Ik doelde eigenlijk gewoon op de plaat van Chris One... hahaha...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het precies uit moet leggen, maar sinds ik X heb gebruikt kan ik op een "bepaalde manier" naar muziek luisteren waardoor het echt compleet tot me doordringt ofzo, met als gevolg dat ik muziek zo goed in me opneem dat ik ONTZETTEND kan genieten van muziek. Daarvoor moet ik me wel echt hard concentreren op de muziek en niet (bewust) met andere dingen bezig zijn![]()
Laatst nog fietste ik naar huis in de stromende regen, Gold (Bioweapon Remix) op mijn kop, en vlagen van euforie, dat wil je niet weten![]()
Dat zijn de beste momentenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
Laatst nog fietste ik naar huis in de stromende regen, Gold (Bioweapon Remix) op mijn kop, en vlagen van euforie, dat wil je niet weten![]()
Inderdaad. Beters vind KRK even boxen uit voor op feesten, dat het geluid wat neutraler is... Maar heeft natuurlijk ook met de akoestiek etc te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef 16meter het volgende:
Thuis/onderweg kan ik nog meer genieten van sommige platen dan op het feest, puur omdat het geluid helderder/duidelijker is dan op een feest. Op 9 van de 10 feesten wordt het laag en midden zwaar overstemd door de bass.
Ik ook, maar toen is het wel echt extreem toegenomen. Ik kan nu bijna op commando kippenvel of iets dergelijks krijgen van muziekquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik had dat zonder dat ik ook ooit X op had ookMaar eigenlijk sinds ik me kan herinneren
Hahaha, ik zie een nieuwe vorm van vermaak! Wat is het commando?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen is het wel echt extreem toegenomen. Ik kan nu bijna op commando kippenvel of iets dergelijks krijgen van muziek
Ik weet dat zijn sets legendatrisch waren maar dat constante gescratch van hem word ik altijd nogal moe van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op Daniele Mondello z'n site staat "SAB 21 MAG - TBA - ROTTERDAM"
Remember dus![]()
Lijkt me eigenlijk vrij logisch. De geluidjes die je op dat moment creeërt vind je zelf lekker, of niet. Op basis daarvan ga je verder, althans.. Daar ga ik vanuit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Haha Koepert![]()
Ben er van overtuigd dat the vision tracks maakt, waar hij zelf volledig achter staat en gemaakt is wat hij vet vind, maar dat is natuurlijk niet iedereen zijn smaak
Vind het niks. Dat wat begint van 1.28 klinkt gewoon nergens naar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Koepert het volgende:
auch wieder einen neues track
K weet t nog niet. .. Eigenlijk wel lekker... maar ergens.. er wringt nog iets..
M.I. doe me n lol, ga niet The Vision achterna... dijken van mixsetjes draaien en dan zelf platen produceren die 'mwaaogh' zijn..
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het precies uit moet leggen, maar sinds ik X heb gebruikt kan ik op een "bepaalde manier" naar muziek luisteren waardoor het echt compleet tot me doordringt ofzo, met als gevolg dat ik muziek zo goed in me opneem dat ik ONTZETTEND kan genieten van muziek. Daarvoor moet ik me wel echt hard concentreren op de muziek en niet (bewust) met andere dingen bezig zijn![]()
Ik lees het zo eens terug, maar het komt nogal zweverig overToch is het echt zo dat ik iedere keer dat ik echt luister naar Psycho ik zwaar de rillingen ervan krijg
![]()
Als ik autorij krijg ik vaak rare blikken. Hmm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Je moet mij eens op de fiets zien als ik van mn werk naar huis ga
Helemaal met je eens... en helemaal als je dan ook zn Geck-E releases erbij pakt, maakt ie heel divers, en veel mooi spul..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik had het al gemeld, maar er werd niet op gereageerd. Iedereen die van vrolijke plaatjes houdt, check de nieuwe Geck-o, hij is erg anders als zijn meeste platen, maar oooooooh zo lekker![]()
En ook best wel hitpotentie eigenlijk![]()
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-scene
Waarom zit Geck-O niet meer hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Koepert het volgende:
Helemaal met je eens... en helemaal als je dan ook zn Geck-E releases erbij pakt, maakt ie heel divers, en veel mooi spul..
Amen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik had het al gemeld, maar er werd niet op gereageerd. Iedereen die van vrolijke plaatjes houdt, check de nieuwe Geck-o, hij is erg anders als zijn meeste platen, maar oooooooh zo lekker![]()
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-scene
Hou nu eens op met lyrics posten! Dan denk ik weer oeh ja die is vet!...kan er vervolgens niet opkomen welke plaat t is, en moet t dan alsnog opzoeken.. erg irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef eQuaL het volgende:
Iiii know....you're gonna want me!
*gaat helemaal los in de trein*
Dance, for your pleasure!!!
Okee nu kijken ze raar naar me, ik hou maar weer op
En zo hoort het!quote:
Dat heb ik ook met regelmaat, nog nooit XTC gebruikt. Toch laat Psycho me helemaal koud met een koptelefoontje op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
![]()
Geck-o is 1 van de winnaars van de First match remix competitionquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat zijn de beste momenten
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denken
hehe kippevel - ken 'tquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef T-Force het volgende:
Ik ook, maar toen is het wel echt extreem toegenomen. Ik kan nu bijna op commando kippenvel of iets dergelijks krijgen van muziek
eenschquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Koepert het volgende:
Oh dat weet ik ook wel zeker.. Maar als ik even een paar the Vision setjes van jaartje ofzo geleden terug luister, waren die erg vet, in een bepaalde stijl, en dat hoor k niet helemaal terug in zn track, dat hoop ik bij jou wel te horen. Snap je?
Sprak hem nog op DefQon in de Purple. Hij was daar met Thera en zei dat hij ons gevonden had nadat hij zijn track gegoogled had. Idd een erg veelzijdige artiest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef T-Force het volgende:
Waarom zit Geck-O niet meer hier? Hij had hier ooit eens 1 post gedaan toch, n.a.v. een topic van The Hard Way?
toffe plaat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
ennn waarom dan dequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
En zo hoort het!Overal los!
Ik merk trouwens dat ik de laatste tijd weer meer naar de melodieuze kant van de Hardstyle toe trek![]()
![]()
Zeker wel hitpotentie. Bewijst meteen dat hij ook vette 'mainstream' hardstyle kan maken. Goed plaatje gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Zeker wel vet, maar iets te soft om er echt los op te gaan, maar voor achter de pc is ie nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is 1 van de andere winnaars, en ik vind hem vet:
http://soundcloud.com/har(...)rdstyle-remix-sample
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker wel hitpotentie. Bewijst meteen dat hij ook vette 'mainstream' hardstyle kan maken. Goed plaatje gewoon.
Best lekker idd, maar ook niet heel bijzonder ofzo...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
En natuurlijk heb ik ook netjes dingen uitgezocht die bij mijn punt passenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
melodieuze hardstyle is natuurlijk ook een heel breed begrip
ik vind je eerste 2 ook stuk-ken beter dan de laatste 2quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En natuurlijk heb ik ook netjes dingen uitgezocht die bij mijn punt passen,
maar dit zijn natuurlijk slechts 2 voorbeelden van de vele die ik zou kunnen geven.
Ti Sento vind ik niks ivm de vocal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik vind Ti Sento een dikke track![]()
Vooral de versie van Scooter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik vind Ti Sento een dikke track![]()
Is gewoon een melodieuze versie van Derb, niet slecht maar ik vind het origineel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |