quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Mind.Illusion het volgende:Thnx. Tis elke week weer ff zoeken, maar dan heb je wat :p Daarnaast redelijk wat bookingen binnenkort en wil niet op een booking veeal hetzelfde draaien als de set die die week of week ervoor online is gekomen.

Er stond gisteravond op Arnhem nog een achtergebleven
aanplakbiljetbord van Penoze waarop je naam stond. Gaat de goede kant op
Voorderest hier erg genoten van hardbass

Een van de eerste platen die we hoorden was nog van de warming up maar scope dj - lockdown liet de voetjes al lekker in beweging komen

.
Voorderest in het eerste gedeelte van de avond erg fijne platen gehoord zoals art of creation, huh?!, gimme love, dial T for TNT, music is. ( ik vond Green afgezien van de door headhunterz gekozen platen, helemaal niet zo verkeerd.) Ook de melodie/synth in die pitcher remix van kingdom kan ik ondanks de vocals erg waarderen

.
Blauw vond ik een aantal platen erg sterk van (bang the bass, remember me, Dead of the night) maar viel me op de een of andere manier gevoelsmatig toch iets tegen. Er zat weinig samenhang in die set al was de pounding senses remix natuurlijk heerlijk

.
De leden van geel heb ik de laatste tijd erg veel gezien dus qua tracks was het niet verrassend maar toch echt een prima afsluiter. On the go is zown lekkere plaat voor op een feest en chemical blijft ook een pareltje op dat tijdstip
Tot slot natuurlijk ook erg veel gezellige fokkers gezien

Viel me trouwens ook op dat er ouderwets weinig buitenlanders leken te zijn? Daarnaast ook geen erge hinder van de drukte gehad of echte opstootjes gezien. Eenmaal toen ik bij vrienden helemaal rechtsachter stond bij de sourcy viteminewater-stand kwam er wel een dikke gozer langs die me arrogant aankeek en een klein beetje opzij duwde om er langs te komen. Erg mooi daarom dat hij vervolgens nog geen 2 meter verderop vol (en hard) op zijn bakkes ging over een klein opstapje

Nog nooit zo effectief dergelijk gedrag afgestraft zien worden
Kortom muzikaal gezien geen absolute uitschieters voor mij maar over het geheel genomen toch een hele lekkere en gezellige avond gehad.