Bij mij ligt het er aan hoe ik het schrijf, soms na 1 uur al niet meerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan kladjes na 3 dagen niet meer lezen
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je net als ik ook voor dokter geleerd?
ja, ik ben het alleen niet gewordenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je net als ik ook voor dokter geleerd?
same herequote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ik ben het alleen niet geworden
and herequote:
eerst maar eens master worden jij!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
and here
Alhoewel... het zou nog kunnen... ooit.
De natuurquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is dat toch met mannen die niet netjes kunnen schrijven![]()
Daarom maak ik ook de kladjes in word. Als ik zulke zinnen met mijn hanenpoten combineer komt niemand er meer uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat ze niet van ronde vormen houden ... maar...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Het is een gavequote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
daar hebben we vrouwen voorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Testosteron; wij zijn veels te gehaast, woest en mannelijk om sierlijke letters te kunnen maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zolang het maar niet met schrijven te maken heeft klopt dat inderdaad niet echtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat ze niet van ronde vormen houden ... maar...
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hebben we vrouwen voor![]()
daarom schrijven homo wel altijd netjes
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Testosteron; wij zijn veels te gehaast, woest en mannelijk om sierlijke letters te kunnen maken.
Ik heb je opmerkingen gemist PeZu.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik schrijf heel snel maar toch wel (net) leesbaar, echt geen sierlijke letters hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Testosteron; wij zijn veels te gehaast, woest en mannelijk om sierlijke letters te kunnen maken.
Ghehequote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nog waar ook hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb je opmerkingen gemist PeZu.
Dan heb jij ook wel een beetje testosteron in je.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik schrijf heel snel maar toch wel (net) leesbaar, echt geen sierlijke letters hoor
Dat heeft iedereenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb jij ook wel een beetje testosteron in je.
Ik hou van de harde waarheid, subtiliteit is voor mensen die daarmee niet kunnen omgaan.quote:
Dat is een stukje evolutie. Vroeger was schrijven en lezen voorbehouden aan mannen. Mannen konden dus alles opschrijven wat ze wilden, vrouwen konden het toch niet lezen. Toen ook vrouwen langzaam aan leerden lezen, hadden mannen een nieuwe manier nodig om teksten op papier te kunnen zetten, zonder dat de vrouwen het konden lezen. En sindsdien schrijven mannen niet netjes meer. Zo kunnen ze alles opschrijven, maar niemand die ooit nog kan lezen wat er staat!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan ook best heel subtiel zijn hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou van de harde waarheid, subtiliteit is voor mensen die daarmee niet kunnen omgaan.
Goed opgelet bij biologie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |