SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIk ben van pindavlees
Telaat!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon, opschieten! Nog maar een paar posts!
Idd zeg....quote:
Genoeg over Dave daar in tegen.quote:Donny Heldring: Het is nog maar een jochie, maar op het veld is hij bijzonder aanwezig. De andere jongens kijken tegen hem op.
Dave van Bockel: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
Ik heb Dave van Bockel tijdens de wedstrijd gevolgd, en ik zou zeggen dat hij zwak kan worden in Passen.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Scoren, maar ik wil toch even opmerken dat Dave van Bockel matig kan worden op deze vaardigheid.
Je weet hoe je kunt forceren dat er iets over zijn potentie wordt gezegd?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd zeg....Weer niks over Gerbrand........
[..]
Genoeg over Dave daar in tegen.
Jij ook al! Het gaat echt goed met Den Haagquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
als ik deze win en nr 2 verliest, ben ik kampioen met nog 3 wedstrijden te gaan
Den Haag rulez!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij ook al! Het gaat echt goed met Den Haag
joh echt!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben al definitief gedegradeerd.
sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon, opschieten! Nog maar een paar posts!
Je hebt je top nog lang niet bereiktquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sorry
gelukkig sta ik al in de top 10..
Jij bent hard op weg om de 2e plaats qua posts over te nemen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt je top nog lang niet bereikt
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh echt!dat had ik nooooooit gedacht! Jij?!?!!!
waar zie je dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg om de 2e plaats qua posts over te nemen.
klopt, maar ik ga voor de weg der geleidelijkheidquote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt je top nog lang niet bereikt
Daar ben ik nog lang nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg om de 2e plaats qua posts over te nemen.
Het leven van een ambtenaar...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Straks het slot van WK Schaatsen kijken
Morgen dus maar wat later beginnen op mn werk....
Inderdaadquote:
Mooi dat dat zo kanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
InderdaadZo lang ik ergens tussen 7 en half 10 begin, is er nix aan de hand
De afgelopen 4 weken heb je 350 meer posts dan mij geplaatst. Als je dat dus de komende 4 weken vol houd, dan ben je me langs.quote:
Ik nog niet en ik hoop daar (ondanks dat mn tegenstander de ME heeft omgekocht) zelfs nog een tijdelijk stokje voor te steken vanavond.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben al definitief gedegradeerd.
wat let je?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn handen jeuken echt om een speler te kopen die 9,5* in de aanval haalt...
Bam Bam!quote:PRT vergrootte de voorsprong toen Naud Prent de 2-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
In de 3e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor PRT was Lambertus Prent.
Ik zou het gewoon doen. Prijzen zijn nu aantrekkelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn handen jeuken echt om een speler te kopen die 9,5* in de aanval haalt...
ach joh.. je degradeert toch welquote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik nog niet en ik hoop daar (ondanks dat mn tegenstander de ME heeft omgekocht) zelfs nog een tijdelijk stokje voor te steken vanavond.
* Drassss is lekker aan t dansen op t ijs en heeft zn Ipad bij zich voor hattrick.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Drassss het volgende:
Zoooooooooooo ik ben er klaar voor.
Lekker schaatsen + Ht
Geen nuttige spec, dus not done imoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het gaat om deze speler:
Calogero De Dionigi (203489419)
Ipadquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Drassss is lekker aan t dansen op t ijs en heeft zn Ipad bij zich voor hattrick.
Yup. Vond ik ook al. Maar ik heb tijd, het gaan wel van zulke spelers worden iig.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen nuttige spec, dus not done imo
Zonde, want mooie stats
Komt wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Vond ik ook al. Maar ik heb tijd, het gaan wel van zulke spelers worden iig.
Ehm door verdedigen secundair te trainen en verder all1 maar spelers (in de verdediging) opstellen waar de potentie al van bekend is toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je weet hoe je kunt forceren dat er iets over zijn potentie wordt gezegd?
Exact!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm door verdedigen secundair te trainen en verder all1 maar spelers (in de verdediging) opstellen waar de potentie al van bekend is toch?
quote:De indraaiende corner van Agustín Pisculicci kwam terecht bij de tweede paal, waar Elkin Güaldrón volledig vrij was gelaten. Hij kon eenvoudig inkoppen: 0-1.
SH+Koppenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Kut mn illusie heeft niet lang geduurd.
[..]
Das een optie voor mn oefenpot. Ik vind het all1 zonde om de training weg te gooien voor mn andere trainies....quote:
Ik weet t. Dan nog mag ik t wel jammer vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
SH+Koppen
Daarom: Specs zijn belangrijk
ach joh valse hoop heb je toch niks aanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Kut mn illusie heeft niet lang geduurd.
[..]
Tsja....het is kiezen of delenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een optie voor mn oefenpot. Ik vind het all1 zonde om de training weg te gooien voor mn andere trainies....
Die training van de oefenpot is toch niet zoveel waard. Dus daar kun je dat prima bij doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een optie voor mn oefenpot. Ik vind het all1 zonde om de training weg te gooien voor mn andere trainies....
wat train je normaal dan in je jeugd?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerst eens kijken of ik mn team met Nederlanders zou kunnen vullenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Quincy Pothof (208004182)
Ion-Marian Mihilescu (207824441)
Die zijn ook erg fijn. 2 mis met leuke spec.
precies.. anders loopt het qua loon wel wat uit de hand..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerst eens kijken of ik mn team met Nederlanders zou kunnen vullen
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar de vijver wordt dan erg klein. En de prijzen een stuk hoger omdat er meer mensen zijn die dat willen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik eerst eens kijken of ik mn team met Nederlanders zou kunnen vullen
Maar je hebt ook nog ffquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar de vijver wordt dan erg klein. En de prijzen een stuk hoger omdat er meer mensen zijn die dat willen.
ben je ook op zoek naar spec?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Als ik naar geschikte mids zoek nu, dan vind ik maar 4 NL-ers. Waarvan maar 1 met spec...
mn 5 beste verdedigers, mn 5 beste middenvelders en mots met pressie had best voor een verassing kunnen zorgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach joh valse hoop heb je toch niks aan
Ja, maar dan heb je ook maar een window van 3 dagen ipv 4 of 5 wekenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Als ik naar geschikte mids zoek nu, dan vind ik maar 4 NL-ers. Waarvan maar 1 met spec...
Als het kan wel.quote:
Verdedigen primair en openingen maken secundair.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat train je normaal dan in je jeugd?
maar je kunt dan toch al die ene met spec kopen en rustig verder kijken?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het kan wel.
Spitsen staat er zelf maar 1 op, met technisch als spec. Niet echt ideaal voor een aanvaller...
Ok, wel een 13*...
Sjaak Nok (209057786)
Denk dat ie twee keer een WE heeft meegekregenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het kan wel.
Spitsen staat er zelf maar 1 op, met technisch als spec. Niet echt ideaal voor een aanvaller...
Ok, wel een 13*...
Sjaak Nok (209057786)
Ja. Lijkt me ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk dat ie twee keer een WE heeft meegekregen
Die Quincy, die NL met spec ga ik inderdaad op bieden morgen. Al een begin maken. Vleugels en Spitsen staat er niets op. Rest nog niet gekeken.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar je kunt dan toch al die ene met spec kopen en rustig verder kijken?
Defs schijnen momenteel voor weinig geld van eigenaar te wisselenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me ook.
[..]
Die Quincy, die NL met spec ga ik inderdaad op bieden morgen. Al een begin maken. Vleugels en Spitsen staat er niets op. Rest nog niet gekeken.
en wat wil je weten van die Gerbrand?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdedigen primair en openingen maken secundair.
.
.
Hoezo?
Vullie staat ook al met 0-2 voor hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
Weinig doelpunten bij de overige wedstrijden...
kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Defs schijnen momenteel voor weinig geld van eigenaar te wisselen
Die wil ik pas als laatste inslaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Defs schijnen momenteel voor weinig geld van eigenaar te wisselen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen angst! Hij is goed terecht gekomen!
Wat hij max kan halen met verdedigen als redelijk allrounder.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en wat wil je weten van die Gerbrand?
Weet je de max van je andere defs wel al?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat hij max kan halen met verdedigen als redelijk allrounder.
[ afbeelding ]
Dat zou wel eens een goed kunnen worden!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan je kun je dat verdedigen toch een aantal weken op secundair zetten en openingen maken op primair?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee van nieuweling Dave weet ik het ook nog niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet je de max van je andere defs wel al?
Ik hoop stiekem op uitstekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een goed kunnen worden!
Dat is idd een optie en ik denk zelfs dat dat m ook meteen gaat worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan je kun je dat verdedigen toch een aantal weken op secundair zetten en openingen maken op primair?
Ik zou Gebrand alleen tussen defs waarvan je de max al weet opstellenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee van nieuweling Dave weet ik het ook nog niet.
[..]
Ik hoop stiekem op uitstekend.
[..]
Dat is idd een optie en ik denk zelfs dat dat m ook meteen gaat worden.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Er is iemand in de gelredome opgepakt met meer dan 40 xtc pillen. Iemand RealBizkit666 gezien?
BAM!quote:Bifröst-speler Denisas Stankovskis gaf na 31 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Die stuitert ergens over de transferlijstenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Er is iemand in de gelredome opgepakt met meer dan 40 xtc pillen. Iemand RealBizkit666 gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |