Okay. Een gratis hoer dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben ik niet ik zie der niet uit als een goedkope hoer dat maak jij dervan,
Ach, je nickname is Oostblokker en relatief veel Oostblokdames zijn werkzaam in de branche en dan niet bepaald in het duurdere segment.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben ik niet ik zie der niet uit als een goedkope hoer dat maak jij dervan,
Ergens is het wel grappig. De ouders denken dat hun dochter een lief onschuldig meisje is dat van een kusje al begint te blozen, terwijl ze in de realiteit een doorgewinterd sletje is dat voor dubbele penetraties haar hand niet omdraait. Zou je best een grappig verhaal of filmpje over kunnen maken.quote:
Die verstopt ze natuurlijk in de kelder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dan zijn jouw ouders ook heel dom.
Want je hebt toch een kind?
In de sexkelder van pappie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Die verstopt ze natuurlijk in de kelder.
Hobby hoer danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het kenmerk van een hoer is toch dat ze juist niet gratis is?
Op je 13e dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Rainb0ws het volgende:
Mocht je toch graag willen zeggen dat je geen maagd meer bent. Zeg dan dat je het later hebt gedaan en niet op je 12e.
Duckface!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:25 schreef Fes1-2 het volgende:
Zat net even op oostblokker dr fobo.. die krijgt trouwens nog is fucking dikke rimpels op dr voorhoofd.. HAHA
Is wel een mooie dame.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Northside het volgende:
Oostblokkertje, is dat trouwens jouw kind in je fobo?
Ja, nee, maar als het haar kind is, denk je niet dat haar ouders misschien toch wel een vermoeden zouden kunnen hebben dat hun dochter wel eens seks heeft gehad?quote:
Ze heeft ze vast wijsgemaakt dat het een adoptiekind is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, nee, maar als het haar kind is, denk je niet dat haar ouders misschien toch wel een vermoeden zouden kunnen hebben dat hun dochter wel eens seks heeft gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |