Kijk eens op Ravelryquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
Goedemiddag heeft iemand een link of patroontje voor me, ik moet een Babyomslagdoek gaan haken, waar je de baby in kan wikkelen.
vast bedankt
Leukquote:Op maandag 14 februari 2011 13:53 schreef mmascha het volgende:
Ik kreeg afgelopen week weer mijn Crochet Today binnen. Daar stond deze in:
http://www.ravelry.com/patterns/library/sidewalk-shawl
Dat is best nog even puzzelen. Ik was geen fan van die patronen met tekentjes maar dat was nu best handig geweest.
Welke ga je maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Toverheks het volgende:
jullie maken me helemaal gek dames hahahha hartstikke bedankt ga vanavond al beginnen en zet een foto neer als de omslagdoek af is
Ja, dat wordt mijn dekenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie dat een paar mensen ravelry ontdekt hebben!
Herfstblad wordt die granny stripe je deken of niet? Ik hou van granny stripe
Staan er geen aantal steken bij waaruit je het kunt afleiden? Ik weet niet wat die miss betekent, dus geen idee..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het dikgedrukte stukje is het stukje wat ik niet begrijp. Moet ik dan 2 steken van de laatste steek verder gaan ?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik tel de lossen alleen als ik een patroon volgquote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff hoeveel steken was ie dan? De lossen zeg maar, als je me snapt
Wouw, die bloemen zijn gaaf!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef EsseEi het volgende:
Zooo foto's gemaakt(met behulp van Ynske zijn ze scherp
)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de verwarming zonder en met bloemen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de shawl die ik voor die vriendin had gemaakt:
[ afbeelding ]
oh en als ik nu heeeel veel tijd zou hebben zou ik echt te veel voor de swap gaan maken! best slecht maar zo veel leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |