Dat het soms beter is iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehadquote:
Oooh, zo een limburgse?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een zachte g geloof ik
Hou alsjeblieft opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost toch maar 4500 euro per jaar? Excl. boeken, reizen, etc...? Als de plannen van Halve Zoolstra doorgaan...
ja, dat is waar, maar dat kan hij dan toch ook gewoon zeggen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat het soms beter is iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad....
Ja, PeZuquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
PeZu wil je vast wel sponseren, net als bij mij. Zo'n eervol mens.
[..]
Ik zit serieus te overwegen dat ik misschien na mijn master wil gaan promoveren.
Werken hoort niet plezierig te zijn. Dan zouden mensen ook wel zonder betaling gaan werken, want het is toch leuk. Je ideeën gaan tegen de principes waarop onze economie is gebouwd in.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat dat niet samen kan dan, tamme dakhaas
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is waar, maar dat kan hij dan toch ook gewoon zeggen?
Hij zingt het. Op wonderbaarlijk mooie wijzequote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is waar, maar dat kan hij dan toch ook gewoon zeggen?
Drentsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb de band'n vol miet wind, nee ik heb joa niks te kloagen!
ik vind mijn werk echt vet leukquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Werken hoort niet plezierig te zijn. Dan zouden mensen ook wel zonder betaling gaan werken, want het is toch leuk. Je ideeën gaan tegen de principes waarop onze economie is gebouwd in.
Juh en dan populair komen doen op de protestactie in Den Haag, wat een leijer is die gast.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost toch maar 4500 euro per jaar? Excl. boeken, reizen, etc...? Als de plannen van Halve Zoolstra doorgaan...
hokjes denkende zwart/wit mentaliteitquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Werken hoort niet plezierig te zijn. Dan zouden mensen ook wel zonder betaling gaan werken, want het is toch leuk. Je ideeën gaan tegen de principes waarop onze economie is gebouwd in.
Vind jijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zingt het. Op wonderbaarlijk mooie wijze...
Ja maar.. ...maar....quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind mijn werk echt vet leuk![]()
en mijn loon ook
op de radioquote:
Nee, los van elkaar en Sting op mijn verzoekquote:
Maar toch niet de echte Stingquote:
Dacht alquote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, los van elkaar en Sting op mijn verzoek
Ik hou van structuur; rust, reinheid en regelmaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hokjes denkende zwart/wit mentaliteit
autistquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van structuur; rust, reinheid en regelmaat.
Vorige week had ik f I ever lose my faith in you en vanavond Brand new dayquote:
nouja een liedje van sting danquote:
Nog een reden waarom ik niet hoef te werken!quote:
die eerstequote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vorige week had ik f I ever lose my faith in you en vanavond Brand new day![]()
Kate Bush?quote:
Skikquote:
* Barretje80 begint al langzaam te stampvoetenquote:
Dan moet je gaan werken, in een fabriek ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van structuur; rust, reinheid en regelmaat.
Ik wilde vandaag een vrolijk liedjequote:
Ik moet zeggen dat studeren mij soms inderdaad zwaar valt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je gaan werken, in een fabriek ofzo.
Niet studeren.
Jaquote:
Gaaf! Ik heb altijd LP's van haar geluisterdquote:
Ja he?quote:
Compliment trouwens Sym, voor de keuze om dit nummer op mijn verzoekje aan te laten sluitenquote:
ja sting kan een beetje neerslachtig zijn hehquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag een vrolijk liedjeMet een mooie tekst
Hoezo dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Compliment trouwens sym, voor de keuze om dit nummer op mijn verzoekje aan te laten sluiten.
Laura Jansenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sting kan een beetje neerslachtig zijn heh
ik ben verliefd geworden op dit nummer alleen maar doro de uitvoering aangezien ik normaliter marco borsato verafschuw![]()
ook wel erg neerslachtig
Oh wauwquote:
die is vandaag ook nog 'NS jarig!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Compliment trouwens Sym, voor de keuze om dit nummer op mijn verzoekje aan te laten sluiten.
Echt een schot in de roos.
Ik vind die man echt geweldig! Hij is zo getalenteerdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is vandaag ook nog 'NS jarig!
ja als ze samen zingen klinkt het ook echt mooiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Laura Jansen
[..]
Oh wauw
Het voelt goed. Voor mij. Beter kan ik het niet uitleggen.quote:
Da's een leuke treinquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef OA het volgende:
Fles, hier ben je vast al van op de hoogte, maar toch...![]()
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/327095
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
en zo direct eentje uit de heeeeele oude doosch.
Die heb ik als kind helemaal grijs gedraaid
Slaap Lekker WWquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames en heren, ik ga zo naar bed. Morgen vroeg dag.
Ben benieuwdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
en zo direct eentje uit de heeeeele oude doosch.
Die heb ik als kind helemaal grijs gedraaid
Keequote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Het voelt goed. Voor mij. Beter kan ik het niet uitleggen.
Lekker slapen WWquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iedereen alvast een goede nachtrust toegewenst.
haha faler, ik ga pas om 9.30 opstaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trustequote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Slaap zachtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verveel je je nog steeds?quote:
ik ging net koffie halenquote:
Ik ook, maar nachten amper slapen doen datquote:
quote:
Ga je dan zo mee naar bed?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, maar nachten amper slapen doen dat![]()
Ik niet....quote:
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
daarmee bedoel ik dus of je ook wilt, met een bonsbons
Woah dan ga ik huiswerk makenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Hierna gaan we het even over God hebben
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
Wat een aparte mensen zitten er in "secret story "
Ow?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Wie?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:
One of usquote:
Omdat Weird Al = God?quote:
komtomdatienietechtisennietbestaatquote:
alles klopt bijna mijn koffie machine is alleen andersquote:
Dat is wel vervelend voor hemquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan hem ook alleen maar horen hij is al zooo lang dood
Nee nee nee, niet Bonnie Sintclair?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Tante Bonnie staat al klaar om te zingen
Omdat jij die afwijking nou eenmaal hebtquote:
Ja met Bonnie kom je buiten spelenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet Bonnie Sintclair?![]()
![]()
![]()
M.a.w. Je verdoet je dag met hier rondhangen en denkt dan dat je je niet verveeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |