Ja oeps! Ik had niks van 'm gehoord, dus ik liet 't maar gaan.quote:
Jij valt op autisten en telt derhalve niet mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mensen die hun studententijd wijden aan lamzuipen en 6-jes halen worden idd kantoorslaven met een uitzichtloos bestaan.
Mensen die hun studententijd wijden aan hun toekomst om geen loonslaaf te worden, die hebben pas kansen!
Doe het, en val ons niet lastig met je eigen autistische emo gedrag.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef zeefkreeft het volgende:
Wtf? Ik bedoel, als dat mijn leven is voor de komende 10 jaar pleeg ik liever zelfmoord. Serieus.
Valt mee. De jongens waar ik relaties mee heb gehad waren wel types die graag uitgingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij valt op autisten en telt derhalve niet mee.
Lullig voor hem welquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja oeps! Ik had niks van 'm gehoord, dus ik liet 't maar gaan.
Ik had er ff niet bij nagedacht dat ik hem onbekend had gebeld en hij m'n nr dus niet had.
Vandaag zag ik pas de PM. Ik schaam me dood
Voelde haar wang zacht aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
M'n huisgenote kwam nog naar me toe vanochtend, ze was naar eigen tot 10 uur 's ochtends ergens in een café / discotheek. Ik was like:want serieus, waarom zou je zoiets doen.
En toen sloeg ik haar op haar muil.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
ik geef je moeder wanneer je weg bent
Die zijn misschien nog naïef genoeg om voor zo'n iemand als jij te vallen, ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS is autistisch en heeft geen vrienden
15 jarige smatjes hosselen in een danscafe
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef RichCalibier het volgende:
pleeg zelfmoord door een draaiende boormachine in je kont te steken en die vervolgens te teabaggen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn misschien nog naïef genoeg om voor zo'n iemand als jij te vallen, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat in het weekend dus wel naar plekken waar uitgaanspubliek is?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb de lol van uitgaan en zuipen nooit gesnapt, zal het ook wel nooit snappen. Alleen erger ik me wel elk weekend aan dat soort volk.
Waarschijnlijk bindt hij het vervelend dat er altijd kecke uitgaanstopics zijn waarom verteld wordt hoe er weer smatjes gehuszlerd zijn, op zondagmorgen, en dat hij dat nooit mee heeft gemaakt en mee zal makenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Je gaat in het weekend dus wel naar plekken waar uitgaanspubliek is?
Of woon je boven een café ofzo.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Garisson72 het volgende:
Wat heeft dit allemaal met autisme te maken?
Ruzie zoeken met het lokale boerentuig.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef afcajos het volgende:
Uitgaan manKapot zuipen, meiden lastig vallen en aan het eind nog ff knokken.
autistquote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef zeefkreeft het volgende:
Zo mag ik het horen...
Ik heb uitgaan lang leuk gevonden, toen ik 15/16 was, nu niet meer. Ik bedoel met uitgaan echt naar de stad en naar een kroeg/discotheek. Feestjes/concerten vind ik wel leuk, dat is dus ook het enige wat ik doe qua uitgaan. De reden voor dit topic was omdat ik een leuke avond had gehad in 013 en daarna de stad in ging in Tilburg (ik kom uit Utrecht) en het gezeik direct begon. Gasten van ~20 - 23 die zaten te schreeuwen om niks, serieus niks, en ik dacht Jezus Christus, waarom godverdomme? Waarom moet je schreeuwen? Wil je aandacht? Je bent godverdomme oud genoeg om normaal te kunnen gedragen. Als ik dronken ben word ik gewoon blij... en dan ga ik niet schreeuwen.
Ook toen ik naar de WC om mijn blaas te legen kom ik 2 wiggertjes tegen OP de WC die een of ander crappy house nummer na te beginnen schreeuwen, op een oppervlakte van 2 vierkante meter.
Dat is mijn klacht godverdomme.
Maar jij bent dan ook chubbyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik snap het wel, ik vind uitgaan ook niet echt super leuk... terwijl je het wel leuk hoort te vinden lijkt het.
Ja, op zich wel. Maar soms dan kan het ook zo eentonig worden, dat uitgaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef maxburger het volgende:
Uitgaan is wel leuk zolang je maar met leuke mensen gaat en naar een leuke plaats.
Hey.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ja oeps! Ik had niks van 'm gehoord, dus ik liet 't maar gaan.
Ik had er ff niet bij nagedacht dat ik hem onbekend had gebeld en hij m'n nr dus niet had.
Vandaag zag ik pas de PM. Ik schaam me dood
Kan iemand me helpen de diss in deze post te ontdekken?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn misschien nog naïef genoeg om voor zo'n iemand als jij te vallen, ja.
HAHAHAquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey.
Ik ben door iemand anders gewezen op dit topic... Hoe is het met je?
Ga je nieteens uit met die geile moeder van je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Braddie het volgende:
Terechte klacht.
Ik ben zelf ook totaal niet van het uitgaan, ik drink/rook/blow dan ook niet.
En als ik al een keer uit ga is dat met een goede vriend van me die ook niet drinkt.
Of te wel, gewoon voor de lol, niet omdat we het echt zo leuk vinden, maar gewoon zodat we niet de hele tijd binnen hoeven te zitten. En toch nog actief iets kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |