Lijkt me wel meer dan 700K of zijn die prijzen zo gedropt? Kijk eigenlijk nooit naar de EPL markt..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ga voor de PL! Drogba en Rooney in de spits, Lampard en Gerrard CAM's, CDM's Toure en fabregas(?) terry, vidic, evra en sagna achterin en Reina in de goal! Supersubs met V Persie, vd Vaart, Nasri, A. Cole, ferdinand, Scholes. Dan heb je echt een sick team.
Interessantquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke. Voorin Eto'o en IF Cavani.
Als twee CAM''s; IF Lavezzi en IF Hamsik
Twee CDM; Cambiasso en van Bommel( of misschien Maicon)
Achterhoede; Nesta-Samuel-Chielini-Thiago Silva
Zoiets?
Inderdaad, maar dat zijn dan ook je duurste spelers.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke oke. Zit nu te kijken voor IF Hamsik en IF Lavezzi. Maar dan ben ik al wel 300.000 kwijt haha. Best expensive ja.
Ja zonder Rooney en zonder Torres kan het welquote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
Hij had toch 800k? Drogba EN rooney zijn mischien wat teveel jadan: Drogba, V persie ( drogba weet ik niet, persie 20k
Gerrard en lampard kosten samen toch ook 170k? Toure geen drol en cesc 70? Terry en ferdinand 15k, evra 30? Sagna 5 reina 8 cole 14 vaart 12 nasri 15. Dit kun je toch wel redden met 800 k? Mischien trouwens torres ook wel
naar mijn idee best zonde met zo'n budget.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja zonder Rooney en zonder Torres kan het wel![]()
Maar hij wilde graag Serie A..
klopt, alleen de prijzen verschillen enormquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Alsof de toppers van de Serie A (met informs) slechter zijn dan die van de EPL zonder inform..
in de PL kan je voor zo'n bedrag 15 toppers halen waar je er in de seri A 5 haaltquote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Dan snap ik je opmerking niet..als de kwaliteit van je spelers hetzelfde is, waarom is het dan zonde?
De absolute toppers zijn duurder.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Dan snap ik je opmerking niet..als de kwaliteit van je spelers hetzelfde is, waarom is het dan zonde?
Ik heb ze ook bijna allemaal uitgeprobeerd en eigenlijk maakt het niet veel uit, ik vind het zelfs wel leuk om af en toe van team te wisselen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Crap nu ben ik weer aan het twijfelen gebracht!
Zal ik dan toch maar voor de Premier League gaan? Heb nog niks gekocht dus het kan nog.
Ik vind alle leagues eigenlijk wel tof. ( de top leagues dan, niet liga polski)
Je kan ook 2 teams maken hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Crap nu ben ik weer aan het twijfelen gebracht!
Zal ik dan toch maar voor de Premier League gaan? Heb nog niks gekocht dus het kan nog.
Ik vind alle leagues eigenlijk wel tof. ( de top leagues dan, niet liga polski)
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op danquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Je kan ook 2 teams maken hooralleen de beste IF's komen dan niet maar voor 400k kan je 2 dikke teams maken
Wees zelf eens creatief joh. Uiteindelijk zal je toch nog veel moeten tweaken erna..iedereen speelt anders en vindt andere spelers fijn..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op dan. Voor een 4-2-2-2 formatie.
pff, ik hoef toch niet alles voor te kauwen? Je kan zelf ook even kijken en dan weet je vanzelf wat kan en wat niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm noem jij eens een goed haalbaar team op dan. Voor een 4-2-2-2 formatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |