Was er niet bij, maar als ik moet gokken zeg ik Menace II Society & Catscan - Chronic Counterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe heet het nummer dat op het einde van Hardbass werd gedraaid waarbij de beat steeds omhoog ging van 150 tot 200
Denk het niet, althans, tis toch meer hardstylequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet je waar de edit knop zit?
Edit:
[..]
Was er niet bij, maar als ik moet gokken zeg ik Menace II Society & Catscan - Chronic Counter
Een of andere DJ tool, word meestal niet gereleased (maar goed ook)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe heet het nummer dat op het einde van Hardbass werd gedraaid waarbij de beat steeds omhoog ging van 150 tot 200
Tnx!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
De foto hakken en zagen is trouwens erg de moeite waardmag ook wel na minstens 2 uur fotosjoppen![]()
Ja Sethje! Complimenten!quote:
Ik zit em echt nét te luisteren en heb een beetje een hoofd alsquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Koepert het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level
Zatox doet een experimentje! En ik vind m vet.. stijl vocals gejat van DaftPunk, maar dat geeft ie ook gewoon toe..
Als hij nou eens meer van dit ging doen..
Ik heb 'm vanmorgen nog met dat linkje gedownload. Ook al was ik er niet bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik zit em echt nét te luisteren en heb een beetje een hoofd als^10
Trouwens, heeft iedereen die dat wil de foto's kunnen uploaden? Ik had van Sc0tty namelijk een bericht dat de megaupload niet meer werkt? Want in dat geval stuur ik nog even een zippy-link rond!
x2quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanmorgen nog met dat linkje gedownload. Ook al was ik er niet bij
Ik en 12, wat is een edit knop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet je waar de edit knop zit?
Edit:
[..]
Was er niet bij, maar als ik moet gokken zeg ik Menace II Society & Catscan - Chronic Counter
een knop om je post aan te kunnen passen, zodat je niet nog een post hoeft te plaatsen om iets te corrigerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik en 12, wat is een edit knop?
ik kijk uit naar mijn eerstvolgende hardstyle-feestje, welke dat ook gaat worden!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
Naar welk feest kijken jullie weer uit? Knock-Out?
Is knock-out een beetje leuk kwa locatie, kwa lichtshows en kwa aantallen mensen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
Tot nu toe Intents (die line upquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja Sethje! Complimenten!
Je weet elke keer weer je gevoelens perfect te beschrijven. Vaak zijn dit ook mijn gevoelens wat betreft een feest, maar als ik er niet ben geweest heb ik altijd een perfecte voorstelling van hoe het feest was! Hulde voor deze schrijver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KrulliewullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Em-dee-em-aaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robuust89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
16meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T_KillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy_SnakeyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Naar welk feest zou jij het liefst heen willen gaan
• Bartman
• KrullieWullie
• Beach
• Em-dee-em-aa
• Koepert
• Robuust89
• 16meter
• T_Killer
• T-Force
• Boy_Snakeye
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierTyp- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Ik heb op die van Bartman gestemd:
Area 1 Main:
23.00 -0.30 Thilo & Evanti
0.30 - 2.00 Luna (early set)
2.00 - 2.45 TNT Live (Saifam classics set)
Area 2 Early hardstyle
2.30 - 3.30 Deepack
3.30 - 4.45 Activator
4.45 - 5.45 Zatox
5.45 - 7.00 Alpha Twins
Dat is voor mij toch een lekkere LU en TT
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haalt het bij lange na niet bij het origneel, plaat an sich vind ik ook niet top.
@ Boy: Danku! Ik doe mijn best
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
van Bring That Shit Back moet iedereen afblijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haalt het bij lange na niet bij het origneel, plaat an sich vind ik ook niet top.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Lokatie leek mij ook errug vet, alleen de lineup niet, daarom voor jou feest gestemtquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef T-Force het volgende:
Toch maar op em-dee-em-aa gestemd, moeilijke keuze, zitten zeker een aantal topfeestjes tussen
Er is in polen volgens mij ook een feest met zo'n lokatie, wil ik ook nog x heen.Denk dak te snel was fzo , werkt nu welquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, heeft iedereen die dat wil de foto's kunnen uploaden? Ik had van Sc0tty namelijk een bericht dat de megaupload niet meer werkt? Want in dat geval stuur ik nog even een zippy-link rond!Tering , dacht echt gewoon een paar keer dat ik die aan het luistere was, die zatox track vind ik maar niks overigensquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ondanks dat de melodie heel erg op de Alpha2 remix van yellow minute lijkt, is deze plaat met deze kicks eronder toch iets wat ik ten zeerste kan waarderen, nu nog live horen
die zatox plaat: ik hou niet van Daft punk, ik vind autotune erg irritant, maar voor deze 2 min kan ik het wel hebben en heeft de track gewoon een heerlijke drive.
[ Bericht 30% gewijzigd door Sc0tTy op 16-02-2011 14:34:05 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
1e 2 namen dus bekend voor Emporiumquote:And for all you Hardstyle addicts: there's gonna be an amazing battle between @alphatwins & @djrandofficial at #Emporium2011. Don't miss it!Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
oeiquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
1e 2 namen dus bekend voor Emporium
[..]Emporium was al 98% zeker, dat gaat nu naar 99%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Die pic samen met Levitas spreekt echt boekdelen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
De foto hakken en zagen is trouwens erg de moeite waardmag ook wel na minstens 2 uur fotosjoppen![]()
Toffe foto's
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Jammer genoeg heb ik jullie niet gevonden. Het smsje van Rip kwam zo rond half 4, terwijl ik de hele avond niet heel ver van jullie af moet zijn geweest. Toen ik rond half 5 T-Force tegen kwam en een half uurtje later ofzo de richting heen liep waar hij heen was gegaan waren jullie al weg ofzo? Ik heb wel nog even gezocht maar herkende niemand meer.
Achja volgende keer beter![]()
![]()
Stuur ook even door naar mij a.u.b! Ik weet niks meer van foto's af?!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die pic samen met Levitas spreekt echt boekdelen!
Toffe foto's![]()
Heel erg lekker gedaan moet ik zeggen! Wel niet zo heel hard meer, maar goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Koepert het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level
Zatox doet een experimentje! En ik vind m vet.. stijl vocals gejat van DaftPunk, maar dat geeft ie ook gewoon toe..
Als hij nou eens meer van dit ging doen..Mixes onder de naam Khadber![]()
Die vocals zijn zooquote:, maar vind ze echt niet bij het nummer passen...
Vocals = duister, Track = blij..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
16meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T_KillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy_SnakeyeIk ga denk ik niet stemmen, ik kan gewoon niet kiezen tussen de feestjes van Koepert, 16meter en T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Naar welk feest zou jij het liefst heen willen gaan
• Bartman
• KrullieWullie
• Beach
• Em-dee-em-aa
• Koepert
• Robuust89
• 16meter
• T_Killer
• T-Force
• Boy_Snakeye
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe de fuck komt em-dee-em-aa erop om hiphop te gaan draaien op zijn feestje?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Veel beter dan wat ik tot nu gemiddeld van ze heb gehoordquote:
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
godver, wat een bazenquote:![]()
Die humor
Beetje respect voor goede hiphop graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag, hoe de fuck komt em-dee-em-aa erop om hiphop te gaan draaien op zijn feestje?![]()
![]()
Namen die ik er heb neergezet zijn nou niet de meest mainstream artiesten en passen mijn inziens prima op een allround stage als deze. Om vervolgend met een goede portie hardtechno, hardcore en indsutrial door te beuken![]()
Om mijn post nog iets meer kracht bij te zetten
MF DOOM:
Aesop Rock:
[ Bericht 21% gewijzigd door em-dee-em-aa op 16-02-2011 19:42:28 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Doesn't do the trick for me!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Om mijn post nog iets meer kracht bij te zettenIk vind dat echt ontzettende vervelende muziek, helaas....Maar nog steeds zou ik graag nou jou feest gaan i.v.m. de andere 2 area's (en die allround area vanaf Sven Wittekind
)
Overigens, de officiele preview van Chris One's Psycho!
op een nieuw sublabel?????![]()
Kan ik goed begrijpen, is niet niet de meest makkelijke muziek om goed in te komen. Zelf vind ik het wel supervet en aangezien dit mijn feestje is daarom ook gewoon wat hiphop artiesten ertussen geplomtquote:
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Mijn god zeg, de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik Psycho hoor![]()
![]()
Wat een belachelijke plaat is het ook
![]()
![]()
Snap niet dat je er thuis wat aan vind. Op een feest vind ik het wel een aardige plaat (met bier op een goede plaat), maar thuis? Vind er niet veel bijzonders aan zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
Mijn god zeg, de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik Psycho hoor![]()
![]()
Wat een belachelijke plaat is het ook
Mixes onder de naam Khadber![]()
Aah zoo.. ja jij mag natuurlijk helemaal zelf weten wie er op je eigen feestje komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kan ik goed begrijpen, is niet niet de meest makkelijke muziek om goed in te komen. Zelf vind ik het wel supervet en aangezien dit mijn feestje is daarom ook gewoon wat hiphop artiesten ertussen geplomtIk vond het alleen wat raar staan tussen de rest
Zo denk ik er eigenlijk ook over..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Snap niet dat je er thuis wat aan vind. Op een feest vind ik het wel een aardige plaat (met bier op een goede plaat), maar thuis? Vind er niet veel bijzonders aan zo.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Ik weet niet zo goed hoe ik het precies uit moet leggen, maar sinds ik X heb gebruikt kan ik op een "bepaalde manier" naar muziek luisteren waardoor het echt compleet tot me doordringt ofzo, met als gevolg dat ik muziek zo goed in me opneem dat ik ONTZETTEND kan genieten van muziek. Daarvoor moet ik me wel echt hard concentreren op de muziek en niet (bewust) met andere dingen bezig zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef ElDani het volgende:
Snap niet dat je er thuis wat aan vind. Op een feest vind ik het wel een aardige plaat (met bier op een goede plaat), maar thuis? Vind er niet veel bijzonders aan zo.![]()
Laatst nog fietste ik naar huis in de stromende regen, Gold (Bioweapon Remix) op mijn kop, en vlagen van euforie, dat wil je niet weten![]()
Ik lees het zo eens terug, maar het komt nogal zweverig overToch is het echt zo dat ik iedere keer dat ik echt luister naar Psycho ik zwaar de rillingen ervan krijg
![]()
![]()
Bedankt Robuust! Ik herinner me hier dus helemaal niks meer van. Maar het is me wel meteen duidelijk waarom KrullieWullie me zo aankeek toen ik haar aansprak (ook al zei ze dat het om een andere reden was)
Jaja, het was een mooie avond![]()
![]()
Haha, herkenbaar. Zeker na een dag werken
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Ik doelde eigenlijk gewoon op de plaat van Chris One... hahaha...quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het precies uit moet leggen, maar sinds ik X heb gebruikt kan ik op een "bepaalde manier" naar muziek luisteren waardoor het echt compleet tot me doordringt ofzo, met als gevolg dat ik muziek zo goed in me opneem dat ik ONTZETTEND kan genieten van muziek. Daarvoor moet ik me wel echt hard concentreren op de muziek en niet (bewust) met andere dingen bezig zijn![]()
Laatst nog fietste ik naar huis in de stromende regen, Gold (Bioweapon Remix) op mijn kop, en vlagen van euforie, dat wil je niet weten![]()
dacht eigenlijk dat ElDani dat ook bedoelde..
Dat verhaal is heel herkenbaar verders.. zullen er nog veel meer in dit topic hebben denk ikMaar ik had dat ook al zonder dat ik ook ooit X op had
Eigenlijk gewoon sinds ik me kan herinneren
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Dat zijn de beste momentenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denken(op een gescheiden fietspad tussen 2 dorpen dan, in de stad is het wat anders)
![]()
Thuis/onderweg kan ik nog meer genieten van sommige platen dan op het feest, puur omdat het geluid helderder/duidelijker is dan op een feest. Op 9 van de 10 feesten wordt het laag en midden zwaar overstemd door de bass.![]()
Inderdaad. Beters vind KRK even boxen uit voor op feesten, dat het geluid wat neutraler is... Maar heeft natuurlijk ook met de akoestiek etc te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef 16meter het volgende:
Thuis/onderweg kan ik nog meer genieten van sommige platen dan op het feest, puur omdat het geluid helderder/duidelijker is dan op een feest. Op 9 van de 10 feesten wordt het laag en midden zwaar overstemd door de bass.Aka Black/Out
Ik ook, maar toen is het wel echt extreem toegenomen. Ik kan nu bijna op commando kippenvel of iets dergelijks krijgen van muziekquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik had dat zonder dat ik ook ooit X op had ookMaar eigenlijk sinds ik me kan herinneren
![]()
![]()
Hahaha, ik zie een nieuwe vorm van vermaak! Wat is het commando?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen is het wel echt extreem toegenomen. Ik kan nu bijna op commando kippenvel of iets dergelijks krijgen van muziek
Ik weet dat zijn sets legendatrisch waren maar dat constante gescratch van hem word ik altijd nogal moe van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op Daniele Mondello z'n site staat "SAB 21 MAG - TBA - ROTTERDAM"
Remember dus![]()
Maar het is wel een echte early naam
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
![]()
auch wieder einen neues track
K weet t nog niet. .. Eigenlijk wel lekker... maar ergens.. er wringt nog iets..
M.I. doe me n lol, ga niet The Vision achterna... dijken van mixsetjes draaien en dan zelf platen produceren die 'mwaaogh' zijn..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Haha Koepert![]()
Ben er van overtuigd dat the vision tracks maakt, waar hij zelf volledig achter staat en gemaakt is wat hij vet vind, maar dat is natuurlijk niet iedereen zijn smaak![]()
![]()
Lijkt me eigenlijk vrij logisch. De geluidjes die je op dat moment creeërt vind je zelf lekker, of niet. Op basis daarvan ga je verder, althans.. Daar ga ik vanuit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Haha Koepert![]()
Ben er van overtuigd dat the vision tracks maakt, waar hij zelf volledig achter staat en gemaakt is wat hij vet vind, maar dat is natuurlijk niet iedereen zijn smaak
Ik blijf het zeggen dat ik er bijna een moord voor zou doen om m`n ideeën uit te kunnen werken in bijvoorbeeld Logic. De theorie is me wel duidelijk, opsich heb ik ook wel 'leuke' ideeën, maar het uitwerkenWaarschijnlijk is het een kwestie van véél tijd besteden achter je computertje (en met mijn huidige speakers klinkt het sowieso nergens naar, haha!)
Oh dear. Daar ga ik weer, beginnen over produceren. Sorry!![]()
![]()
Oh dat weet ik ook wel zeker.. Maar als ik even een paar the Vision setjes van jaartje ofzo geleden terug luister, waren die erg vet, in een bepaalde stijl, en dat hoor k niet helemaal terug in zn track, dat hoop ik bij jou wel te horen. Snap je?
Je setjes zijn vaak n mix van nieuw en oud, ik zou je tracks dan ook in die hoek verwachten (ouwe en nieuwe sounds gemixt..) ...of vraag ik nu wat veel van je
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Vind het niks. Dat wat begint van 1.28 klinkt gewoon nergens naar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Koepert het volgende:
auch wieder einen neues track
K weet t nog niet. .. Eigenlijk wel lekker... maar ergens.. er wringt nog iets..
M.I. doe me n lol, ga niet The Vision achterna... dijken van mixsetjes draaien en dan zelf platen produceren die 'mwaaogh' zijn..
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het precies uit moet leggen, maar sinds ik X heb gebruikt kan ik op een "bepaalde manier" naar muziek luisteren waardoor het echt compleet tot me doordringt ofzo, met als gevolg dat ik muziek zo goed in me opneem dat ik ONTZETTEND kan genieten van muziek. Daarvoor moet ik me wel echt hard concentreren op de muziek en niet (bewust) met andere dingen bezig zijn![]()
Ik lees het zo eens terug, maar het komt nogal zweverig overToch is het echt zo dat ik iedere keer dat ik echt luister naar Psycho ik zwaar de rillingen ervan krijg
![]()
![]()
Je moet mij eens op de fiets zien als ik van mn werk naar huis ga![]()
![]()
@ Koepert. Uiteraard heb ik idee hoe ik mijn tracks zou willen laten klinken. Kernwoorden ervoor zijn eigenlijk hard en euforisch. Kan ondertussen wel beetje produceren, leer elke keer weer bij en hoop einde van t jaar niveau te hebben om een releasebare track te kunnen uitbrengen. Enige wat ik kan hopen is dat anderen het dan ook vet vinden![]()
![]()
Levitas: check binnen nu en een dag je inbox ff
Aka Black/Out
Als ik autorij krijg ik vaak rare blikken. Hmm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Je moet mij eens op de fiets zien als ik van mn werk naar huis ga
Trouwens, er zijn wat politieke partijen tegn de nieuwe locatie van defqon.1 omdat het middenin het vogelbroedseizoen is![]()
Ook is de gristenunie bezorgd om gehoorschade en grote drukte, aldus de krant
Ik had het al gemeld, maar er werd niet op gereageerd. Iedereen die van vrolijke plaatjes houdt, check de nieuwe Geck-o, hij is erg anders als zijn meeste platen, maar oooooooh zo lekker![]()
En ook best wel hitpotentie eigenlijk![]()
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-scene![]()
![]()
Helemaal met je eens... en helemaal als je dan ook zn Geck-E releases erbij pakt, maakt ie heel divers, en veel mooi spul..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik had het al gemeld, maar er werd niet op gereageerd. Iedereen die van vrolijke plaatjes houdt, check de nieuwe Geck-o, hij is erg anders als zijn meeste platen, maar oooooooh zo lekker![]()
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-sceneIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Waarom zit Geck-O niet meer hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Koepert het volgende:
Helemaal met je eens... en helemaal als je dan ook zn Geck-E releases erbij pakt, maakt ie heel divers, en veel mooi spul..? Hij had hier ooit eens 1 post gedaan toch, n.a.v. een topic van The Hard Way?
![]()
![]()
Amen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-scene
Kehnonne, wat een plaat
Zit in de trein dus kan nu niet luisteren naar Geck-O
Maar gelukkig heb ik andere pareltjes voorhanden:
I'm the son of torture,
And daughter of demise!
I'm the blood of hatred,
Bleeding from your eyes!
Fuck yeah!![]()
Iiii know....you're gonna want me!
*gaat helemaal los in de trein*
Dance, for your pleasure!!!
Okee nu kijken ze raar naar me, ik hou maar weer op![]()
![]()
Hou nu eens op met lyrics posten! Dan denk ik weer oeh ja die is vet!...kan er vervolgens niet opkomen welke plaat t is, en moet t dan alsnog opzoeken.. erg irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef eQuaL het volgende:
Iiii know....you're gonna want me!
*gaat helemaal los in de trein*
Dance, for your pleasure!!!
Okee nu kijken ze raar naar me, ik hou maar weer op
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
En zo hoort het!quote:Overal los!
Ik merk trouwens dat ik de laatste tijd weer meer naar de melodieuze kant van de Hardstyle toe trek![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook met regelmaat, nog nooit XTC gebruikt. Toch laat Psycho me helemaal koud met een koptelefoontje op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef T-Force het volgende:
Mixes onder de naam Khadber![]()
Geck-o is 1 van de winnaars van de First match remix competitionquote:Ik heb 1 van de andere winnaars al gehoord en dat klonk vet
Dit is 1 van de andere winnaars, en ik vind hem vet:
http://soundcloud.com/har(...)rdstyle-remix-sampleRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat zijn de beste momenten
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denkenzojuist nog gehad. Kom net pas thuis van een OpenDag en daarna nog ff naborrellen met collega's. Zodra ik de poort uit ben en begint mijn personal party. Krijg dan instant weer de zin om op een feest te zijn; de muziek, het gevoel, HARD!
![]()
hehe kippevel - ken 'tquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef T-Force het volgende:
Ik ook, maar toen is het wel echt extreem toegenomen. Ik kan nu bijna op commando kippenvel of iets dergelijks krijgen van muziek
eenschquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Koepert het volgende:
Oh dat weet ik ook wel zeker.. Maar als ik even een paar the Vision setjes van jaartje ofzo geleden terug luister, waren die erg vet, in een bepaalde stijl, en dat hoor k niet helemaal terug in zn track, dat hoop ik bij jou wel te horen. Snap je?Sprak hem nog op DefQon in de Purple. Hij was daar met Thera en zei dat hij ons gevonden had nadat hij zijn track gegoogled had. Idd een erg veelzijdige artiest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef T-Force het volgende:
Waarom zit Geck-O niet meer hier? Hij had hier ooit eens 1 post gedaan toch, n.a.v. een topic van The Hard Way?
@KrullieWullie;![]()
![]()
Hakkuh&Zaguh
Wat je vindt, ...![]()
toffe plaat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-sceneOp vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
ennn waarom dan dequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
En zo hoort het!Overal los!
Ik merk trouwens dat ik de laatste tijd weer meer naar de melodieuze kant van de Hardstyle toe trek![]()
![]()
![]()
![]()
I donnot see a problemo! Melo=lekkah
Zeker wel hitpotentie. Bewijst meteen dat hij ook vette 'mainstream' hardstyle kan maken. Goed plaatje gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Geck-O absuluut 1 van de meest veelzijdigste producers binnen de Hardstyle-scene![]()
Zeker wel vet, maar iets te soft om er echt los op te gaan, maar voor achter de pc is ie nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is 1 van de andere winnaars, en ik vind hem vet:
http://soundcloud.com/har(...)rdstyle-remix-sampleEenschquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker wel hitpotentie. Bewijst meteen dat hij ook vette 'mainstream' hardstyle kan maken. Goed plaatje gewoon.
is dit de eerste Organs Donors remix die gereleased wordt? Lekkere Dubstep stukje ertussen
Die van Showtek is toch nooit echt uitgebracht of wel?
Tja, komt me een beetje bekend voor. Qua opzet.....Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
ik kan melodieuze hardstyle ook zeker wel waarderen![]()
en omdat ik te lui ben om mijn audio te fiksen, is losgaan in de auto al een tijdje niet mee gebeurd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Geck-O supervet idd! Alphaverb heeft hem wel een handje geholpen zo te horen
Gisteren bij Ran-D in de studio geweest om wat te filmen voor Rebirth, er komen echt ontzettende vette dingen aan! Zijn plaat met Da Syndrome word echt heel toegankelijk , echt vette sound!Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
Best lekker idd, maar ook niet heel bijzonder ofzo...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef T-Force het volgende:
@ Boy: die FTS remix is gereleased in een free track pack
Die luna vind ik wel iets hebben...
Ik kan de melodieuze kant vaak niet hebben omdat ik de melodieën afgezaagd, te vrolijk, slecht/ ongeïnspireerd/ oninspirerend vind. En dan zijn er ook nog de melodieën die veel en veel te lang doorgaan (bijv frontliner save.exit.planet)
Wanneer accepteren Hardstyle producers nou gewoon dat ze geen Mozarts zijn/ zullen worden en houden ze zich aan het KISS principe. Korte melodieën zijn vaak veel krachtiger (mits goed uitgevoerd) dan lange.
Ik wil drive een vleugje mysterie en een poging tot duisterheid zien en geen: kaas,mid-kaas,break, climaxkaas, kaas.
Deze:
en:
zijn toch een miljoen keer beter dan:
en:
En natuurlijk heb ik ook netjes dingen uitgezocht die bij mijn punt passenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
melodieuze hardstyle is natuurlijk ook een heel breed begrip,
maar dit zijn natuurlijk slechts 2 voorbeelden van de vele die ik zou kunnen geven.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
ik vind je eerste 2 ook stuk-ken beter dan de laatste 2quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En natuurlijk heb ik ook netjes dingen uitgezocht die bij mijn punt passen,
maar dit zijn natuurlijk slechts 2 voorbeelden van de vele die ik zou kunnen geven.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ti Sento vind ik niks ivm de vocal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik vind Ti Sento een dikke track![]()
Gelukkig is er nog 4 Days.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Bioweapon - Don't hold ya breath
TNT - Tritolo (Yellow compound mix)
2 goede voorbeelden van lekkere korte melodieen ben op stage dus jullie moeten zelf even YT's zoeken en beluisteren
Zijn ook 2 pareltjes van platen IMO"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Vooral de versie van Scooter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik vind Ti Sento een dikke track
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ti sento is echt het ultieme draaiorgelnummer, die synths in combinatie met die melodie
Is gewoon een melodieuze versie van Derb, niet slecht maar ik vind het origineel beterquote:
TNT platen zijn over het algemeen genomen gewoon goed
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: