Jij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las tepeltje tepeltje
True story
Ik zie geen plaatje: ben mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben het perfecte middel.[ afbeelding ]
[..]
Dat eerste. Ik wilde het liefst nog lepeltje-lepeltje liggen ook, maar durfde het niet te vragen.
'T is gewoon een wenkbrauw-op-en-neerga-charmante-smiley.quote:
Shit, die had me vast geholpen mijn ogen open te houden!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is gewoon een wenkbrauw-op-en-neerga-charmante-smiley.
Coke/XTCquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:06 schreef Qebbel het volgende:
Pfff, ik ben al wakker vanaf 9.30u gistermorgen en moet nu doorknallen tot 14.00u. KILLING!
Na mn nachtdienst vannacht. Iemand een middeltje tegen superslaap, behalve 6liter koffie?
Wrom niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet voor XTC opteren in zake deze.
Zal ik nou zeggen dat ik al bijna middagpauze heb?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Urgh. Must. Get. Up. Must. Walk. To. Car. Must. Go. To Work.
Urgh.
quote:
Je bent een heterovrouw... ik geloof never nooit niet dat je maar één paar schoenen hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
KEn je dat? Van die dagen dat je naar je werk wil gaan, maar je schoenen kwijt blijken te zijn...?
En nou ga jij beweren dat je maar één paar schoenen hebt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
KEn je dat? Van die dagen dat je naar je werk wil gaan, maar je schoenen kwijt blijken te zijn...?
High five!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |