SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn echtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
zijn die geheimen echt van die mensen of zijn ze verzonnen?
Versturen van prijzen, ed.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
postkantoor ?!??!??!![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ok, ik ben blond, los haar, roze vest met korte mouwen, tussen 2 mannenNou ik ga zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
wordt het ook uitgezonden op dat speciale kanaaltje?
Volgens mij niet, de streams gaan na de uitzending daar aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Maanvis het volgende:
wordt het ook uitgezonden op dat speciale kanaaltje?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
postkantoor ?!??!??!![]()
quote:
Denk dat alles snel genoeg duidelijk isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik vind het maar een vaag concept !
Ze hebben bijna 2 uur om 't uit te leggenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik vind het maar een vaag concept !
Geen anderhalf uur... Wel een uur.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan moet lutte al anderhalf uur slapen
Ik zie het even voor me, ik word naar bed gestuurd, 'Maar ik mag van Miranda en Simone opblijven!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je ouders, dat je van Tante Miranda tot 23:00 uur mag kijken
Was wel moeilijk om mijn mond te houden. maar ach nu weet iedereen dat het niet live was. Dus kan ik wel zeggen dat ik erbij wasquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen anderhalf uur... Wel een uur.
[..]
Ik zie het even voor me, ik word naar bed gestuurd, 'Maar ik mag van Miranda en Simone opblijven!![]()
'.
JAquote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef Secretstory het volgende:
Ik kan ook niet wachten! Na de kick-off uitzending is om 11uur dus de stream op digitale televisie?
Van mij mag het ook hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen anderhalf uur... Wel een uur.
[..]
Ik zie het even voor me, ik word naar bed gestuurd, 'Maar ik mag van Miranda en Simone opblijven!![]()
'.
kut, dan sta ik dalijk geregistreerd als NET5 kijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de streams gaan na de uitzending daar aan.
'En van een groen postkantoor met heel veel lettertjes en cijfertjes in zijn naam ook!'quote:
Bart!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie is die krullebol presentator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |