Ga ons nou niet jaloers lopen maken hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
ik gun mezelf misschien wel twee uurtjes uitslapen morgen
tot 9 uur in gas zn bed blijven liggenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga ons nou niet jaloers lopen maken he
Ja, we moeten nog ff afsprekenquote:
half 7 opstaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot 9 uur in gas zn bed blijven liggen( overdwars
hij is dan allang weg
)
ik heb weer wat gemist blijkbaar?quote:
Booooh.. Ik wil ook tot 9 uur slapen op maandagquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot 9 uur in gas zn bed blijven liggen( overdwars
hij is dan allang weg
)
Deal, slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Doen we morgen, tijdens het ontbijt.
Ik ga slapen, welterusten lieve Singles en de rest!
Welterustenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Truste L-Equote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom ga ik voor de herhaling, in een prive sessiequote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb weer wat gemist blijkbaar?
Fijnquote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat stond er net niet
Nou vooruit
Mooizoquote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijn
Kan ik met een gerust hart gaan slapen
Trustenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef JoeBravo het volgende:
laat ik de pc ook eens op tijd uitzetten![]()
trusten!
de koffer induiken doe je toch met iemand samen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Ripley het volgende:
Lekker de koffer induiken en morgen je schouders onder je sollicitatie en college zetten mm
Ik zeg het ook als ik zelf naar bed ga, nooit overnagedacht eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de koffer induiken doe je toch met iemand samen?
en komt wel goed hoor met sollicitatie enzo thx
Weltrusten M&Mquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahnja ga nog ff beetje lezen en dan slapen
Trusten allemaal
Het zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 14 februari 2011 06:21 schreef stbabylon het volgende:
Voel me brak
En ik heb niet eens gezopen
Flinke klotestreek!
Dank je! Lief van je!quote:Op maandag 14 februari 2011 07:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.tie! Have fun met je lieve collega's!
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan m'n duim niet bewegenTypt prettig
Oh, gisteren een incidentje met m'n paardquote:
Ohw jeequote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gisteren een incidentje met m'n paard
Oh, zo erg is het niet hoorquote:
Ohw ik dacht dat je er misschien van af gevallen was ofzo... jeetje pijnlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het niet hoorHij had een stuk plastic in z'n mond die ik eruit heb moeten halen, dus toen heeft hij me perongeluk gebeten.
Ik neem aan dat je hem een flinke tik hebt verkocht?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het niet hoorHij had een stuk plastic in z'n mond die ik eruit heb moeten halen, dus toen heeft hij me perongeluk gebeten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem een flinke tik hebt verkocht?
Per ongelukquote:Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem een flinke tik hebt verkocht?
Ook datquote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je er misschien van af gevallen was ofzo... jeetje pijnlijk
Als een klein kind mij per ongeluk bijt, is hij alsnog de sjaakquote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per ongelukDan ga ik 'm niet straffen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per ongelukDan ga ik 'm niet straffen.
[..]
Ook datMaar daar heb ik geen zere duim van
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kut. lichaam naar de klote, verkoudheid, spierpijn, schouder/nekpijn, kut dus
Mja, ik ken de risico's van met m'n hand in een paardenmond gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een klein kind mij per ongeluk bijt, is hij alsnog de sjaak
Nee, ik kan heel goed vallen zonder me pijn te doenquote:
Als jij dat beest helpt, moet hij je niet bedanken door in je hand te bijtenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de risico's van met m'n hand in een paardenmond gaanEn ik heb liever een zere duim dan dat het dier onder 't mes moet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de risico's van met m'n hand in een paardenmond gaanEn ik heb liever een zere duim dan dat het dier onder 't mes moet.
[..]
Nee, ik kan heel goed vallen zonder me pijn te doen
Ja, zo werkt dat voor een dier dus niet, dat weet jij ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij dat beest helpt, moet hij je niet bedanken door in je hand te bijten
Vallen moet je leren en na 13 jaar paardrijden, 5 jaar turnen en valcursussen weet ik wel hoe ik moet vallenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zegt me vriendin ook altijd
dat hoef ik niet te proberen dan ben ik echt van top tot teen bont en blauw
Balen..quote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan zit je bij de garage, zonder enige indicatie hoe lang ik moet wachten..
Ja ik vind het altijd super om mee te gaan met vriendin maar zelf durf/kan ik t niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat voor een dier dus niet, dat weet jij ook wel
[..]
Vallen moet je leren en na 13 jaar paardrijden, 5 jaar turnen en valcursussen weet ik wel hoe ik moet vallen
Beterquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, tis in de baas z'n tijd, dus ik wordt gewoon betaald
Goedemorgenquote:
Het komt omdat het Valentijnsdag is, ik zweer het jequote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
De dag beginnen door gruwelijk te verslapen
Morguhhquote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
De dag beginnen door gruwelijk te verslapen
Omdat het valentijnsdag is verslaap je je want je wilt eigenlijk niet weten dat je niks gaat krijgen vandaag theorie? Of is het een andere theorie?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt omdat het Valentijnsdag is, ik zweer het je
Hier niet veel anders, mijn werk te goed gedaan nu bezig met overdracht en vanaf april dag dag zwaai zwaai klantquote:Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alleen jammer dat t zo saai is, en ik niet veel kan doen nu, maarja..
We hebben atijd fok nog!
Nee, het is gewoon een excuusquote:Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat het valentijnsdag is verslaap je je want je wilt eigenlijk niet weten dat je niks gaat krijgen vandaag theorie? Of is het een andere theorie?
Ach ik werd gelukkig wakker gebeld door een lieverdMA BEDANKT!
Nou ja ik heb de instelling: "Ik krijg geen moer met valentijn" dus als ik wat heb is het wel hosanna hoeseeequote:
Dat had ik dus als excuus moeten geven vanmorgenquote:
Ja dat snap ik met zo'n kop jaquote:
Jij hebt je eigen valentijntje in je buik zittenquote:
Misschien is het wel een Valentinaquote:Op maandag 14 februari 2011 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen valentijntje in je buik zittenNiet zeuren! You're already knocked-up!
Dat.quote:
Allemaal schuldeisers?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb vanavond natuurlijk kilo's kaarten in de brievenbus, dus ik wil wel op tijd thuis zijn!
Nou heeft weinig met mijn voorkomen te maken, alleen je kan wel triest gaan doen om valentijnsdag maar kom op liefde verklaar je toch altijd daar heb je toch niet 1 dag voor nodig...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat snap ik met zo'n kop ja![]()
Oh what a wicked game you play
to make me feeel thiss wayyyquote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat snap ik met zo'n kop ja![]()
Oh what a wicked game you play
Dat je een kind in je buik hebt of dat het Valentijn is?quote:
Misschien danken die stelletjes hun geluk wel aan anonieme liefde voor een ander.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat je een kind in je buik hebt of dat het Valentijn is?
Valentijn is ook voor de anonieme liefde, niet voor reeds gelukkig stelletjes ()
quote:
Dat kind vergeet ik niet aangezien ik geen kant meer op kan bijnaquote:Op maandag 14 februari 2011 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je een kind in je buik hebt of dat het Valentijn is?
Valentijn is ook voor de anonieme liefde, niet voor reeds gelukkig stelletjes ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |