Ik vond het juist niet opschietenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef PPL het volgende:
Die nieuwe arena schiet aardig op.
Nog steeds geen afscheid van Titus.
Whorehouse of Batiatus.
tvp
Doctore een beetje respect?
Gannicus verwond, hoe erg. Gaat hij ruzie krijgen met Doctore?
Krijgen we nu de ruzie tussen Quintus en Solonius?
Ashur de inlikker.
Dat was hij daarvoor toch al?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:41 schreef schijffie het volgende:
Gannicus die meteen verliefd wordt op die vrouw van doctore na één keer verplicht van bil gaan.![]()
Beetje soapachtig.
Die moet ook in de OPquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Applebaum het volgende:
Spartacus handleiding voor scriptschrijvers:
-cock
-glory
-arena
-apolgies
-coin
-cunt
-the games
-purchase
-piss
-shit
-champion
-the gods
-gladiator
-dominus
-wine
-towards what end?
-Capua
-gratitude
Maar een zeer vette serie indeed.
Hij gaat met zoveel vrouwen van bil. Dat hij juist verliefd wordt op één van de weinigen die hij eigenlijk niet kan/mag/wil krijgen, namelijk de vrouw van zijn (voormalige) beste vriend. Die zich niet neerwerpt voor zijn voeten, zoals zoveel vrouwen wel doen. Is helemaal zo gek nog niet. Verboden vruchten smaken tenslotte het beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:41 schreef schijffie het volgende:
Gannicus die meteen verliefd wordt op die vrouw van doctore na één keer verplicht van bil gaan.![]()
Beetje soapachtig.
Dat vermoeden had ik ook. In de eerste aflevering zitten al subtiele blikken van beide kanten.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was hij daarvoor toch al?
Alles in een paar zinnen:quote:
Leer lezen lul.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe normaal gek, hopen dat iemand met kanker gaat sterven. Ziek persoon.
Iemand? ik kan die site niet meer vinden waar de eerste serie iedere keer op gestreamd was.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ergens online streaming te kijken, net zoals de vorige serie?
Wha, wat?! is de serie weer begonnen? Waar kan ik deze zien?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Iemand? ik kan die site niet meer vinden waar de eerste serie iedere keer op gestreamd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |