Nu zit ik het spelletje te spelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker, ik herkende het ook meteen ook al heb ik dat spel al 3 jaar niet meer gedaan
quote:
Whahaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu zit ik het spelletje te spelen.
Mensen die echt iets doen op hun werk.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werk niet in de zorg ofzo, ik moet echt wat doen
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen die echt iets doen op hun werk.
Nou wat een herriequote:
Nee, mijn fortje gaat kapot omdat ik ondertussen Fok!.quote:
it beats fokkenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik haat dat!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, mijn oren, wat doet hijquote:
Daarom studeer ik ook; lekker lezen en ervoor betaald worden.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
studerenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom studeer ik ook; lekker lezen en ervoor betaald worden.
Ja, erg is dat he? Dan moet jij ook wat doen, anders lijk je op een slechte en luie werknemer. Mensen zoals PeZu en ST verpesten de hele sfeer op de werkvloer.quote:
Ik won meestalquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, mijn fortje gaat kapot omdat ik ondertussen Fok!.
Oermensen wachten niet op technologie.
Niks mis mee! Bier, muziek en een studieboek; gefinancierd door de overheid.quote:
Ze vinden me anders allemaal heel leuk hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja, erg is dat he? Dan moet jij ook wat doen, anders lijk je op een slechte en luie werknemer. Mensen zoals PeZu en ST verpesten de hele sfeer op de werkvloer.
Net gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je kan em ook wat zachter zetten he, als het pijn doet
Ja nou ja, ik werk voor een uitkering, ik ben net zo domquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, erg is dat he? Dan moet jij ook wat doen, anders lijk je op een slechte en luie werknemer. Mensen zoals PeZu en ST verpesten de hele sfeer op de werkvloer.
Oh, dan bouw jij maar voor mij het fortje. Ik kan er niet mee omgaan...quote:
vuige profiteurquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks mis mee! Bier, muziek en een studieboek; gefinancierd door de overheid.
Dan zit je op een strebertjesafdeling.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden me anders allemaal heel leuk hoor
En jij maar werken.quote:
Kom je anders gezellig studeren.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik werk voor een uitkering, ik ben net zo dom
iets met eer enzoquote:
Daar krijg ik geen centjes meer voorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom je anders gezellig studeren.
Nou... Dat heb ik nu zo langzaamaan ook wel gezien hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom je anders gezellig studeren.
Geen tijdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dan bouw jij maar voor mij het fortje. Ik kan er niet mee omgaan...
Wat heb je aan eer als je dood bent? Liever een leuk leven dan een eerzaam leven.quote:
quote:
Dan wordt onze natie overlopen door oermannen.quote:
wie zegt dat dat niet samen kan dan, tamme dakhaasquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat heb je aan eer als je dood bent? Liever een leuk leven dan een eerzaam leven.
en die van mijquote:
Iets met een zachte g geloof ikquote:
Kost toch maar 4500 euro per jaar? Excl. boeken, reizen, etc...? Als de plannen van Halve Zoolstra doorgaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen centjes meer voorAl zou ik best nog een master willen doen
![]()
Ben je nog steeds in het oermannentijdperk?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan wordt onze natie overlopen door oermannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |