Douche zequote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even de confrontatie aan met gemalen water, tosso
Veel plezierquote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even de confrontatie aan met gemalen water, tosso
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet joudat niet voor jou?
[..]
Wat ben jij ook een boefje
Maar jullie gaan trouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]is al 5 dagen het huis niet uitgeweest...
ehm.. neuh dus
( en de afgelopen jaren heb ik er sowieso niet een gekregen)
Hij kan al eerder eraan gedacht hebebn he...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Barretje80 het volgende:
ehm.. neuh dus
Maar kan toch zijn dat hij iemand de opdracht heeft gegevenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Barretje80 het volgende:
ehm.. neuh dus
sowieso moet het niet van een kaartje afhangenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie gaan trouwen![]()
Da's veel leukerder dan een kaartje
uhuh.. maar ook als je getrouwd bent is het leuk om een kaartje te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jullie gaan trouwen![]()
Da's veel leukerder dan een kaartje
Ja, maar ik ben sowieso dol op kaartjes, het hele jaar doorquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso moet het niet van een kaartje afhangen![]()
verzonnen feestdagen
3 weken geledenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan al eerder eraan gedacht hebebn he...
Ik was ook al veel eerder op pad geweest...
Weet ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh.. maar ook als je getrouwd bent is het leuk om een kaartje te krijgen
en over trouwkaartjes wil ik niets horen.. want die l#l heeft nog steeds niet een kaartje ontworpen
Ik roep ook om het hardst dat het een kut'feest'dag is. maar stiekem vond ik de enkele keren dat ik een kaartje ofzo kreeg wel heel fijnquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso moet het niet van een kaartje afhangen![]()
verzonnen feestdagen
ja dat is zeker leuk maar niet perse op valentijn, dan is het nog leuker imhoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh.. maar ook als je getrouwd bent is het leuk om een kaartje te krijgen
en over trouwkaartjes wil ik niets horen.. want die l#l heeft nog steeds niet een kaartje ontworpen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso dol op kaartjes, het hele jaar doorNou en als er dan een badeendje met hartjes op staat
![]()
Ja!quote:
Hmmm. Is Barman ook een engineer?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 weken geleden
neuh.. ik vertrouw er niet op
nu kan het met een fototoestelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er wel aan toe komen...
ja dat bedoel ik, je kan het hele jaar door zulke dingen doen, is veel leukerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso dol op kaartjes, het hele jaar doorNou en als er dan een badeendje met hartjes op staat
![]()
het kan me werkelijk waar geen ene mallemoer boeienquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik roep ook om het hardst dat het een kut'feest'dag is. maar stiekem vond ik de enkele keren dat ik een kaartje ofzo kreeg wel heel fijn![]()
...
Dit jaar is voor mij voor het eerst dat ik er eentje krijgquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik roep ook om het hardst dat het een kut'feest'dag is. maar stiekem vond ik de enkele keren dat ik een kaartje ofzo kreeg wel heel fijn![]()
...
heb vandaag een heel drama om de trouwkaart gehad..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik welProbeerde je op te beuren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |