dat kan ik heul niet betalenquote:
leuk manquote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben anderhalf uur geleden terug gekomen. Was een heel leuk weekend. Ben echt blij dat ik ben geweest. En ik heb de mazzel dat ik over 4 weken weer een weekend mag![]()
Hoe is het met jou en hoe is jouw weekend geweest
kapot?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, moet een nieuwe kopen binnenkort
het is een beetje een oud beestjequote:
zeh plot zhickensquote:
Ik lig al 30 minuten in bedquote:
behuizing gammel, 1 kapotte beeldlijn, en accu wordt steeds slechterquote:
quote:
komt goedquote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is een beetje een oud beestje
Nooit last van gehad, ook niet bij m'n eerstequote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behuizing gammel, 1 kapotte beeldlijn, en accu wordt steeds slechter
Ik denk dat het meerendeel hier niet zit te wachten op mij op een meetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk man
Dus je zou zowaar naar de meet kunnen komen over 4 weken![]()
Mijn weekend was zeer geslaagd, kids vonden de Kuip-toer gisteren geweldig
En met de family vandaag was ook leuk
ik heb een 11 jaar oude laptop die doet het nog perfectquote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, ook niet bij m'n eerste
Eigenlijk niet maar ik vind dat ik dat mag bepalenquote:
wat heb je gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het meerendeel hier niet zit te wachten op mij op een meet![]()
Daarnaast zou ik overigens niet komen omdat het een te kort verblijf is in Nederland en ik al andere afspraken heb staan
Tof om te horen dat je een leuk en geslaagd weekend had kerel![]()
![]()
ja, daarom, en omdat de accu zo slecht is dat hij constant geladen moet worden zit ik toch al aan een snoertje vast..kan 'ie er net zo goed uit he?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ja jij had er echt al bizar veel versleten
je bent 14 kom op..........dan kan je het zelf wel bepalenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik vind dat ik dat mag bepalen
Wat zal ik zeggen. Een keer wat te open en/of direct geweest met het geven van mijn mening zeg maarquote:
ja das is wel slim bedacht hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daarom, en omdat de accu zo slecht is dat hij constant geladen moet worden zit ik toch al aan een snoertje vast..kan 'ie er net zo goed uit he?
Het ging over DS'enquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een 11 jaar oude laptop die doet het nog perfect![]()
zelfs de accu gaat nog 3 uur mee
ik doe niks andersquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen. Een keer wat te open en/of direct geweest met het geven van mijn mening zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |