We doen er alles aan om je aan een vent te helpen. Of je nou genomen moet worden of aan een boerenkinkel gekoppeld wordt..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Aure het volgende:
Das de tweede keer dat ik in een slecht programma word gestopt
De vorige keer was het "Take me Aure", wellicht nog erger dan deze
Maar misschien ben ik wel niet op zoek naar een ventquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We doen er alles aan om je aan een vent te helpen. Of je nou genomen moet worden of aan een boerenkinkel gekoppeld wordt..
In dat geval kan je misschien wel meedoen aan het TV-priogramma: Uit de Kast met die enge Boomsma.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Aure het volgende:
Maar misschien ben ik wel niet op zoek naar een vent
jesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We doen er alles aan om je aan een vent te helpen. Of je nou genomen moet worden of aan een boerenkinkel gekoppeld wordt..
Er zijn vast ook leuke boerinnenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Aure het volgende:
Maar misschien ben ik wel niet op zoek naar een vent
Ja. Het prototype boerentrien ben jij.quote:
jeeeejquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Het prototype boerentrien ben jij.
okquote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Daten![]()
Ik ben trouwens ook huiswerk aan t maken dus ik reageer weer es niet zo veel meer
Dar heb jij helemaal geen tijd voor met al die bijklus dingen die je al doet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondDAT was nou eens een leuk avondje. EN heel gezellig EN mijn vriend gaat me morgen voorstellen bij een bedrijf waar hij software voor ontwikkelt. Er moeten nl. nog manuals geschreven worden en officiele testrapporten. Dat zou een bijverdienklusje voor mij kunnen worden
Nou. Voor het uurtarief wat hij mij noemde laat ik alles uit mijn handen vallen hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dar heb jij helemaal geen tijd voor met al die bijklus dingen die je al doet.
Lekker! Kan je weer spullekes voor kopen, of workshoppen of op whiskyferkansiequote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondDAT was nou eens een leuk avondje. EN heel gezellig EN mijn vriend gaat me morgen voorstellen bij een bedrijf waar hij software voor ontwikkelt. Er moeten nl. nog manuals geschreven worden en officiele testrapporten. Dat zou een bijverdienklusje voor mij kunnen worden
Druk aan het klussenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
'navond! Sarabi, ben je nu al verhuisd of bezig met klussen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, lekker dan! Met jouw dure hobby's zijn extraatjes natuurlijk mooi meegenomen
Ja he?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef monk030 het volgende:
Gilbert en George waren super. 5 uur op om vieze boekies te lezen? Gaaf werk
Absoluut....bij hun zijn zelfs die pakken en combi's goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he?Maar ook lekker shockeren he
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef DarkElf het volgende:
Leuk P, hoewel je het wel al druk hebt idd, maar met jouw dure hobby's zou t goed uitkomen
Ik geloof niet dat ik dat kan zienquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Sarabi het volgende:
Foto's staan op facebook en als ik meer tijd heb zal ik ze ook even hier uploaden
Wanneer we daar echt gaan slapen weten we nog niet, uiterlijk over 2 weken
Ik heb jou niet op facebook, dus kan het niet zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Sarabi het volgende:
Foto's staan op facebook en als ik meer tijd heb zal ik ze ook even hier uploaden
Wanneer we daar echt gaan slapen weten we nog niet, uiterlijk over 2 weken
ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zien!!
CF heb je ff een verzoek gestuurd
Waar ging je ook alweer stage lopen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al een paar dingetjes opgezocht voor morgen, eerste dag van m'n stage!!
Heb er heel veel zin in, geloof ik
Bij de gemeente hierquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer stage lopen?
Afd. Cie?quote:
Leuk en kan leerzaam zijn.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
CF ! en mn. Los ! wat een prachtige reis en foto's !
Wat zijn de mensen dan intens zwart en donker zeg, / provinciaaltje-modus.
En dan kussentje achter op het brommertje ! Au.
En het kleurrijke aan de kust en van de prachtige Bella women. wow.
Zappa?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef AnneX het volgende:
En waar wij op bezoek waren, was een nieuwe hond nadat Max(ima) is overleden.
De hond komt oorspronkelijk uit Frankrijk - is 3 jaar oud - een joekel van een Rottweiler en hij heet Zappa en is lief.
Ik vind het bij anderen ook wel leuk en lief enzo, maar that's it hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef AnneX het volgende:
Tóch heb ik nog steeds nix met honden...
quote:
quote:
Bijna weer veilig op de grond dusquote:Op zondag 13 februari 2011 23:17 schreef DarkElf het volgende:
ah bien op de site van Ben Gurion staat dat de vlucht van de mr aan het landen is
Yep, hij smst altijd als hij echt weer op aarde staat maar moet daarna nog door de uitgebreide veiligheidscontroles daar (hoewel die om Israël uit te komen veel uitgebreider zijn en langer duren) en hij belt altijd nog even als hij in t hotel is.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijna weer veilig op de grond dusKan jij ook weer rustig slapen.. na natuurlijk ffies lekker gebeld te hebben stel ik me zo voor
Herkenbaar. Al een paar dagen nuquote:
Rechtsdraaiend gestampt door vouwen met bossen haar op de benen die hop?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
Nu voor het eerst dat ik een biertje echt vies vind.
Heb Kikbier een ecologisch biertje, maar het is niet te drinken.
Ze voelen zich nu de man in huisquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef DarkElf het volgende:
die katten van mij liggen trouwens echt al de héle avond te snurken op de bank, echt schaamteloos hard te snurken
Ja lijkt mij ook niets hoor maar zijn collega komt nog een uur later aan dan de mrquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Pfff, dat is irritant zeg, 's avonds laat aankomen en dan nog lang moeten wachten
Ja wrsquote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze voelen zich nu de man in huisMet het bijbehorende gedrag
Daar leek het wel opquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Rechtsdraaiend gestampt door vouwen met bossen haar op de benen die hop?
Boekweit met soja?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
Daar leek het wel op. Er zat echt een biosmaak aan in hoeverre je ekobier een smaak kan geven
.
@CF heb de helft opgedronken
Yukquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
Daar leek het wel op. Er zat echt een biosmaak aan in hoeverre je ekobier een smaak kan geven
.
@CF heb de helft opgedronken
is die van stuck in the middle with you of zoiets?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
3 albums van Gerry Rafferty & Stealers Wheel in no time binnen, wat klinkt dat toch lekker en leuke teksten
Ja o.a. heel veel bekende nrs.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef DarkElf het volgende:
is die van stuck in the middle with you of zoiets?
leuk ideequote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja o.a. heel veel bekende nrs.
Star bijv.
Met veel mondharmonica en dat wil ik zooooooooo graag willen leren spelen
ah ja een ander drankje dan, weet ik veelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeh ik & whisky is géén match Elf
Maar het is al mijn hele leven een wens. En ik ga er binnenkort gewoon eentej kopen bij bart smit en dan oefenen
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja wrs![]()
ze liggen ook helemaal uitgestrekt allebei(Pol ligt relaxed op zijn rug met zijn poten alle kanten op
)
Ja en neequote:
Ik wacht nog even op de ontknoping bij het schaatsen. Hoewel het wel al duidelijk is dat die Rus kampioen wordt.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...whiskyMoet toch nog ff op de wasmachine wachten
Gooi er dan twee tientjes tegenaan en koop een goedkope echte!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeh ik & whisky is géén match Elf
Maar het is al mijn hele leven een wens. En ik ga er binnenkort gewoon eentej kopen bij bart smit en dan oefenen
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
Maar elk excuus om nog een Famousje in te schenken wordt aangewend.
Proostquote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gooi er dan twee tientjes tegenaan en koop een goedkope echte!
Zo, ik pak er een wodkaatje bij en ga nog even 30Rock kijken, ben nog niet moe genoeg om te slapen.
Ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ben nog niet moe genoeg om te slapen.
Ja ga ik zeker doen, op marktplaats worden ze bij bosjes aangeboden, heb al een leuke tutorial gevonden op youtube.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Gooi er dan twee tientjes tegenaan en koop een goedkope echte!
.
Nou, dat geloof ik niet eigenlijk. Kom al een paar weken slecht in slaap, beetje verkeerd ritmequote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh! Beetje zenuwen?
Hoe laat moet je morgen aan de bak?
Slaap lekker Bluezz en Elf
Ach die kruik warmt zich weer lekker op met heilzaam Dode Zeewater en is over een paar dagen weer terug.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb koude voeten en mijn kruik is in Israël.
B. is van mij, ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben verliefd op B. en ik kom nooit meer terug![]()
![]()
![]()
Geniet ervan!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben verliefd op B. en ik kom nooit meer terug![]()
![]()
![]()
Jammer. Israël heeft zoveel mooiere plekken te bieden dan alleen TA.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:02 schreef DarkElf het volgende:
Allen tel aviv, morgen klant 1, dinsdag klant 2 en dinsdagavond weer naar t vliegveld.
Holy shit Aure, die foto van jou op Facebook isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Aure het volgende:
Das de tweede keer dat ik in een slecht programma word gestopt
De vorige keer was het "Take me Aure", wellicht nog erger dan deze
ja. Was leuk.quote:
Ga je nou ook al boer spelen?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Holy shit Aure, die foto van jou op Facebook is
Tis werk he? Geen vakantiequote:Op maandag 14 februari 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. Israël heeft zoveel mooiere plekken te bieden dan alleen TA.
Ben er in 1980 voor het laatst geweest. Is ook al best lang geleden en de taal spreek ik ook steeds minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:15 schreef DarkElf het volgende:
Staat hier ook nog wel eens op de wishlist. Maar die is al zo lang, hopen maar dat ik oud word
Succes! Ik probeer mezelf wakker te krijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 07:25 schreef Isabeau het volgende:
Ook goedemorgen en ik vertrek ook maar eens voor mijn eerste dag van 6
Werk ze vandaag, Liequote:
Link?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy shit Aure, die foto van jou op Facebook is
er staat een linkje in t vorige topic op de laatste paginaquote:Op maandag 14 februari 2011 08:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Link?
En Steer, nog verdere tips voor Barca? ben er dit weekend.
nee hoor, bellen nooit. laten het de arbo doen maar omdat ik mij daar zelf heb gemeld bellen ze nietquote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
FFT, heeft je werk nog gebeld met de vraag wat er is? Mijn teamleider zit er altijd boven op als iemand ziek is. Is overigens ook erg snel met bloemetjes etc
Bij jou wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
MoggeLekker een beetje uitgeslapen en de weegschaal was lief ondanks mijn bui van gister
Iets hoger dan zaterdag ochtend, maar niets geks..
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 10:40 schreef Duderella het volgende:
Mogge, is er nog iets vernomen van rijst, lately?
DE-tjequote:
Bij mij 81,5. En aangezien ik de laatste 1,5 maand schommel tussen 82,8 en 80,6 is er wat mij betreft niets aan de hand.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij jou wel jaBij mij stond-ie op 130.4
Ik mag een paar weken geen koffie vanwege de tandenblekerij en ik mis het joh!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DE-tje
edit: hmm....twee koffie begint zijn uitwerking te krijgen hierNu maar overstappen op thee en water
Beetje doorspoelen kan totaal geen kwaad denk ik
Broodmix kopen, kijken hoeveel water je er bij moet doen (eventueel nog iets gist mocht je twijfelen of er genoeg in de mix zit), kneden, 45 minuten laten rijzen, lucht er uit meppen en kneden, weer laten rijzen, nog een keer lucht er uit meppen en in vorm maken die je wilt, nog 1x 30 minuten laten rijzen en dan afbakken.. (ongeveer 40 minuten)quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Duderella het volgende:
Kan iemand me heel snel schetsen hoe ik brood bak? Ik weet dat er vast een topic is en dergelijke, maar ik wil het voor het eerst proberen en heb een hele basic handleiding nodig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt zo moe en gesloopt, niet normaal zeg. Pfff. Vandaag even een paar belangrijke dingen doen en dan vroeg naar huis
Kijkquote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en bedrijf zelf vond 1 week fulltime trainingen, en in de tweede keer 2 keer anderhalf uur eerder weg geen probleem
nope. moet inloggen zegt de paginaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Als het goed is kunnen diegene zonder facebook nu ook het album van mijn huisje bekijken
http://www.facebook.com/album.php?id=100000199273931&aid=59773
Tofquote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Als het goed is kunnen diegene zonder facebook nu ook het album van mijn huisje bekijken
Huis-je??? Groot man!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
dat was gesprek met studentenwerk (UZB), net gesprek gehad met callcentrebedrijf recruiter, morgen met een van de supervisors en een beetje meekijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KijkDa's goed dan
Toch goed dat je niet hebt afgebeld he
Dank sun!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Broodmix kopen, kijken hoeveel water je er bij moet doen (eventueel nog iets gist mocht je twijfelen of er genoeg in de mix zit), kneden, 45 minuten laten rijzen, lucht er uit meppen en kneden, weer laten rijzen, nog een keer lucht er uit meppen en in vorm maken die je wilt, nog 1x 30 minuten laten rijzen en dan afbakken.. (ongeveer 40 minuten)
Zo heb ik mijn 1e brood vorige week gedaan, ga morgen nog een poging wagen![]()
Ow jammer, zal het binnenkort even ergens uploadenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nope. moet inloggen zegt de pagina
Wat groot! En een heerlijke tuin zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow jammer, zal het binnenkort even ergens uploaden
@CF ja we hebben al veel rotzooi
't Is allemaal niet zo moeilijkquote:
Ik ben een mens met bijzonder weinig geduld, dus het zal me allemaal wel te veel moeite blijken, maar dan hebben we ons best maar weer gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is allemaal niet zo moeilijkBen benieuwd wat je ervan bakt
en dan flikker je t zo weg en huppel je naar de supermarkt/bakker? zo zou t hier gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben een mens met bijzonder weinig geduld, dus het zal me allemaal wel te veel moeite blijken, maar dan hebben we ons best maar weer gedaan.
Ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan flikker je t zo weg en huppel je naar de supermarkt/bakker? zo zou t hier gaan
We mogen ook nog wat de muren doenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat groot! En een heerlijke tuin zeg!
Mag je nog iets aan die muur en de vloer doen sarabi, of gewoon even uitzingen omdat het tijdelijk is? Dat zijn de enige twee dingen waar ik me wel erg aan zou storen denk ik.
Veel plezier al vast. Wel een luxe om meteen samen te gaan wonen in een huis waar je allebei je eigen vleugel hebt.![]()
heeel herkenbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!
Beetje vloeken en tieren tussendoor en klaar is kees.![]()
Ik ben echt helemaal van het kokerellen af, dus het zal er wel mee eindigen dat ik vanmiddag even naar de traiteur loop voor een vers bammetje.
Waarom probeer je het dan nog?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!
Beetje vloeken en tieren tussendoor en klaar is kees.![]()
Ik ben echt helemaal van het kokerellen af, dus het zal er wel mee eindigen dat ik vanmiddag even naar de traiteur loop voor een vers bammetje.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Duderella het volgende:
Oh my, wat is het leven van een parttimer toch afzien.![]()
Het is dat oergevoel dat zegt dat ik moet bakken en kneden.quote:
Ik vind het dapperquote:Op maandag 14 februari 2011 11:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is dat oergevoel dat zegt dat ik moet bakken en kneden.
Dus strijd ik moedig tegen instincten en roepingen die mij als vrouw tergen.
Ik ben ook part-timer hequote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
onderschat het niet Pee.. ik ben het helemaal met Dude eens
Nemen we fruitzuur of een honing-kamillemaskertje vandaag?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
onderschat het niet Pee.. ik ben het helemaal met Dude eens
Vijf uur later dan vijf uur geleden.quote:
Goed...die slaapt de rest van de dag dusquote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Hondje moe gemaakt door aan de fiets rennend naar het natuurgebied te gaan en daar nog even een rondje losAltijd leuk dat gedrentel
Mwoah.. hij heeft best een goede conditiequote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed...die slaapt de rest van de dag dus
Gevoelsmatig is het minstens half 6quote:
Haring.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
Whelp. Waarschijnlijk vrijdag en 'gastronomic journey' met collega's - welk typisch Hollands gerecht (van tevoren te bereiden) vinden die mensen nou lekker?
Spritsenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
Whelp. Waarschijnlijk vrijdag en 'gastronomic journey' met collega's - welk typisch Hollands gerecht (van tevoren te bereiden) vinden die mensen nou lekker?
Ik heb vandaag hetzelfde probleem. Gebrek aan inspiratie.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
en weet nog steeds niet wat te koken vandaag.. AH ingaan en daar hopelijk aan inspiratie komen?
heel goedquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
net 6.7 km gerend
Ah CF lastig maar wat denk je van zelf fabuleuze bitterballen in elkaar flansen?
lolquote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Net een patiënt hier die zei voor longonderzoek te komen, ze gingen naar zijn longen kijken. Ik pak de papieren er bij en denk: uh, dat wordt een verrassing... Staat er 'coloscopie' op de papieren
oh das heel de andere kant bekijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Net een patiënt hier die zei voor longonderzoek te komen, ze gingen naar zijn longen kijken. Ik pak de papieren er bij en denk: uh, dat wordt een verrassing... Staat er 'coloscopie' op de papieren
Nou, ik zie heel vaak dat patiënten er echt geen snars van begrijpen hoe of wat.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
lol
stinkt zijn adem zo erg dat ze het door elkaar halen?
maar een dokter zal toch wel uitleggen wat een coloscopie is en waarvoor hij/zij dat wilt?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zie heel vaak dat patiënten er echt geen snars van begrijpen hoe of wat.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Je zou verwachten dat de pt toch minstens daar dan ook klachten heeftquote:Op maandag 14 februari 2011 13:48 schreef DarkElf het volgende:
maar een dokter zal toch wel uitleggen wat een coloscopie is en waarvoor hij/zij dat wilt?
ja neem niet aan dat zezomaar ineens besluiten dat te doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de pt toch minstens daar dan ook klachten heeft
dat ook.quote:En een longarts spreekt geen coloscopiën af.
en dat ook.quote:En een internist spreekt geen longonderzoek af
Dat idee krijg je soms ook bij artsenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zie heel vaak dat patiënten er echt geen snars van begrijpen hoe of wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet, geen frituurpan beschikbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
net 6.7 km gerend
Ah CF lastig maar wat denk je van zelf fabuleuze bitterballen in elkaar flansen?
nee hoor,niet jouw fout. Weet alleen heel eerlijk niet wat coloscopie is.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem gewoon naar het scopiescentrum gestuurd en dan mogen ze het daar uitleggen
Misschien wel een beetje laf van me
ah ok. wel lekker om eens te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan niet, geen frituurpan beschikbaarSprits is trouwens geen slecht idee, stuur je je recept door, Pee?
Laat je Amerikaanse connectie Nike-broeken opsturen! Ik heb al heel wat sportbroeken versleten, maar vind Nike toch echt het fijnste merk. Alleen nogal aan de prijs in Europa.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier hutspot met lamskoteletjes..![]()
Bah moet nodig nieuwe sportbroeken hebben..
Nu iig snel naar de sportschool fietsen
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor,niet jouw fout. Weet alleen heel eerlijk niet wat coloscopie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best irritant he. Als me niks lukt haal ik lekkere aardappeltjes met kippenpootjes en klaar haha. Laat je even weten wat t is geworden?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag hetzelfde probleem. Gebrek aan inspiratie.
Ter plekke straks maar in de winkel iets bedenken dus.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]*grinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Help me vanavond even herinnerenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan niet, geen frituurpan beschikbaarSprits is trouwens geen slecht idee, stuur je je recept door, Pee?
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Als je zoekt op coloscopie dan vind je heeeeeeleeeee vieze plaatjesquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat een idioot plaatje![]()
Maar ja, een coloscopie gaat er van onderen in. Da's toch wat anders dan wat meneer dacht.
ja mooi he zulke rekeningen! wij kregen er ook een voor mij was 'maar' 800 euroquote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat een idioot plaatje![]()
Maar ja, een coloscopie gaat er van onderen in. Da's toch wat anders dan wat meneer dacht.
Gisteren overigens ook de rekening van de ambulance gehad. Woah, bijna 900 euro! Voor 10 minuutjes in de ambu. Fijn dat er ziektekostenverzekeringen zijn
ja dat zal iddquote:Op maandag 14 februari 2011 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zoekt op coloscopie dan vind je heeeeeeleeeee vieze plaatjes. Dit was de leukste
.
Ik vind dat heel leuk om te doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
Boeiende klus voor deze middag: een nieuwe Blackboardpagina bouwen. Precies hersenloos genoeg voor mijn moeie hoofd
Ik las mooie hoofdquote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
Boeiende klus voor deze middag: een nieuwe Blackboardpagina bouwen. Precies hersenloos genoeg voor mijn moeie hoofd
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Maak die dingen gewoon roze met een heleboel Hello Kitty prul er op
Oh, want dat is zo ondenkbaar, hmm?quote:
In het kader van de tijdelijke hernieuwde dr. Frank-aanval van B. is het Japanse roerbakgroentes met een kogelbiefstukje geworden voor vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
best irritant he. Als me niks lukt haal ik lekkere aardappeltjes met kippenpootjes en klaar haha. Laat je even weten wat t is geworden?
Ik zet er documentatie op. Per week. Artikelen, eigen preken, een forum voor discussie, werk van voorgaande groepen plekken voor recensies van journalistieke boeken etc. En ik geef elke redactie een eigen plek waar ze hun werk (radio- en televisie-items die ze bij mij maken) kunnen achterlaten. Maar goed, heel ander onderwijs, dus een hele andere aanpak waarschijnlijk dan bij jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, want dat is zo ondenkbaar, hmm?
Dude, dat gepuzzel met roosters en groepen is echt een ramp hier, wat zet jij er dan zoal op?
Nee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, want dat is zo ondenkbaar, hmm?
Lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van de tijdelijke hernieuwde dr. Frank-aanval van B. is het Japanse roerbakgroentes met een kogelbiefstukje geworden voor vanavond.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van de tijdelijke hernieuwde dr. Frank-aanval van B. is het Japanse roerbakgroentes met een kogelbiefstukje geworden voor vanavond.
Chocola in het nagerechtquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog gaan bedenken wat het Valentijnsdiner wordt.
Ja. Misschien dat we in het kader van die Japanse roerbak er ook een glaasje saké bij nuttigen.quote:
oh jij weet het alquote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
nou dat is ff een goed idee! een nagerecht voor valentijn makenquote:
Zoooooooooooo herkenbaarquote:
Je doet altijd moeilijk johquote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh jij weet het al
ik nog niet, ben al een uur aan het zoeken naar recepten. ik had net wat gevonden (lasagne met 3 soorten kaas) maar zowel vader (geen pasta) als moeder (machtig) keurt het af
Ma vond lasagna al te machtigquote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
En dan heb je hier je nagerechtFok-Foodgawkers #6 - post hier foto's van je kookkunsten!
http://food.zombelina.com/chocolade-truffeltaart/
dankje voor de tips. ik ga nu naar de stad want we moeten om 6 uur eten dus het wordt idd makkelijk. ik zal die kip met spek doen (en kaas) en die aardappeltjes. Als toetje koop ik gewoon een bak ijsquote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je doet altijd moeilijk johWaarom doe je niet gewoon wat simpels?
Je kwam daarstraks al met kippepootjes met aardappeltjes uit de oven? Wat dacht je van een kipfiletje met spek erom en dan 35 minuten in de oven op 175? Gooi er een zak van die euroshopper krieltjes bij. Wat olijfolie erover. Rozemarijn erbij. Doe er voor de smaak nog wat knoflookteentjes tussen en wat rode ui. Lekkere salade erbij fabriceren van veldsla en rucola met pijnboompitjes en wat parmezaan. Klaar!
En dan heb je hier je nagerechtFok-Foodgawkers #6 - post hier foto's van je kookkunsten!
http://food.zombelina.com/chocolade-truffeltaart/
De opmerking was niet lullig of uitdagend bedoeld hoor. Ik zie alleen voor mijn gevoel altijd ingewikkelde gerechten voorbij komen als ze aan het zoeken is naar gerechtenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind dat FFT helemaal niet 'moeilijk doet' qua koken
Is dat niet veuls te buitenlands voor die boerenkinkel van een vader van haar?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wat dacht je van een kipfiletje met spek erom en dan 35 minuten in de oven op 175? Gooi er een zak van die euroshopper krieltjes bij. Wat olijfolie erover. Rozemarijn erbij. Doe er voor de smaak nog wat knoflookteentjes tussen en wat rode ui. Lekkere salade erbij fabriceren van veldsla en rucola met pijnboompitjes en wat parmezaan. Klaar!
Ja. Dat welquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat niet veuls te buitenlands voor die boerenkinkel van een vader van haar?
Dat was niet als scheldwoord bedoelt hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef DarkElf het volgende:
boerenkinkel, sorry maar vind je dat een normaal woord om iemand te omschrijven
Ligt inderdaad aan jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Leuk je:toevoeging, maar goed, het zal wel aan mij liggen dat ik boerenkinkel een onaardig woord vind. Logischerwijs bedoelde je dat niet onaardig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Duderella het volgende:
Goed.
Verbeterpuntje voor de volgende broodbak-poging: broodbakmachine.
Da's redelijk goed nieuws gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eens even met mijn vader bij gepraat. Donderdag moet hij weer naar het ziekenhuis, maar hoogst waarschijnlijk heeft hij Tietze-syndroom (een chronische irritatie/ontsteking van het borstbeen). Heel naar en pijnlijk maar met pijnbestrijding en manuele therapie wel mee te leven gelukkig..
Altijd handg iddquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef DarkElf het volgende:
net eens een lijst gemaakt met alles wat ik nog in de vriezer heb liggen. Komende tijd eens van alles op gaan maken dus
Daar is idd met wat goeie pijnstillers en oefeningen goed mee te leven hoewel wel vermoeiend want dat is pijn natuurlijk. Vervelend maar vrij onschuldig gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eens even met mijn vader bij gepraat. Donderdag moet hij weer naar het ziekenhuis, maar hoogst waarschijnlijk heeft hij Tietze-syndroom (een chronische irritatie/ontsteking van het borstbeen). Heel naar en pijnlijk maar met pijnbestrijding en manuele therapie wel mee te leven gelukkig..
Ik heb dat nu een tijd niet gedaan en t resultaat is dat de vriezer vol ligt met allemaal vlees en kip etc... dus denk dat ik eens de komende 2 weken voornamelijk dat als inspiratie ga gebruiken en dan maar veel salade enz erbij ga makenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Altijd handg iddIk doe dat bijna elke week wel m te kijken wat ik nog kan gebruiken
Nja, als je weet dat dát het is ja.. mensen verwarren het namelijk vaak met een hartaanval omdat het heel plots op komt zetten. Best schrikken dan..quote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Daar is idd met wat goeie pijnstillers en oefeningen goed mee te leven hoewel wel vermoeiend want dat is pijn natuurlijk. Vervelend maar vrij onschuldig gelukkig
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb dat nu een tijd niet gedaan en t resultaat is dat de vriezer vol ligt met allemaal vlees en kip etc... dus denk dat ik eens de komende 2 weken voornamelijk dat als inspiratie ga gebruiken en dan maar veel salade enz erbij ga makenlekker.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef Duderella het volgende:
Redelijk goed nieuws dus sun, gelukkig maar! Hopelijk vindt hij er snel zijn weg mee.
ja tuurlijk! gelukkig is er nu dan duidelijkheidquote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, als je weet dat dát het is ja.. mensen verwarren het namelijk vaak met een hartaanval omdat het heel plots op komt zetten. Best schrikken dan..
nou wie weet!quote:En mocht de pijn te erg worden kunnen ze spul in het kraakbeen spuiten om de pijn daar 'lam te leggen' alleen is dat een zeer pijnlijke ingreep. Ik hoop dus dat hij genoeg heeft aan oefeningen en paracetamol
Ook altijd goed om te horenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie is wel dat hij nu zo doorgelicht is dat hij meteen weet dat zijn longen, hart en bloedwaarden allemaal picobello zijn![]()
In de vriezer ?quote:
Ik moest dat syndroom ook even opzoeken hoor en kende het ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet echt zo weinig van ziektes he
desalniettemin veel sterkte voor de vader van Sun gewenst
ooh 'gelukkig'. jullie lijken allemaal wel experts in namen van aandoeningen/ziektes als ik hier zo leesquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx FF.. enneh.. dit is een vrij zeldzame aandoening begreep ik, had er ook nog nooit van gehoord hoor
helaas moet ik die hier missen zo'n vriezer.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb dat nu een tijd niet gedaan en t resultaat is dat de vriezer vol ligt met allemaal vlees en kip etc... dus denk dat ik eens de komende 2 weken voornamelijk dat als inspiratie ga gebruiken en dan maar veel salade enz erbij ga makenlekker.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Golfer, een van mijn vaders lievelingseten is juist macaronieet ie het liefst iedere week. of gebakken aardappels met sla, kapucijners en een karbonade. waarom ik het koken in het leven heb geroepen is omdat ik ook eens wat anders wil. maar tis toch moeilijk om iets te maken wat iedereen lekker vind. vind het ook niet leuk om scheve gezichten te krijgen nml.
in een restaurant bestelt hij altijd entrecote (als dat er is). soms is ie 'mwoah' en toen ik een keer vroeg waarom hij dan toch iedere keer een entrecote nam zei hij 'dat lijkt op karbonade'
Google is my friendquote:Op maandag 14 februari 2011 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh 'gelukkig'. jullie lijken allemaal wel experts in namen van aandoeningen/ziektes als ik hier zo lees
Volgens mij is dat toch hetzelfde.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
en ik ga straks voor het eerst in mijn leven een karbonade bakken..
ohnee.. kotelet..of was het toch karbonade? Nja ik weet van beiden eigenlijk niet wat nu precies wat is
De eerste Japan-Thaise oorlog. Hopelijk wordt het slagveld niet jouw darmenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
Er breekt straks waarschijnlijk een Oosterse oorlog in de keuken uit, want ik ga de Japanse groentenmix maken met een Thaise currypasta erbij.
Ik geloof je meteen.. wat dit soort dingen kun je me alles wijs makenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch hetzelfde.
1 van de weinige soorten vlees die ik juist niet lekker vind.
aah! moet je niet zeggen johquote:
net mn mam gevraagd en tis idd hetzelfde. kotelet is een netter woord ervoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.. wat dit soort dingen kun je me alles wijs maken![]()
En idd, ik ben er ook helemaal niet gek op, maar dit is in het kader van de grote vriezer-opruim-actie..
Ik ook niet, jakkes, veel te vet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:23 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is dat toch hetzelfde.
1 van de weinige soorten vlees die ik juist niet lekker vind.
varkensvet vind ik wel lekker. heb ook liever schouder- dan ribkarbonade. of een lekkere speklapquote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet, jakkes, veel te vet.
Dat. Plus dat het mij echt te veel varkensvleesachtig ruikt.quote:
varkensvlees ruikt? hmm, nooit gemerktquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat. Plus dat het mij echt te veel varkensvleesachtig ruikt.
Alle 4 de soorten wel eens geprobeerd en alleen de haaskarbonade ging nog wel. Ribkarbonade, schouderkarbonade en halskarbonade vind ik echt niet lekker.
Dat is idd ook mijn grootste bezwaar aan dit soort stukken vlees.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
varkensvlees ruikt? hmm, nooit gemerkt
Ja, dat ook. Ik vind zelfs varkenshaas vaak al te varkerigquote:Op maandag 14 februari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Alle 4 de soorten wel eens geprobeerd en alleen de haaskarbonade ging nog wel. Ribkarbonade, schouderkarbonade en halskarbonade vind ik echt niet lekker.
he? waarom heb ik dat nog nooit gemerkt? mn neus zit niet verstopt ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet?? Bah, het kan zelfs ronduit stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |