Je mist wel veel zeg. Net Hard Bass en nu dit weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef ElDani het volgende:
Mooie lineup van Intents zeg! Zonde dat ik hem moet missen (en Defqon, en Emporium etc).
Dan moet ik er nog wel een aantal inhalen gok ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je mist wel veel zeg. Net Hard Bass en nu dit weer.
Ik zag je bericht trouwens op PF. We hadden vorige week een FOK!buddy-add rush op PF.Ik moet jou dan wel een keer meeten trouwens.
Euphoria in Utrecht dan!
Zie ik nou een groot vierkant vlak rondom je naam? (voorkant) of ligt het gewoon aan de foto?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha uiteindelijk via spreadshirt gedaanMaar op de foto's lijkt 't misschien beetje klein, maar tis groot zat
Zal iets van een vouw zijn die erin is gekomen tijdens het drukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Boy... dat lijkt zo. zijn transparante logo's op gedrukt
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Levitas het volgende:
Intents line-up is er!Vind jammer dat de hc alleen mainstream is, Fusion mainstage isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scantraxx vind ik best wel
The Outside Agency
Mooie filmpjes!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Fok!ers losch @ Josz & Wesh
En hier nog een x tijdens Crypsis
Ik deed toen keihard meequote:
Ik kwam toen net de zaal binnenlopen dus mijn avond begon goedquote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik deed toen keihard mee
maar dan wel ff rechtsachterin!
Onvoorstelbaar inderdaad! WAT een plaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe Alphaverb is trouwens echt bazig! Hopen dat het niet te lang duurt voor hij uitkomt omdat hij op Bionic Digital word gereleased ipv AVIO Records. Voor mij echt HET plaatje van Hard Bass, had hem gister / vandaag nog de hele tijd in mn hoofd zitten![]()
Damn bazige plaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe B-Front & High Voltage is trouwens echt bazig! Hopen dat het niet te lang duurt voor hij uitkomt omdat hij op Sys-X word gereleased ipv Fusion. Voor mij echt HET plaatje van Hard Bass, had hem gister / vandaag nog de hele tijd in mn hoofd zitten![]()
Hahaha, jaa jij keek me echt aan alsof je me kende en verwachtte dat het andersom ook zo was, maar ik had echt geen flauw idee!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Levitas het volgende:
Ik vermoed dat ik op dat moment ter hoogte van de regie stond. Ben een aantal keer teruggelopen naar linksvoor, maar kon steeds niemand vinden, totdat ik KrullieWullie onderweg tegenkwam
Herinner me nog wel dat me echt zo aankeek van "Welke achterlijke vreemdeling houdt me nú weer aan?!", haha
Ik riep het net al, maar als er meer Fok!ers gaan ga ik zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beide heerlijke plaatjes inderdaad!
Nog meer mensen naar Loudness?
[23-04-2011] LOUDNESS
Whehe, nice om iedereen weer even te zien stampen. Ik zie mezelf nog net even staan. 5 seconde voordat Like Thiz kwam wilde ik drinken halen ofzo, maar toen ik Like Thiz hoorde wachtte ik nog even en begon gelijk TE TE TEDEDE TE TE TEDEDEDEEEquote:
Kleine optie voor mij. Lastig te bereiken en dat weekend waarschijnlijk een (eigenlijk niet te vergelijken) alternatief voor mij in een lokale tent.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beide heerlijke plaatjes inderdaad!
Nog meer mensen naar Loudness?
[23-04-2011] LOUDNESS
Voorzover ik weet gaat 16meter iig ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik riep het net al, maar als er meer Fok!ers gaan ga ik zekerEs kijken of ik dan wat maten mee krijg, want nu ist een keer in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |