zo maar eens richting bed, ben nog steeds dood op, ook al heb ik toen straks een uur geslapen..
Zat net even naar mijn planning te kijken, en als ik eind van de week klaar ben en me netjes aan mijn planning gehouden heb ben ik bij werkgroep 5, dat klinkt best weinig, dus ik dacht net hoe kan dat toch, zijn natuurlijk ook nog 3 colleges die ik dan al gedaan zou hebben, dus dat zou toch wel betekenen dat ik op de helft zit, er zijn namelijk 11 werkgroepen en 6 colleges

Stomme stress de hele tijd

Maar ik ben wel creatief met mijn planning

Heb het van vandaag door brakheid niet helemaal gehaald, dus heb er maar + maandag bij gezet, en die van morgen staat nu weer bij + woensdag

Zodat ik in ieder donderdag weer gelijk loop met mijn oorspronkelijke planning..
Worden drukke weekjes zo, ben ook blij dat dat meisje me vandaag geholpen heeft met de uitwerkingen.. Want gewone colleges en werk gaat ook gewoon door..
Kon ook kiezen om van de week gewoon maar 2 shifts te draaien met werk, had ik wel meer tijd om te leren, maarja drie shifts is toch wel beter aangezien ik de laatste weken sowieso minder gewerkt heb en het geld ook wel nodig heb. Dus kortom, drukke weekjes