ooh ja ik heb de eerste ds ook nog liggen in nieuwstaatquote:
tsja, jij bent ook 2x zou oud dan de bespelers hier hequote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, ook niet bij m'n eerste
en goedkoperquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik heb de eerste ds ook nog liggen in nieuwstaat![]()
mja ik speel er ook nooit op_!
Lieg je nu of ben je gewoon de eerste die het snapt?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent 14 kom op..........dan kan je het zelf wel bepalen
Blijkbaar mis ik een stukje menselijkheid ofzo. Anyway, het kwam niet goed aan/overquote:
zonde was mijn eerste ds die ik tegen de muur kapot gooidequote:
hij liegtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lieg je nu of ben je gewoon de eerste die het snapt?
*zuchtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonde was mijn eerste ds die ik tegen de muur kapot gooide
ik vond je nogal wel zo'n schattig gastje, iig vergeleken met mij netjes en beleefderquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik een stukje menselijkheid ofzo. Anyway, het kwam niet goed aan/over
als je hem niet gebruikt, verkoop hem dan, brengt nog aardig wat op in nieuwstaatquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonde was mijn eerste ds die ik tegen de muur kapot gooide
wou zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had ze nu echt niet meer gepost hoor
Wanneer?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen. Een keer wat te open en/of direct geweest met het geven van mijn mening zeg maar
waarom?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hem niet gebruikt, verkoop hem dan, brengt nog aardig wat op in nieuwstaat
quote:
ik meen hetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lieg je nu of ben je gewoon de eerste die het snapt?
Leuk om te horen maar ik vrees dat ik niet altijd overkom zoals ikzelf zou willen. Het komt op anderen soms zelfs als bot, kwetsend en/of lomp over.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond je nogal wel zo'n schattig gastje, iig vergeleken met mij netjes en beleefder![]()
Ehm, afgelopen woensdag of donderdag meen ikquote:
ik ziet het niet hoor maar ja ik ben dan ook een enorme botte lulquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk om te horen maar ik vrees dat ik niet altijd overkom zoals ikzelf zou willen. Het komt op anderen soms zelfs als bot, kwetsend en/of lomp over.
In het hoge Noord'nquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
hey kipjes
Ik ben eindelijk over in Groningen nu![]()
Ik heb ook die eerste, echt veel gebruiktquote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik heb de eerste ds ook nog liggen in nieuwstaat![]()
mja ik speel er ook nooit op_!
omdat geld toch bruikbaarder is dan een ongebruikte DSquote:
Heb daar eigenlijk nooit iets van gemerkt bij jouquote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ziet het niet hoor maar ja ik ben dan ook een enorme botte lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |