Zeg, moet jij niet slapen met je huiliehuilie al de hele dag dat je om 5 uur moet werken?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 hele nachten vrijen/zoenen/seksen/praten (niet perse in die volgorde en/of gelijke tijdsbestedingen) en dan er achter komen dat je weer op moet staan
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijker
Ja, ik weet de cijfers niet maar komt heel weinig voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?
Het is ook wel wat ouderwetsch jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.
en totaalrupturenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van alle bijnadoodgevallen
geef je adres maarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, mij mag men wel wakker maken voor een fijn verzetje
De romantiek!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Okay ik haak even in! Wie mag ik vanavond wakker duwen
Huidige kerel dumpen, nieuwe zoeken en feestje begint weer gewoon opnieuw.quote:
preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook wel wat ouderwetsch ja
Moeders aan de slaapkamerdeur, zachtjes kloppend: hmmmbart?quote:
ook al herkenbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.
ja maarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huidige kerel dumpen, nieuwe zoeken en feestje begint weer gewoon opnieuw.
Ach ja ben net als het verkeer ik rits direct! Dus dan maar beter direct zijn, de romantiek komt vanzelf wel...quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?
quote:De moedersterfte in Nederland is toegenomen. In de periode 1993 tot 2005 stierven gemiddeld 12,1 moeders per 100.000 levend geboren kinderen. Dat zijn er beduidend meer dan in de tien jaar daarvoor. In de periode 1983-1992 bedroeg de zogenaamde Maternale Mortaliteits Ratio 9,7, blijkt uit onderzoek van gynaecoloog Joke Schutte, die daarop eind deze maand promoveert.
Jaarlijks gaat het om 24 vrouwen die tijdens of kort na de bevalling overlijden, aldus Schutte. Dat zijn er, zeker internationaal gezien, gelukkig nog altijd heel weinig. Maar zon stijgende trend wil je niet. We moeten dus alert blijven.
*auw*quote:
Als het zover is dan denk je er echt wel anders over.quote:
Dan maar ouderwetschquote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesnu is het hip de benen te nemen als de spanning even een beetje weg is
Nee, ik bel gewoon aan, je pa snapt t vast wel als ik zeg dat ik jou komt wakker neukenquote:
Dat is bij mij niet aan de orde. Ik vecht altijd voor de man in mijn leven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesnu is het hip de benen te nemen als de spanning even een beetje weg is
quote gasol : tja nederland is best wel slecht qua baarveiligheidquote:
Ik denk ook dat ie je met alle liefde binnen laatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik bel gewoon aan, je pa snapt t vast wel als ik zeg dat ik jou komt wakker neuken
ik vroeg je wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik bel gewoon aan, je pa snapt t vast wel als ik zeg dat ik jou komt wakker neuken
En hem vervolgens met nog meer liefde in elkaar knuppelt?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik denk ook dat ie je met alle liefde binnen laat
Staat dat in van dale?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote gasol : tja nederland is best wel slecht qua baarveiligheid
eehm wtf
Gelukkig de ideale vrouw bestaat nog... sommige hoppen wel erg makkelijk over tegenwoordig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet aan de orde. Ik vecht altijd voor de man in mijn leven.
Romantiek zit niet in kaarslicht en rozenblaadjes gelukkig. Zit in de liefde die je voelt/krijgt/geeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach ja ben net als het verkeer ik rits direct! Dus dan maar beter direct zijn, de romantiek komt vanzelf wel...
En een honkbalknuppel natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
En hem vervolgens met nog meer liefde in elkaar knuppelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |