We doen er alles aan om je aan een vent te helpen. Of je nou genomen moet worden of aan een boerenkinkel gekoppeld wordt..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Aure het volgende:
Das de tweede keer dat ik in een slecht programma word gestopt
De vorige keer was het "Take me Aure", wellicht nog erger dan deze
Maar misschien ben ik wel niet op zoek naar een ventquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We doen er alles aan om je aan een vent te helpen. Of je nou genomen moet worden of aan een boerenkinkel gekoppeld wordt..
In dat geval kan je misschien wel meedoen aan het TV-priogramma: Uit de Kast met die enge Boomsma.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Aure het volgende:
Maar misschien ben ik wel niet op zoek naar een vent
jesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We doen er alles aan om je aan een vent te helpen. Of je nou genomen moet worden of aan een boerenkinkel gekoppeld wordt..
Er zijn vast ook leuke boerinnenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Aure het volgende:
Maar misschien ben ik wel niet op zoek naar een vent
Ja. Het prototype boerentrien ben jij.quote:
jeeeejquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Het prototype boerentrien ben jij.
okquote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Daten![]()
Ik ben trouwens ook huiswerk aan t maken dus ik reageer weer es niet zo veel meer
Dar heb jij helemaal geen tijd voor met al die bijklus dingen die je al doet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondDAT was nou eens een leuk avondje. EN heel gezellig EN mijn vriend gaat me morgen voorstellen bij een bedrijf waar hij software voor ontwikkelt. Er moeten nl. nog manuals geschreven worden en officiele testrapporten. Dat zou een bijverdienklusje voor mij kunnen worden
Nou. Voor het uurtarief wat hij mij noemde laat ik alles uit mijn handen vallen hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dar heb jij helemaal geen tijd voor met al die bijklus dingen die je al doet.
Lekker! Kan je weer spullekes voor kopen, of workshoppen of op whiskyferkansiequote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondDAT was nou eens een leuk avondje. EN heel gezellig EN mijn vriend gaat me morgen voorstellen bij een bedrijf waar hij software voor ontwikkelt. Er moeten nl. nog manuals geschreven worden en officiele testrapporten. Dat zou een bijverdienklusje voor mij kunnen worden
Druk aan het klussenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
'navond! Sarabi, ben je nu al verhuisd of bezig met klussen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, lekker dan! Met jouw dure hobby's zijn extraatjes natuurlijk mooi meegenomen
Ja he?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef monk030 het volgende:
Gilbert en George waren super. 5 uur op om vieze boekies te lezen? Gaaf werk
Absoluut....bij hun zijn zelfs die pakken en combi's goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he?Maar ook lekker shockeren he
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef DarkElf het volgende:
Leuk P, hoewel je het wel al druk hebt idd, maar met jouw dure hobby's zou t goed uitkomen
Ik geloof niet dat ik dat kan zienquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Sarabi het volgende:
Foto's staan op facebook en als ik meer tijd heb zal ik ze ook even hier uploaden
Wanneer we daar echt gaan slapen weten we nog niet, uiterlijk over 2 weken
Ik heb jou niet op facebook, dus kan het niet zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Sarabi het volgende:
Foto's staan op facebook en als ik meer tijd heb zal ik ze ook even hier uploaden
Wanneer we daar echt gaan slapen weten we nog niet, uiterlijk over 2 weken
ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zien!!
CF heb je ff een verzoek gestuurd
Waar ging je ook alweer stage lopen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
Ik heb al een paar dingetjes opgezocht voor morgen, eerste dag van m'n stage!!
Heb er heel veel zin in, geloof ik
Bij de gemeente hierquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer stage lopen?
Afd. Cie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |