SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T_KillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy_SnakeyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Naar welk feest zou jij het liefst heen willen gaan
• Bartman
• KrullieWullie
• Beach
• Em-dee-em-aa
• Koepert
• Robuust89
• 16meter
• T_Killer
• T-Force
• Boy_Snakeye
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierTyp- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Ik heb op die van Bartman gestemd:
Area 1 Main:
23.00 -0.30 Thilo & Evanti
0.30 - 2.00 Luna (early set)
2.00 - 2.45 TNT Live (Saifam classics set)
Area 2 Early hardstyle
2.30 - 3.30 Deepack
3.30 - 4.45 Activator
4.45 - 5.45 Zatox
5.45 - 7.00 Alpha Twins
Dat is voor mij toch een lekkere LU en TT
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haalt het bij lange na niet bij het origneel, plaat an sich vind ik ook niet top.
@ Boy: Danku! Ik doe mijn best
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
van Bring That Shit Back moet iedereen afblijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haalt het bij lange na niet bij het origneel, plaat an sich vind ik ook niet top.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Lokatie leek mij ook errug vet, alleen de lineup niet, daarom voor jou feest gestemtquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef T-Force het volgende:
Toch maar op em-dee-em-aa gestemd, moeilijke keuze, zitten zeker een aantal topfeestjes tussen
Er is in polen volgens mij ook een feest met zo'n lokatie, wil ik ook nog x heen.Denk dak te snel was fzo , werkt nu welquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, heeft iedereen die dat wil de foto's kunnen uploaden? Ik had van Sc0tty namelijk een bericht dat de megaupload niet meer werkt? Want in dat geval stuur ik nog even een zippy-link rond!Tering , dacht echt gewoon een paar keer dat ik die aan het luistere was, die zatox track vind ik maar niks overigensquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ondanks dat de melodie heel erg op de Alpha2 remix van yellow minute lijkt, is deze plaat met deze kicks eronder toch iets wat ik ten zeerste kan waarderen, nu nog live horen
die zatox plaat: ik hou niet van Daft punk, ik vind autotune erg irritant, maar voor deze 2 min kan ik het wel hebben en heeft de track gewoon een heerlijke drive.
[ Bericht 30% gewijzigd door Sc0tTy op 16-02-2011 14:34:05 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
1e 2 namen dus bekend voor Emporiumquote:And for all you Hardstyle addicts: there's gonna be an amazing battle between @alphatwins & @djrandofficial at #Emporium2011. Don't miss it!Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
oeiquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
1e 2 namen dus bekend voor Emporium
[..]Emporium was al 98% zeker, dat gaat nu naar 99%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Die pic samen met Levitas spreekt echt boekdelen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
De foto hakken en zagen is trouwens erg de moeite waardmag ook wel na minstens 2 uur fotosjoppen![]()
Toffe foto's
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Jammer genoeg heb ik jullie niet gevonden. Het smsje van Rip kwam zo rond half 4, terwijl ik de hele avond niet heel ver van jullie af moet zijn geweest. Toen ik rond half 5 T-Force tegen kwam en een half uurtje later ofzo de richting heen liep waar hij heen was gegaan waren jullie al weg ofzo? Ik heb wel nog even gezocht maar herkende niemand meer.
Achja volgende keer beter![]()
![]()
Stuur ook even door naar mij a.u.b! Ik weet niks meer van foto's af?!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die pic samen met Levitas spreekt echt boekdelen!
Toffe foto's![]()
Heel erg lekker gedaan moet ik zeggen! Wel niet zo heel hard meer, maar goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Koepert het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level
Zatox doet een experimentje! En ik vind m vet.. stijl vocals gejat van DaftPunk, maar dat geeft ie ook gewoon toe..
Als hij nou eens meer van dit ging doen..Mixes onder de naam Khadber![]()
Die vocals zijn zooquote:, maar vind ze echt niet bij het nummer passen...
Vocals = duister, Track = blij..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
16meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T_KillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy_SnakeyeIk ga denk ik niet stemmen, ik kan gewoon niet kiezen tussen de feestjes van Koepert, 16meter en T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Naar welk feest zou jij het liefst heen willen gaan
• Bartman
• KrullieWullie
• Beach
• Em-dee-em-aa
• Koepert
• Robuust89
• 16meter
• T_Killer
• T-Force
• Boy_Snakeye
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe de fuck komt em-dee-em-aa erop om hiphop te gaan draaien op zijn feestje?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Veel beter dan wat ik tot nu gemiddeld van ze heb gehoordquote:
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
godver, wat een bazenquote:![]()
Die humor
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Beetje respect voor goede hiphop graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe de fuck komt em-dee-em-aa erop om hiphop te gaan draaien op zijn feestje?![]()
![]()
Namen die ik er heb neergezet zijn nou niet de meest mainstream artiesten en passen mijn inziens prima op een allround stage als deze. Om vervolgend met een goede portie hardtechno, hardcore en indsutrial door te beuken![]()
Om mijn post nog iets meer kracht bij te zetten
MF DOOM:
Aesop Rock:
[ Bericht 21% gewijzigd door em-dee-em-aa op 16-02-2011 19:42:28 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Doesn't do the trick for me!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Om mijn post nog iets meer kracht bij te zettenIk vind dat echt ontzettende vervelende muziek, helaas....Maar nog steeds zou ik graag nou jou feest gaan i.v.m. de andere 2 area's (en die allround area vanaf Sven Wittekind
)
Overigens, de officiele preview van Chris One's Psycho!
op een nieuw sublabel?????![]()
Kan ik goed begrijpen, is niet niet de meest makkelijke muziek om goed in te komen. Zelf vind ik het wel supervet en aangezien dit mijn feestje is daarom ook gewoon wat hiphop artiesten ertussen geplomtquote:
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Mijn god zeg, de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik Psycho hoor![]()
![]()
Wat een belachelijke plaat is het ook
![]()
![]()
Snap niet dat je er thuis wat aan vind. Op een feest vind ik het wel een aardige plaat (met bier op een goede plaat), maar thuis? Vind er niet veel bijzonders aan zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
Mijn god zeg, de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik Psycho hoor![]()
![]()
Wat een belachelijke plaat is het ook
Mixes onder de naam Khadber![]()
Aah zoo.. ja jij mag natuurlijk helemaal zelf weten wie er op je eigen feestje komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kan ik goed begrijpen, is niet niet de meest makkelijke muziek om goed in te komen. Zelf vind ik het wel supervet en aangezien dit mijn feestje is daarom ook gewoon wat hiphop artiesten ertussen geplomtIk vond het alleen wat raar staan tussen de rest
Zo denk ik er eigenlijk ook over..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Snap niet dat je er thuis wat aan vind. Op een feest vind ik het wel een aardige plaat (met bier op een goede plaat), maar thuis? Vind er niet veel bijzonders aan zo.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Ik weet niet zo goed hoe ik het precies uit moet leggen, maar sinds ik X heb gebruikt kan ik op een "bepaalde manier" naar muziek luisteren waardoor het echt compleet tot me doordringt ofzo, met als gevolg dat ik muziek zo goed in me opneem dat ik ONTZETTEND kan genieten van muziek. Daarvoor moet ik me wel echt hard concentreren op de muziek en niet (bewust) met andere dingen bezig zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef ElDani het volgende:
Snap niet dat je er thuis wat aan vind. Op een feest vind ik het wel een aardige plaat (met bier op een goede plaat), maar thuis? Vind er niet veel bijzonders aan zo.![]()
Laatst nog fietste ik naar huis in de stromende regen, Gold (Bioweapon Remix) op mijn kop, en vlagen van euforie, dat wil je niet weten![]()
Ik lees het zo eens terug, maar het komt nogal zweverig overToch is het echt zo dat ik iedere keer dat ik echt luister naar Psycho ik zwaar de rillingen ervan krijg
![]()
![]()
Bedankt Robuust! Ik herinner me hier dus helemaal niks meer van. Maar het is me wel meteen duidelijk waarom KrullieWullie me zo aankeek toen ik haar aansprak (ook al zei ze dat het om een andere reden was)
Jaja, het was een mooie avond![]()
![]()
Haha, herkenbaar. Zeker na een dag werken
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Forum Opties Forumhop: Hop naar: