quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef trolololo het volgende:
Rot op met je topic aids anders moeten weer allemaal gastmods van het creabeaforum je topics dichtmetselen
NIET NIET NIET NIET NIET NIET ONEINDIG NIETquote:
KOM DAN MANquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Isambard het volgende:
[..]
NIET NIET NIET NIET NIET NIET ONEINDIG NIET
Ik hoop dat jij, de TS en genoemde in de OP op zijn minst geband worden en wellicht nog een ziekte krijgen ook.quote:
Dromenvangertje mag niet geband wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij, de TS en genoemde in de OP op zijn minst geband worden en wellicht nog een ziekte krijgen ook.
omnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dromenvangertje mag niet geband worden
oke maar alleen als dandybleu dan terug mag komenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij, de TS en genoemde in de OP op zijn minst geband worden en wellicht nog een ziekte krijgen ook.
Is dat gebeurd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dromenvangertje mag niet geband worden
Die is al lang terug, debiel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
oke maar alleen als dandybleu dan terug mag komen
Je zegt weltrusten maar je schrijft welterusten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd weltrusten hoor
Ik typ ook altijd weltrustenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Je zegt weltrusten maar je schrijft welterusten.
Ik zeg anders welterustenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Je zegt weltrusten maar je schrijft welterusten.
Ik lig al in bed.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef Isambard het volgende:
[..]
Lig je nou nog steeds niet in bed?
Ik ben wel geschokt dat jij me een ban toe wenst. En dat terwijl ik je zo'n lieve aardige knul vond.quote:
Moet je maar niet van die kuttopics openen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik ben wel geschokt dat jij me een ban toe wenst. En dat terwijl ik je zo'n lieve aardige knul vond.
Ik open alleen topics met swagga negerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die kuttopics openen.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Down, down, down, down, tududududu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |