Porsche mag wel stappen maar is bang dat ie in elkaar wordt geslagen door zijn FOK!-shirt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Porsche mag nog niet stappen en droomt over zijn moeder
fok is kut , fok is een teringmedium, fok is verslavend, kutfokquote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Porsche mag wel stappen maar is bang dat ie in elkaar wordt geslagen door zijn FOK!-shirt.
okquote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
fok is kut , fok is een teringmedium, fok is verslavend, kutfok
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Garisson72 het volgende:
Wat heeft dit allemaal met autisme te maken?
Verrekt terechte klachtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef zeefkreeft het volgende:
*zucht* Wat is het leven van nu toch doelloos.
televisiequote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Mijn moeder komt uit Jamaica, die had geen televisie.
Mensen die hun studententijd wijden aan lamzuipen en 6-jes halen worden idd kantoorslaven met een uitzichtloos bestaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef vanBinsberge het volgende:
Inderdaad leuk man, het leven. Eerst 14 jaar school daarna (want IEDEREEN moet tegenwoordig) studeren voor 4 jaar lang. Dan trouwen, en de rest van je leven maar kantoorslaaf zijn, en samen in het weekend lekker op bezoek bij andere stelletjes die net zo kansloos zijn...
Het leven in Nederland zuigt, ga naar Jamaicadie lui hebben groot gelijk.
Was je date nog leuk dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Terechte klacht.
Mensen die zonder uitgaan en dronken worden geen leuke tijd kunnen hebben
Op zaterdagavond ga ik altijd lekker uit eten, en dan thuis op de bank een filmpje kijken.
Om vervolgens de avond af te sluiten met een goed boek en een wijntje.
huh, je doet gewoon een kantoorslaven opleiding of niet. klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mensen die hun studententijd wijden aan lamzuipen en 6-jes halen worden idd kantoorslaven met een uitzichtloos bestaan.
Mensen die hun studententijd wijden aan hun toekomst om geen loonslaaf te worden, die hebben pas kansen!
Wat is een typische kantoorslaven opleiding dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
huh, je doet gewoon een kantoorslaven opleiding of niet. klaar
Ja oeps! Ik had niks van 'm gehoord, dus ik liet 't maar gaan.quote:
Jij valt op autisten en telt derhalve niet mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mensen die hun studententijd wijden aan lamzuipen en 6-jes halen worden idd kantoorslaven met een uitzichtloos bestaan.
Mensen die hun studententijd wijden aan hun toekomst om geen loonslaaf te worden, die hebben pas kansen!
Doe het, en val ons niet lastig met je eigen autistische emo gedrag.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef zeefkreeft het volgende:
Wtf? Ik bedoel, als dat mijn leven is voor de komende 10 jaar pleeg ik liever zelfmoord. Serieus.
Valt mee. De jongens waar ik relaties mee heb gehad waren wel types die graag uitgingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij valt op autisten en telt derhalve niet mee.
Lullig voor hem welquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja oeps! Ik had niks van 'm gehoord, dus ik liet 't maar gaan.
Ik had er ff niet bij nagedacht dat ik hem onbekend had gebeld en hij m'n nr dus niet had.
Vandaag zag ik pas de PM. Ik schaam me dood
Voelde haar wang zacht aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
M'n huisgenote kwam nog naar me toe vanochtend, ze was naar eigen tot 10 uur 's ochtends ergens in een café / discotheek. Ik was like:want serieus, waarom zou je zoiets doen.
En toen sloeg ik haar op haar muil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |