Je woont de helft van mijn leven in Engelandquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van de laatste 9 jaar woon ik er 7 in Engeland![]()
Ouchquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je woont de helft van mijn leven in Engeland![]()
Ja, inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je woont de helft van mijn leven in Engeland![]()
je hoeft niet te posten hoor, schat, dan blijf je toch gewoon lekker weg?quote:
Ik moest bij schroefpoes meteen aan dat martelding uit de Middeleeuwen denkenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das met een anders soort schroefpoes...
Ik vind het niet vervelend, maar ik mis het ook niet als ik niet kom. Of klinkt dat onlogischquote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft niet te posten hoor, schat, dan blijf je toch gewoon lekker weg?
nope, je kan ook gtst kijken, en dan maanden niet en als je terugkomt is het hetzelfde en pak je draad zo weer opquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend, maar ik mis het ook niet als ik niet kom. Of klinkt dat onlogisch
Ja, preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, je kan ook gtst kijken, en dan maanden niet en als je terugkomt is het hetzelfde en pak je draad zo weer op![]()
en je mist er ook niks aan
en degene die ik wel zou missen kan ik toch op een andere manier wel contacten
Joh, daar hebben we allemaal wel eens last van gehadquote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
tsjuu, ik heb echt teveel geFok!t vandaag
Datquote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, je kan ook gtst kijken, en dan maanden niet en als je terugkomt is het hetzelfde en pak je draad zo weer op![]()
en je mist er ook niks aan
en degene die ik wel zou missen kan ik toch op een andere manier wel contacten
Ja, ben anderhalf uur geleden terug gekomen. Was een heel leuk weekend. Ben echt blij dat ik ben geweest. En ik heb de mazzel dat ik over 4 weken weer een weekend magquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
Weer terug in de UK? Hoe was NL?
Herkenbaar zeker, die DS?quote:
ja dat je een nwe moet kopenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
mijn laptop zette zichzelf net op de slaapstand...zou het een hint zijn?
dan had ik ook al in bed moeten liggen, deed de mijne net ook alquote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
of de accu moet ladenquote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |