dat ben ik sowiesoquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of niet, en dan ben je gewoon een botte lul![]()
Wist ik al hoorquote:
Hmm, dat kan ik dan weer nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan hele mooie woorden achter elkaar zetten maar niet met een pen
Mijn schriften ook: hiëroglyfen zijn makkelijker leesbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij als ze een schrift van mij in de toekomst vinden zijn ze daar eeuwen mee bezig om te ontcijferen
Dan wil ik je wel helpen om er in te staanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, verstuurd. Als ik nu niet in de volkskrant magazine kom hoeft mijn moeder dat vodje ook nooit meer gratis mee te nemen van de bibliotheek.
neequote:
Zodat de ander de ernst en diepgang van je diss niet opmerkt? Well played.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude let op heh,
soms kun je vet subtiel vet harde dingen zeggen
Ronde vormenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat ze niet van ronde vormen houden ... maar...
dat kan botterquote:
die zijn het mooistquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zodat de ander de ernst en diepgang van je diss niet opmerkt? Well played.
Dat is zeker makkelijk, oud spijkers schrift is nog niks bij mijn handschriftquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn schriften ook: hiëroglyfen zijn makkelijker leesbaar.
dopneusjequote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima luldan vind ik je nog lief en aardig hoor
Vooral als ze dan serieus op ingaan en uit alles blijkt dat ze niet opmerken.quote:
dan zit je op fok goedquote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vooral als ze dan serieus op ingaan en uit alles blijkt dat ze niet opmerken.
Ik hou wel van wereldvreemde mensen.quote:
ik heb iets met neuzen, ik vind ze boeiend, ik kan ook echt een neus mooi vinden maar dopneusjes vind ik wel cute maar niet mooiquote:
ik heb wel een exemplaar voor je, wereld vreemder kom je ze niet tegen, gegarandeerdquote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou wel van wereldvreemde mensen.
Ik houd ook van neuzenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb iets met neuzen, ik vind ze boeiend, ik kan ook echt een neus mooi vinden maar dopneusjes vind ik wel cute maar niet mooi
Die ga ik over 3.22 luisterenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit muziekje ga ik gebruiken voor een groepsproject.
Ik vind mijn eigen neus wel mooiquote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb iets met neuzen, ik vind ze boeiend, ik kan ook echt een neus mooi vinden maar dopneusjes vind ik wel cute maar niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |