Je kan zelf ook even kijken en dan weet je vanzelf wat kan en wat niet.
pi_92752811
Ik ben toch voor de Serie A gegaan. Ik heb IF Pazzini gekocht, Milito en de Rossi. Nu nog even wachten op IF Lavezzi en IF Hamsik!
pi_92753045
Tvp
pi_92753343
ik heb een (voor mij) lucratief weekend gehad, 5K winst :D morgen ns zoeken voor Krasic :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')