Ahh sterkte, ik straks gewoon met de auto weer naar Amsterdamquote:Op maandag 21 februari 2011 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
dat helpt mij nog steeds niet zoveel: vingertoppen blijven koud.. vanavond mag ik naar Doetinchem
oeh, als ik opschiet kan ik je dus weg zien rijden bij de rijschoolquote:Op maandag 21 februari 2011 08:35 schreef Anne het volgende:
Ik ga over een half uurtje ook richting rijles. Op de motor.
Oke, oke, achterop bij Sounddragon...
Ik mag om 10 uur iigquote:Op maandag 21 februari 2011 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, als ik opschiet kan ik je dus weg zien rijden bij de rijschool
bij wie moet jequote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh dan zie ik je misschien nog wel
Dat is het oeffenterrein ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie trouwens AVB (gedaan) bij de Anac daar achter?
Weet je nog een leuk stukkie blubber daar ?? dan heb ik ook wat te doen in dat uurquote:
Maar dan moet je elke keer die pionnen opnieuw neerzetten, of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik had altijd AVB op een parkeerplaats langs de A4
meh, alleen als je de eerste was, meestal lieten ze die gewoon staanquote:Op maandag 21 februari 2011 09:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dan moet je elke keer die pionnen opnieuw neerzetten, of niet?
Mr.Mo vertelde gisteren dat hij daar 'n keer terecht was gekomen.. vast niet legaalquote:Op maandag 21 februari 2011 09:08 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat legaal ? ziet eruit als een park ofzo
hehe, lamaar danquote:Op maandag 21 februari 2011 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mr.Mo vertelde gisteren dat hij daar 'n keer terecht was gekomen.. vast niet legaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |