SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIk ben van pindavlees
Telaat!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon, opschieten! Nog maar een paar posts!
Idd zeg....quote:
Genoeg over Dave daar in tegen.quote:Donny Heldring: Het is nog maar een jochie, maar op het veld is hij bijzonder aanwezig. De andere jongens kijken tegen hem op.
Dave van Bockel: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
Ik heb Dave van Bockel tijdens de wedstrijd gevolgd, en ik zou zeggen dat hij zwak kan worden in Passen.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Scoren, maar ik wil toch even opmerken dat Dave van Bockel matig kan worden op deze vaardigheid.
Je weet hoe je kunt forceren dat er iets over zijn potentie wordt gezegd?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd zeg....Weer niks over Gerbrand........
[..]
Genoeg over Dave daar in tegen.
Jij ook al! Het gaat echt goed met Den Haagquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
als ik deze win en nr 2 verliest, ben ik kampioen met nog 3 wedstrijden te gaan
Den Haag rulez!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij ook al! Het gaat echt goed met Den Haag
joh echt!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben al definitief gedegradeerd.
sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon, opschieten! Nog maar een paar posts!
Je hebt je top nog lang niet bereiktquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sorry
gelukkig sta ik al in de top 10..
Jij bent hard op weg om de 2e plaats qua posts over te nemen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt je top nog lang niet bereikt
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh echt!dat had ik nooooooit gedacht! Jij?!?!!!
waar zie je dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg om de 2e plaats qua posts over te nemen.
klopt, maar ik ga voor de weg der geleidelijkheidquote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt je top nog lang niet bereikt
Daar ben ik nog lang nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg om de 2e plaats qua posts over te nemen.
Het leven van een ambtenaar...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Straks het slot van WK Schaatsen kijken
Morgen dus maar wat later beginnen op mn werk....
Inderdaadquote:
Mooi dat dat zo kanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
InderdaadZo lang ik ergens tussen 7 en half 10 begin, is er nix aan de hand
De afgelopen 4 weken heb je 350 meer posts dan mij geplaatst. Als je dat dus de komende 4 weken vol houd, dan ben je me langs.quote:
Ik nog niet en ik hoop daar (ondanks dat mn tegenstander de ME heeft omgekocht) zelfs nog een tijdelijk stokje voor te steken vanavond.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben al definitief gedegradeerd.
wat let je?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn handen jeuken echt om een speler te kopen die 9,5* in de aanval haalt...
Bam Bam!quote:PRT vergrootte de voorsprong toen Naud Prent de 2-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
In de 3e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor PRT was Lambertus Prent.
Ik zou het gewoon doen. Prijzen zijn nu aantrekkelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn handen jeuken echt om een speler te kopen die 9,5* in de aanval haalt...
ach joh.. je degradeert toch welquote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nog niet en ik hoop daar (ondanks dat mn tegenstander de ME heeft omgekocht) zelfs nog een tijdelijk stokje voor te steken vanavond.
* Drassss is lekker aan t dansen op t ijs en heeft zn Ipad bij zich voor hattrick.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Drassss het volgende:
Zoooooooooooo ik ben er klaar voor.
Lekker schaatsen + Ht
Geen nuttige spec, dus not done imoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het gaat om deze speler:
Calogero De Dionigi (203489419)
Ipadquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Drassss is lekker aan t dansen op t ijs en heeft zn Ipad bij zich voor hattrick.
Yup. Vond ik ook al. Maar ik heb tijd, het gaan wel van zulke spelers worden iig.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen nuttige spec, dus not done imo
Zonde, want mooie stats
Komt wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Vond ik ook al. Maar ik heb tijd, het gaan wel van zulke spelers worden iig.
Ehm door verdedigen secundair te trainen en verder all1 maar spelers (in de verdediging) opstellen waar de potentie al van bekend is toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je weet hoe je kunt forceren dat er iets over zijn potentie wordt gezegd?
Exact!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm door verdedigen secundair te trainen en verder all1 maar spelers (in de verdediging) opstellen waar de potentie al van bekend is toch?
quote:De indraaiende corner van Agustín Pisculicci kwam terecht bij de tweede paal, waar Elkin Güaldrón volledig vrij was gelaten. Hij kon eenvoudig inkoppen: 0-1.
SH+Koppenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Kut mn illusie heeft niet lang geduurd.
[..]
Das een optie voor mn oefenpot. Ik vind het all1 zonde om de training weg te gooien voor mn andere trainies....quote:
Ik weet t. Dan nog mag ik t wel jammer vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
SH+Koppen
Daarom: Specs zijn belangrijk
ach joh valse hoop heb je toch niks aanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Kut mn illusie heeft niet lang geduurd.
[..]
Tsja....het is kiezen of delenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een optie voor mn oefenpot. Ik vind het all1 zonde om de training weg te gooien voor mn andere trainies....
Die training van de oefenpot is toch niet zoveel waard. Dus daar kun je dat prima bij doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een optie voor mn oefenpot. Ik vind het all1 zonde om de training weg te gooien voor mn andere trainies....
wat train je normaal dan in je jeugd?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerst eens kijken of ik mn team met Nederlanders zou kunnen vullenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Quincy Pothof (208004182)
Ion-Marian Mihilescu (207824441)
Die zijn ook erg fijn. 2 mis met leuke spec.
precies.. anders loopt het qua loon wel wat uit de hand..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerst eens kijken of ik mn team met Nederlanders zou kunnen vullen
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar de vijver wordt dan erg klein. En de prijzen een stuk hoger omdat er meer mensen zijn die dat willen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerst eens kijken of ik mn team met Nederlanders zou kunnen vullen
Maar je hebt ook nog ffquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar de vijver wordt dan erg klein. En de prijzen een stuk hoger omdat er meer mensen zijn die dat willen.
ben je ook op zoek naar spec?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Als ik naar geschikte mids zoek nu, dan vind ik maar 4 NL-ers. Waarvan maar 1 met spec...
mn 5 beste verdedigers, mn 5 beste middenvelders en mots met pressie had best voor een verassing kunnen zorgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach joh valse hoop heb je toch niks aan
Ja, maar dan heb je ook maar een window van 3 dagen ipv 4 of 5 wekenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Als ik naar geschikte mids zoek nu, dan vind ik maar 4 NL-ers. Waarvan maar 1 met spec...
Als het kan wel.quote:
Verdedigen primair en openingen maken secundair.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat train je normaal dan in je jeugd?
maar je kunt dan toch al die ene met spec kopen en rustig verder kijken?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het kan wel.
Spitsen staat er zelf maar 1 op, met technisch als spec. Niet echt ideaal voor een aanvaller...
Ok, wel een 13*...
Sjaak Nok (209057786)
Denk dat ie twee keer een WE heeft meegekregenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het kan wel.
Spitsen staat er zelf maar 1 op, met technisch als spec. Niet echt ideaal voor een aanvaller...
Ok, wel een 13*...
Sjaak Nok (209057786)
Ja. Lijkt me ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk dat ie twee keer een WE heeft meegekregen
Die Quincy, die NL met spec ga ik inderdaad op bieden morgen. Al een begin maken. Vleugels en Spitsen staat er niets op. Rest nog niet gekeken.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar je kunt dan toch al die ene met spec kopen en rustig verder kijken?
Defs schijnen momenteel voor weinig geld van eigenaar te wisselenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me ook.
[..]
Die Quincy, die NL met spec ga ik inderdaad op bieden morgen. Al een begin maken. Vleugels en Spitsen staat er niets op. Rest nog niet gekeken.
en wat wil je weten van die Gerbrand?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdedigen primair en openingen maken secundair.
.
.
Hoezo?
Vullie staat ook al met 0-2 voor hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
Weinig doelpunten bij de overige wedstrijden...
kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Defs schijnen momenteel voor weinig geld van eigenaar te wisselen
Die wil ik pas als laatste inslaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Defs schijnen momenteel voor weinig geld van eigenaar te wisselen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen angst! Hij is goed terecht gekomen!
Wat hij max kan halen met verdedigen als redelijk allrounder.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en wat wil je weten van die Gerbrand?
Weet je de max van je andere defs wel al?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat hij max kan halen met verdedigen als redelijk allrounder.
[ afbeelding ]
Dat zou wel eens een goed kunnen worden!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan je kun je dat verdedigen toch een aantal weken op secundair zetten en openingen maken op primair?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee van nieuweling Dave weet ik het ook nog niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet je de max van je andere defs wel al?
Ik hoop stiekem op uitstekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een goed kunnen worden!
Dat is idd een optie en ik denk zelfs dat dat m ook meteen gaat worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan je kun je dat verdedigen toch een aantal weken op secundair zetten en openingen maken op primair?
Ik zou Gebrand alleen tussen defs waarvan je de max al weet opstellenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee van nieuweling Dave weet ik het ook nog niet.
[..]
Ik hoop stiekem op uitstekend.
[..]
Dat is idd een optie en ik denk zelfs dat dat m ook meteen gaat worden.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Er is iemand in de gelredome opgepakt met meer dan 40 xtc pillen. Iemand RealBizkit666 gezien?
BAM!quote:Bifröst-speler Denisas Stankovskis gaf na 31 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Die stuitert ergens over de transferlijstenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Er is iemand in de gelredome opgepakt met meer dan 40 xtc pillen. Iemand RealBizkit666 gezien?
Ik had er 41 bij me, maar ik ben ongezien gebleven.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Dat is een bijwerking van het slikken van 41 van die krengen: Je denkt dat je onzichtbaar bentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had er 41 bij mij, maar ik ben ongezien gebleven.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een bijwerking van het slikken van 41 van die krengen: Je denkt dat je onzichtbaar bent
Oh dat was het...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een bijwerking van het slikken van 41 van die krengen: Je denkt dat je onzichtbaar bent
Dat wilde ik dus eigenlijk pas doen als ik weer een oefenwedstrijd had. Maar ik denk dat ik t komende zaterdag al ga regelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou Gebrand alleen tussen defs waarvan je de max al weet opstellen
Heb je m trouwens al eens op de vleugel geposteerd? Want daar weet je ook nog nix van...
Was dat echt als winger, of als wingback?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus eigenlijk pas doen als ik weer een oefenwedstrijd had. Maar ik denk dat ik t komende zaterdag al ga regelen.
Ja en daar haalt ie net zo veel sterretjes als hij doet als cv.
Neuh. Mn teamgeest was al woedend (furious).quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Flappekz het volgende:
Possie, heeft Sebastien je eigenlijk nog een ts-hit opgeleverd?
Oh als vleugelverdediger.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was dat echt als winger, of als wingback?
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Duidelijk... best kans dat een deel van dat redelijk allround nog in de vleugelstats zitquote:
Dat weet ik en das ook ee n potie om te trainen. Ik heb er nog meer met goed of redelijk vleugelspel.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Duidelijk... best kans dat een deel van dat redelijk allround nog in de vleugelstats zit
Maar goed, eerst zn def maar eens ontdekken, hij is nog jong zat
Helaas dat is onmogelijk, maar je kan gewoon een team starten met die naam gok ikquote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Superrudi het volgende:
Hallo iedereen! even een vraagje!
Heb tijdje geleden redelijk wat seizoenen hattrick gespeeld. Op een bepaald moment is het overgegaan en is mijn team in een botteam veranderd(half 2009) denk ik. Nu wil ik graag weer beginnen omdat ik het toch wel erg leuk vond om het elke week bij te houden. Mijn vraag aan jullie:
is er een mogelijkheid je oude team weer op te pakken? speel namelijk graag met dezelfde naam verder. alvast bedankt Ruud
Hoi Ruud!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Superrudi het volgende:
Heb tijdje geleden redelijk wat seizoenen hattrick gespeeld. Op een bepaald moment is het overgegaan en is mijn team in een botteam veranderd(half 2009) denk ik. Nu wil ik graag weer beginnen omdat ik het toch wel erg leuk vond om het elke week bij te houden. Mijn vraag aan jullie:
is er een mogelijkheid je oude team weer op te pakken? speel namelijk graag met dezelfde naam verder. alvast bedankt Ruud
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Superrudi het volgende:
Helaas niet. Je krijgt gewoon een random team. Je kan natuurlijk de naam wel weer terug veranderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Superrudi het volgende:
Hoi Ruud,quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Superrudi het volgende:
Dan is je team dus nog niet overgenomen en kun je niet dezelfde naam nemen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef Superrudi het volgende:
als ik dezelfde naam geef dan zegt hij dat het team al in gebruik is, of de teamnaam. ik kan hem ook nog terugvinden ergens als botteam.
Dan kun je even overleggen met de GM's. Ik meen dat iemand anders dat ook is gelukt (maniack)quote:Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef Superrudi het volgende:
als ik dezelfde naam geef dan zegt hij dat het team al in gebruik is, of de teamnaam. ik kan hem ook nog terugvinden ergens als botteam.
Zoiets herinner ik me ook ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kun je even overleggen met de GM's. Ik meen dat iemand anders dat ook is gelukt (maniack)
Doen ze niet meer aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kun je even overleggen met de GM's. Ik meen dat iemand anders dat ook is gelukt (maniack)
BAM!quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ferdi Prent, waarmee PRT de voorsprong uitbreidde: 3-1.
Heujquote:
quote:39:04
The goal to make it 1 - 0 was scored by Henkjan Braaksma after 39 minutes, following an opportunistic counterattack down the middle by Ladderzatsquad.
Gaat nu snellerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Superrudi het volgende:
Nja merci voor de snelle reacties! Ik ga even een nieuw team aanmaken! en zal dan informeren over de naam veranderen!
duurt dat lang een team aanmaken of krijg je er gelijk een? In mijn tijd kwam je geloof ik zelfs op een wachtlijst en duurde het minimaal 3 a 4 dagen voordat je team had.
Vrijwel meteen. Veel succes en plezier weer. En bij vragen weet je ons te vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Superrudi het volgende:
Nja merci voor de snelle reacties! Ik ga even een nieuw team aanmaken! en zal dan informeren over de naam veranderen!
duurt dat lang een team aanmaken of krijg je er gelijk een? In mijn tijd kwam je geloof ik zelfs op een wachtlijst en duurde het minimaal 3 a 4 dagen voordat je team had.
Die wachtlijst bestaat niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Superrudi het volgende:
Tegenwoordig gelijk raak volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Superrudi het volgende:
Hehe Koos Autoriteitsloos?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Luistert er tenminste nog iemand naar me
Yep. En da's lastig als je én een relatie én een leidinggevende functie op je werk hebtquote:
Sta ik zo bekend?quote:
Hattrick Organizerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef Superrudi het volgende:
Top! en bedankt! ik zal weer eens gaan checken en wanneer ik een vraag heb hier stellen:P
Nog goede progjes om je teamrating aardig in te schatten? Destijds had ik geloof ik
Htratings, maar dat was richting het einde toe geloof ik al niet meer gratis...
HO!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef Superrudi het volgende:
Top! en bedankt! ik zal weer eens gaan checken en wanneer ik een vraag heb hier stellen:P
Nog goede progjes om je teamrating aardig in te schatten? Destijds had ik geloof ik
Htratings, maar dat was richting het einde toe geloof ik al niet meer gratis...
Wijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
We zijn wel allemaal eensgezind vandaag in de antwoorden...
Dat mag ook wel na jarenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
We zijn wel allemaal eensgezind vandaag in de antwoorden...
Maniack28 is t toch niet zo heel lang geleden wel gelukt.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doen ze niet meer aan.
Tijdje terug een bericht over gelezen...
Hehequote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet bij mij iig. Bij mij sta je bekend als die snelle van VJ/GL
hij heeft het niet gedaan volgens mij omdat hij het niet wilde..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maniack28 is t toch niet zo heel lang geleden wel gelukt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehe
Anyway ben ff douchen in de rustJa ik weet dat dat 45 minuten te vroeg is. Pietertje wordt ffkes gewisseld.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij heeft het niet gedaan volgens mij omdat hij het niet wilde..
Succes! En welkom hierquote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef Superrudi het volgende:
binnen 24 uur is mijn team actief! ben benieuwd:)
Oeh, nicequote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-3 voor op bezoek bij nr2. 26% bbz en mythisch countervaardigheid als HO! er niet al te ver naast zit. Na 25 minuten 0-2 en een pullback, dus ben benieuwd naar m'n verdedigingsratings na afloop
Welkom!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef Superrudi het volgende:
Top! Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef Superrudi het volgende:
Dankje!:) als ik op club druk zegt hij dat over 11 minuten mijn spelers arriveren! dus denk dat ik hem dan al heb!quote:
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Possie: Je kunt natuurlijk ook eens primair en secundair Verdedigen trainen. Effect van dat secundaire Verdedigen wordt dan wel heel erg klein, maar dan 'verspil' je in ieder geval niet die primaire def-training
Jah, lees hagonline.org goed doorquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Superrudi het volgende:
[..]
Dankje!:) als ik op club druk zegt hij dat over 11 minuten mijn spelers arriveren! dus denk dat ik hem dan al heb!
Iemand nog snelle tips? Speelde destijds 3-4-3 en trainde aanvallers. Geloof centrumaanval ofzo.
kies eerst een linie en koop daar 17jarige spelers voor.. liefst met 17jr en -30 dg..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Superrudi het volgende:
[..]
Dankje!:) als ik op club druk zegt hij dat over 11 minuten mijn spelers arriveren! dus denk dat ik hem dan al heb!
Iemand nog snelle tips? Speelde destijds 3-4-3 en trainde aanvallers. Geloof centrumaanval ofzo.
Das idd ook een idee maar ik heb ook genoeg spelers die baat hebben bij een passen training. Een keertje wisselen van primair naar secundair en anders om kan imo geen kwaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Possie: Je kunt natuurlijk ook eens primair en secundair Verdedigen trainen. Effect van dat secundaire Verdedigen wordt dan wel heel erg klein, maar dan 'verspil' je in ieder geval niet die primaire def-training
Ja idd, nja heb het vrij intensief gespeeld dus ga er even vanuit dat de basisprincipes hetzelfde zijn gebleven:)quote:Op zondag 13 februari 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kies eerst een linie en koop daar 17jarige spelers voor.. liefst met 17jr en -30 dg..
ziet er goed voor je uit..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:
58% balbezit, 3 punten zijn weer binnenNummer 2 nog op 0-0..
En start niet meteen een jeugd opleiding!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jah, lees hagonline.org goed door
En blijf voorlopig van je stadion afquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En start niet meteen een jeugd opleiding!
Lekker bezig dus!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef IPeePie het volgende:
Het gaat goed met die 2-5-3, sta nu al 0-2 voor
Jawel, da's leuk. boeie dat het wat kost :pquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook nog zo een top advies idd!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En blijf voorlopig van je stadion af
En begin geen familieteamquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan er kapot op gaan als je te vroeg begint.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jawel, da's leuk. boeie dat het wat kost :p
Dan ligt dat toch echt aan wat anders, want ik heb in m'n eerste dag een jeugdopleiding gestartquote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan er kapot op gaan als je te vroeg begint.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Koop geen goddelijke mainskill spelers...
Lekkâh!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik met counter en PIC en m'n tegenstander vleugelaanval.
Hij heeft 3 kansen gekregen en ik ook, waarvan 2 counterkansen. Mijn andere kans was raak, dus ik sta met 1-0 voor
Tegenstander heeft 61% bbz. En ik speel uit.
Dat is heul geen onzin. Er zijn beginners die dat gedaan hebben en daaraan failliet zijn gegaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
.
Laten we nou niet te veel onzin posten voor de nieuwelingen.
Als je de rest allemaal doet zoals wij het zeggen kan het goed gaan ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan ligt dat toch echt aan wat anders, want ik heb in m'n eerste dag een jeugdopleiding gestart
Gelukkig heeft hij het al een tijd gespeeld en dus is hij eigenlijk geen beginner.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is heul geen onzin. Er zijn beginners die dat gedaan hebben en daaraan failliet zijn gegaan.
Dan zou ik nog eens gaan douchen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef ScudRaket het volgende:
Heuj ik kom fris en fruitig de douche uit en het staat al 2-0
Bam!quote:In de 48e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Lambertus Prent kon doorbreken en de 4-1 voor PRT liet aantekenen.
yw.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef Superrudi het volgende:
Bedankt voor de tips! was echter tog niet van plan om iets met mijn stadion of jeugdopleiding te gaan doen! Stadion begon in mijn tijd met 7000 maar geloof dat het vrijsnel daarna naar 12000 ging als begingrootte? verder ben ik bekend met tsi en de verschillende niveaus matig, redelijk, goed en koop ik natuurlijk niet inneens een goddelijke speler met een salaris van paar ton!
toch bedankt voor de tips;)
Boks ouwesquote:
De meeste van die tips waren imo voor jou niet echt besteed maar goed. Wel fijn dat je ze toch hebt gelezen. Als je het leuk vind hier en vaker wil komen posten moet je er wel rekening mee houden dat er veel onzin en spam gepost wordt hiero.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef Superrudi het volgende:
Bedankt voor de tips! was echter tog niet van plan om iets met mijn stadion of jeugdopleiding te gaan doen! Stadion begon in mijn tijd met 7000 maar geloof dat het vrijsnel daarna naar 12000 ging als begingrootte? verder ben ik bekend met tsi en de verschillende niveaus matig, redelijk, goed en koop ik natuurlijk niet inneens een goddelijke speler met een salaris van paar ton!
toch bedankt voor de tips;)
Das dus wat ik bedoel in mn post voor de post die ik nu quote.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Superrudi het volgende:
even gekeken en heb 16 seizoenen gespeeld van 2005 t/m ergens 2009, niet meer echt beginnen dus
oh prima hoor;) las idd nog even stukje mee en aangezien ik me net nieuw had geintroduceerd veronderstelde ik dat ik de beginner was en de tips voor mij. cest bonquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De meeste van die tips waren imo voor jou niet echt besteed maar goed. Wel fijn dat je ze toch hebt gelezen. Als je het leuk vind hier en vaker wil komen posten moet je er wel rekening mee houden dat er veel onzin en spam gepost wordt hiero.(Ik zelf kan daar ook wat van.)
Hoezeequote:In de 9e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Gyárfás Orvos de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
quote:
quote:
Lekkâh, lekkâhquote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wist niet dat IRC geïmplementeerd was in dit topic
moet je eens wat vaker langskomenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wist niet dat IRC geïmplementeerd was in dit topic
Die tips waren ook voor jou all1 maakten we er een beetje een grapje van omdat je al ervaring hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Superrudi het volgende:
[..]
oh prima hoor;) las idd nog even stukje mee en aangezien ik me net nieuw had geintroduceerd veronderstelde ik dat ik de beginner was en de tips voor mij. cest bon
Helaas ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Overleden, begraven, en tot as wedergekeerd.
Iddquote:
Ja doei!quote:
BAM!quote:Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Denisas Stankovskis wurmde zich in de 60e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2-0.
Ik heb zelf jaren wedstrijden en marathons geschaatstquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan dat schaatsen
quote:
BAM!quote:In de 61e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Allard Boender kon doorbreken en de 3-0 voor Bifröst liet aantekenen.
Daar heb je wel gelijk in. En dit tijdstip is natuurlijk het drukste van de hele week!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja doei!
Je komt hier zelf niet heel veel meer en daar door mis je wel eens wat.Ik ben blij dat je weer terug bent (:Y
) en ja het gaat soms rap maar als je iets vaker komt mis je niets.
De ME! is weer eens netjes tegen me, ook wel eens prettigquote:
Ah, dan is het logischquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren wedstrijden en marathons geschaatst
Nee, weleens een pinda echt hard zien schaatsen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, dan is het logisch
Nog wat gewonnen toen?
het is nu nog vrij rustig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. En dit tijdstip is natuurlijk het drukste van de hele week!
Nou, als Davis het kan kan jij het ook!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, weleens een pinda echt hard zien schaatsen?
das een chocolaatjequote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, als Davis het kan kan jij het ook!
Davis is een negert. Die heeft jaren geoefend door schoenen die langs het ijs staan te jatten, en dan zo hard mogelijk weg te schaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou, als Davis het kan kan jij het ook!
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Davis is een negert. Die heeft jaren geoefend door schoenen die langs het ijs staan te jatten, en dan zo hard mogelijk weg te schaatsen
[..]
Davis is een negert. Die heeft jaren geoefend door schoenen die langs het ijs staan te jatten, en dan zo hard mogelijk weg te schaatsen
Klopt ik ben ook benieuwd hoe snel dit topic dicht is.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. En dit tijdstip is natuurlijk het drukste van de hele week!
[..]
[..]
[..]
quote:
gvdquote:David Beneït werd er bij Jamess in gestuurd voor Jdrzej Haczek, die in de 17e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
[..]
das pure jaloezie..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
_O-_O-_O-
Echt he! Je bent zelf half om half en dan zo een opmerking!![]()
Een pinda is geen negert he....ik word bleek in de winterquote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
_O-_O-_O-
Echt he! Je bent zelf half om half en dan zo een opmerking!![]()
Bam !quote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen PRT na een aanval over de linkervleugel op een 5-1 voorsprong kwam. Gait-Jan Prent kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
quote:José Vidal, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 67e minuut voor Dynamo de 0-2 te scoren.
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
Kans tegen gehad uit een spelhervatting, maar dan.....
BAM!
[..]
Heuy ehm dan ff als 100% blanke...... Pigment handicap = Pigment handicap.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een pinda is geen negert he....ik word bleek in de winter
Da's pure jaloeziequote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy ehm dan ff als 100% blanke...... Pigment handicap = Pigment handicap.
quote:Cheers filled the stadium as Fabio Weiss broke through the visitors' central defence to put away the 3 - 0 goal for Ladderzatsquad.
Nou eigenlijk wel ja!quote:
BAM!quote:
quote:In de 71e minuut stelde een fout in de linkerverdediging van de thuisploeg Gysbert Velde in staat om de bal te onderscheppen. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte 0-3 binnen.
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ennn een tweede gele kaart voor m'n tegenstander, dus een man minder
BAM!quote:PRT bouwde na 74 minuten de voorsprong verder uit toen Jannes Prent door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 6-1.
Lekker heurquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
Pak geel( VJ ), helaas is die volgende week dus geschorst voor de topper
[..]
BAM!
Tien! Tien! Tien!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
BAM!
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
BAM!
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
BAM!
BAM!quote:In de 76e minuut bracht Bo Prent PRT steviger aan de leiding uit een prachtige vrije trap: 7-1.
Best laat eigenlijkquote:
Dat mag dan ook welquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb wel een mooie fout gemaakt: ipv een extra spits inbrengen bij niet aan de leiding heb ik het gedaan als ik meer dan 2 voor sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |