Jij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las tepeltje tepeltje
True story
Ik zie geen plaatje: ben mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben het perfecte middel.[ afbeelding ]
[..]
Dat eerste. Ik wilde het liefst nog lepeltje-lepeltje liggen ook, maar durfde het niet te vragen.
'T is gewoon een wenkbrauw-op-en-neerga-charmante-smiley.quote:
Shit, die had me vast geholpen mijn ogen open te houden!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is gewoon een wenkbrauw-op-en-neerga-charmante-smiley.
Coke/XTCquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:06 schreef Qebbel het volgende:
Pfff, ik ben al wakker vanaf 9.30u gistermorgen en moet nu doorknallen tot 14.00u. KILLING!
Na mn nachtdienst vannacht. Iemand een middeltje tegen superslaap, behalve 6liter koffie?
Wrom niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet voor XTC opteren in zake deze.
Zal ik nou zeggen dat ik al bijna middagpauze heb?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Urgh. Must. Get. Up. Must. Walk. To. Car. Must. Go. To Work.
Urgh.
quote:
Je bent een heterovrouw... ik geloof never nooit niet dat je maar één paar schoenen hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
KEn je dat? Van die dagen dat je naar je werk wil gaan, maar je schoenen kwijt blijken te zijn...?
En nou ga jij beweren dat je maar één paar schoenen hebt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
KEn je dat? Van die dagen dat je naar je werk wil gaan, maar je schoenen kwijt blijken te zijn...?
High five!quote:
Schoenen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef lezzer het volgende:
Dottir heeft ook 2 paar fuck me heels?
Je hebt toch wel een termijn van "tot dan en dan geef ik het op" he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:37 schreef Vanyel het volgende:
We hebben t nog wat moeilijk met voeden
Ja, tieten afkoppelen zodat de Mrs kan gaan voeren schiet niet op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Vannacht toch zeker een uurtje of 2 aan een stuk en max 4 in totaal...
We hebben t nog wat moeilijk met voeden
Ik gilde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef lezzer het volgende:
Dottir heeft ook 2 paar fuck me heels?
MOet je dan even met een speld prikken omdat de gaatjes verstopt zitten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:41 schreef lezzer het volgende:
Nee, maar soms lukt het gewoon niet met borstvoeding...
*net of ik er wat van weet
Nee, dan moet je overstappen op flesvoeding...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
MOet je dan even met een speld prikken omdat de gaatjes verstopt zitten?
Nou, dan is het plan eigenlijk al geslaagd. Toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder was akela, telt dat ook?
Ja... zij kon wel heel goed speurtochten maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dan is het plan eigenlijk al geslaagd. Toch?
Dan voelt het niet zo raar in het bed zonder Brad. En het is warmer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef lezzer het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je op de bank slaapt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |