Vanavond al persco van Samsung met wss aankondiging Galaxy S2 en Galaxy Tab 2quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja das waar ook, dat begint morgen he?
Ik dacht ik kom weer een keer langs hier, hoe gaat het met je?quote:
Goed, drukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom weer een keer langs hier, hoe gaat het met je?
Mooiquote:
Oh, dat klinkt als een leuk dagjequote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Gaat langzaam aan wel de goede kant op ja.
Best wel druk weekje gehad, Vooral dinsdag (Madorudam, Sea Life en We Will Rock you the Musical), maar het was wel erg lekker.leuk enzo.
Klinkt leuk ! Hoe was WWRY?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Best wel druk weekje gehad, Vooral dinsdag (Madorudam, Sea Life en We Will Rock you the Musical), maar het was wel erg lekker.leuk enzo.
Geweldig, echt erg leuke avond gehad. Natuurlijk ben ik een Queen-fan, dus vind het al snel mooi al die muziek, maar er zat humor in de show, werd goed gezongen, gewoon erg leukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leuk ! Hoe was WWRY?
Ik ga sushi eten!![]()
Ja was het ook Lekker samen met mijn vader even wegquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een leuk dagje
Oh, dat is helemaal gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was het ook Lekker samen met mijn vader even weg
Ja wel even raar, maar toch klonk het wel mooi (Vooral These are the Days)quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal gezellig
En ik ben ook gek op Queen, maar is het niet raar dat sommige liedjes in het Nederlands zijn?
Nee het heet "Dagen van zonlicht en goud"quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit zijn de dagen!
Zo, weer genoeg vertaald voor vandaag.
Is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok! Maar ik heb mijn vertaalmax al bereikt. Morgen ga ik weer vertalen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan is nog mooier in de bios.Ik ben verliefd, op wat of wie weet ik niet.
Op mij ?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan is nog mooier in de bios.Ik ben verliefd, op wat of wie weet ik niet.
quote:
WEl okee, zie eerder dit topic.quote:
Hier is het heel goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl okee, zie eerder dit topic.
En daar?
Ja.zeker maar ook madurodam (niet helemaal mijn ding, maar toch) en Sea Life waren ook wel leuk om een keer heen te gaan. En het was gewoon lekker weer aan zee.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier is het heel goed.Leuk dat je naar WWRY bent geweest!
Madurodam, dat is lang geleden, vond er toen al geen bal aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.zeker maar ook madurodam (niet helemaal mijn ding, maar toch) en Sea Life waren ook wel leuk om een keer heen te gaan. En het was gewoon lekker weer aan zee.
Het is best klein, en er was een verbouwing gaande. Maar gewoon mooi om al die vissen en andere waterwezens te zien. En leuke dames die alles uitleggenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Madurodam, dat is lang geleden, vond er toen al geen bal aan.Sea Life nooit geweest, wel in Amerika een keer, maar dat was wel vet inderdaad.
Ja jij wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Madurodam, ik zie denk ik alleen maar daken van een afstand. Moet ik wel eerst de wolken aan de kant duwen.
Hup FC Brakel!quote:
Hey Bos!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Visjequote:
Leuk Bellaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
Leuk, gezellig ook zo'n dag op pad.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Visje![]()
Ja pa had kaartjes gewonnen voor Sea Life en korting voor WWRY, dat mooi gecombineerd met Madurodam erbij..
De tutu nam inderdaad wel veel shine weg. Ik heb er serieus een in de kast liggen. Soms als ik dronken ben doe ik hem aan en doe net alsof ik heel goed kan dansen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk BellaEn op de tutu natuurlijk
Is blij dat ie een keer weg is van huis,de geur van zijn vrouw haar vagina doet hun achternaam eer aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bert van de Zulten in het doel. Easy game.
Ja best wel, maar ben de volgende dag gewoon gaan werken. Daarna wel uren en uren op bed gelegen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, gezellig ook zo'n dag op pad.Maar je was vast wel moe bij thuiskomst of viel het mee?
Hoe is het op je werk? Ben je nu een extra dag in de week gaan werken of gewoon de oude hoeveelheid?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ben de volgende dag gewoon gaan werken. Daarna wel uren en uren op bed gelegen.
Vorige week heb ik op maandag (voor het eerst gewerkt) , maar was dus wel dinsdag vrij. Dus even afwachten, was maandag wel erg moe, want heb ook nog poetsondersteuning op de maandagmiddag en moet ook nog meestal wat boodschappen doen. Misschien moet ik dat volgende week maar op zondag gaan doen, dan zijn er een paar AH's in de buurt open en zelfs de c1000 volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk? Ben je nu een extra dag in de week gaan werken of gewoon de oude hoeveelheid?
En anders op Zaterdag wat boodschappen halen?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik op maandag (voor het eerst gewerkt) , maar was dus wel dinsdag vrij. Dus even afwachten, was maandag wel erg moe, want heb ook nog poetsondersteuning op de maandagmiddag en moet ook nog meestal wat boodschappen doen. Misschien moet ik dat volgende week maar op zondag gaan doen, dan zijn er een paar AH's in de buurt open en zelfs de c1000 volgens mij.
O nee, dan speelt PSV thuis.. Kan ik dus niet
Doe ik sowieso al, maar ik kan niet zoveel meenemen. Geen rijbewijs/auto, duskan niet altijd op mijn vader aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En anders op Zaterdag wat boodschappen halen?
Wat heb je ons te bieden?quote:
Humor, intelligentie en een enorme lading sex-appealquote:
Oké, geile combinatie.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Humor, intelligentie en een enorme lading sex-appeal
Was ik maar een vrouwquote:Op zondag 13 februari 2011 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Humor, intelligentie en een enorme lading sex-appeal
Ik heb het er ook niet zo erg op. Mijn broer heeft een zoon van 14 maanden, op zich is het een schatje, maar zo onvoorspelbaar en als ie gaat schreeuwen, krijg ik een overload aan prikkelsquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet zo van baby's. Want ze houden immers ook niet van mij, ze gaan altijd meteen huilen of schreeuwen.
hoofd boven, voeten onder wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet zo van baby's. Want ze houden immers ook niet van mij, ze gaan altijd meteen huilen of schreeuwen.
Oh, hou ze altijd vast aan hun enkel, vandaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoofd boven, voeten onder wil nog wel eens helpen
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Hey we hebben het nu over baby's. We/ ik wil Avey niet weg jagen
Hij zit zeker weer in zijn broekje?quote:
quote:
Je bent zwanger?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef -Miauw- het volgende:
hallo
En sorry Avey, ik heb bijna babynieuws![]()
![]()
Bijna?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef -Miauw- het volgende:
hallo
![]()
Dat moet Marlala zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef -Miauw- het volgende:
hallo
![]()
Oja.quote:
Jááááááquote:
Denk maar een leuke blondine die vaak serveert, dan kom je tot rustquote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben echt te laat naar bed gegaan. M'n maag doet ook raar, dus ik ga nog niet teveel aan je etentje denken.
Ik voel de rust, zelfs je post is neutraal en zonder opsmuk.quote:
Ik denk het wel, ik heb haar op de skaaips toen gehoord, wel met de kater erbijquote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je haar herkennen, mocht dat zo zijn?
Roos of een verbastering ervan..quote:Op maandag 14 februari 2011 07:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáááááá![]()
Ze heeft een dochter!
Ik wacht nog even met het bekendmaken van namen, misschien wil ze dat zelf wel doen maar het past helemaal bij Valentijnsdag, nee geen Valentijn![]()
quote:
Of Juliaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoendos!
Maar ik denk dat je best een gelijk kunt hebben Bos.
Beetje het standaardstuff. Van kruimige aardappelen tot een potje knakworsten.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dushka, heb je nog goeie aankopen gedaan op je winkelmaandag?
Oh.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje het standaardstuff. Van kruimige aardappelen tot een potje knakworsten.
Wat is er met je huid?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, terug van de dokter.
Binnenkort naar de dermatoloog in het ziekenhuis![]()
Maar enigzins ook wel fijn
Goed gedaan Pgr!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
Soort van acne, waar ik al tijden last van heb.
Nu eindelijk een doorverwijzing naar de dermatoloog.
Ja, ik heb ook een dermatoloog, maar gelukkig hoef ik die alleen te zien, wanneer ik een zgn neurofibroom niet vertrouw.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gedaan Pgr!Bij de dermatoloog kunnen ze je veel sneller en effectiever helpen.
Tyquote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gedaan Pgr!Bij de dermatoloog kunnen ze je veel sneller en effectiever helpen.
Ja dat is dan misschien wel het beste..quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ty
Krijg waarschijnlijk zwaardere medicatie wat ook negatieve gevolgen op me zal hebben.
Maar met die medicijnen is er een grote kans dat het helemaal over gaat.
In plaats van dat het weer terugkomt.
Medicijnen hebben vaak negatieve kanten, maar je doet het ook voor iets positiefs nu.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ty
Krijg waarschijnlijk zwaardere medicatie wat ook negatieve gevolgen op me zal hebben.
Maar met die medicijnen is er een grote kans dat het helemaal over gaat.
In plaats van dat het weer terugkomt.
Kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Medicijnen hebben vaak negatieve kanten, maar je doet het ook voor iets positiefs nu.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had ook last van zware acne, toen ik de pil ging gebruiken ging dat weg. Maar ik denk dat je die beter niet kunt doen, het is beter dat je geen hoge stem en tieten krijgt.
Heeft dat ding echt zo veel invloed?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had ook last van zware acne, toen ik de pil ging gebruiken ging dat weg.
Ja man niet normaal. Ik werd ook ietsje zwaarder (wat kut was) en mijn tieten gingen groeien.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Heeft dat ding echt zo veel invloed?
Nu valt het toch wel mee? Ik vond je er best wel okee uitzien in december.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja man niet normaal. Ik werd ook ietsje zwaarder (wat kut was) en mijn tieten gingen groeien.
Ja hoor, ik ben ook niet dik ofzo. Dat is er in die jaren wel afgegaan. Al wil ik toch nog minsten 8 kilo verliezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu valt het toch wel mee? Ik vond je er best wel okee uitzien in december.
Teringquote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja man niet normaal. Ik werd ook ietsje zwaarder (wat kut was) en mijn tieten gingen groeien.
En het reguleert je ongestelheid beter. Bij mij tenminste. En ik heb geen pijn meer. En je kunt als je op vakantie gaat een keer doorslikken zodat je later ongesteld wordt! Het is gewoon een fucking wonderpil.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Tering
Dat laatste kan ik ook wel gebruiken, misschien moet ik eens een keer zo'n ding slikken...
Klinkt goedquote:Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het reguleert je ongestelheid beter. Bij mij tenminste. En ik heb geen pijn meer. En je kunt als je op vakantie gaat een keer doorslikken zodat je later ongesteld wordt! Het is gewoon een fucking wonderpil.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen!
MarSugar Teddy Love is en leuke naam.
Te makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Jij ookquote:
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Die Heidi van jou mag trouwens overal opdraven. Had nou nooit verwacht dat een opossum beroemder zou worden dan moi
Oh nee, ik heb ook een hond in mijn lijst staanquote:Op maandag 14 februari 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaMaar het schijnt dat Facebook tegenwoordig profielen delete die niet van mensen zijn.
Straks deleten ze Heidi
Gaat het goed Miauw?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb ook een hond in mijn lijst staan![]()
Of had...waarom zo flauw? Mijn flesopener wilde ook een profiel, die maakt zoveel mee
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hips don't lie!
Aimee, prachtig klassiek. Mooi voor een brunette.
Haha oh god als het een kind van haar moeder is wel jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt nog wat, dat temperamentvolle gejank.
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt nog wat, dat temperamentvolle gejank.
En Sugar Teddy Love hou ik voor mezelf, wie weet.
Haha, je bent wel echt een tante Miauw.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh god als het een kind van haar moeder is wel ja![]()
Maar ze was heel rustig tot nu toe, hoorde ik. Wat geschrei en veel slapen.
Ik ben echt zo trots als een pauw
Ja, zo voelt het wel een beetjequote:Op maandag 14 februari 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, je bent wel echt een tante Miauw.
Je hebt nog even. Er is een Harlingse van 62 zwanger geworden (wel met hulp in Italie)..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het wel een beetje![]()
En ik ben al heel vaak tante Miauw![]()
![]()
Ik had mijn oma aan de lijn en die vond net dat ik maar snel mama Miauw moest worden![]()
Oh the pressure
OMG! 62? Doe even normaal zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt nog even. Er is een Harlingse van 62 zwanger geworden (wel met hulp in Italie)..
Nee, het is wel leuk voor die vrouw, maar verantwoord is een ander verhaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG! 62? Doe even normaal zeg!Wat kun je zo'n kind nog bieder, ja een heleboel levenservaring maar tegen de tijd dat je kind naar de middelbare school gaat ben je er misschien niet eens meer. Leuk voor dat kind....
Nou, fysiek gezien is het het leukst als je tussen je 20e en 25e een kind krijgt. Dan is je lichaam op z'n best, zeggen ze. Dus in dat opzicht lijkt het me al geen pretje.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het is wel leuk voor die vrouw, maar verantwoord is een ander verhaal.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
Krijg je borstvoeding uit een uitgerekte rozijn![]()
Ja, de kinderbescherming zal er we bovenop gaan zitten, zeker nu het in het nieuws is. Maar ja ik zou ook geen vader meer willen worden als ik al in de zestig zou zijn, ook al ligt dat fysiek anders dan bij een vrouw natuurlijuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, fysiek gezien is het het leukst als je tussen je 20e en 25e een kind krijgt. Dan is je lichaam op z'n best, zeggen ze. Dus in dat opzicht lijkt het me al geen pretje.
Maar voor dat arme kind dan. Krijg je borstvoeding uit een uitgerekte rozijn![]()
En dan op de andere vlakken...dan moet je je als moeder van 62 ineens gaan verdiepen in kinderdingen. Wat is een Pokémon?
Nou ja het zal vast heel leuk voor die moeder zijn....
Nee, ik zou het ook niet. Er is natuurlijk altijd een mogelijkhei ddat je als ouder overlijdt en je je kind achter moet laten maar op zo'n leeftijd is de kans veel groter denk ik zo....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de kinderbescherming zal er we bovenop gaan zitten, zeker nu het in het nieuws is. Maar ja ik zou ook geen vader meer willen worden als ik al in de zestig zou zijn, ook al ligt dat fysiek anders dan bij een vrouw natuurlijuk.
Ja of je wordt dement als je kind pubert. Ook niet leuk voor het kind enzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook niet. Er is natuurlijk altijd een mogelijkhei ddat je als ouder overlijdt en je je kind achter moet laten maar op zo'n leeftijd is de kans veel groter denk ik zo....
Pfff, inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja of je wordt dement als je kind pubert. Ook niet leuk voor het kind enzo.
Ja, hoe afgezaagd, een aanzoek op Valentijn, in Parijs, onder de Eiffeltorenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is er ook nog het nieuws dat Jan Smit gaat trouwen.
Ojaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar je moet ook niet meer van hem verwachten.Ze had het totaal niet verwacht natuurlijk.
Palingdroomquote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De tortelduifjes beleven hoe dan ook een palingdroom.
En Nesquick, dat is ouderwets.
Jan Timsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed voor je kaaksoepelheid wel en een schattige poging.
Doen we!quote:
Já daaromquote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat zo geen lichtje branden. Maar wat een mooie vondst. Gewoon bedonderd worden terwijl ze het zelf al aangeven.
Dat is Ron Selling!quote:
Ken het niet en wil het niet kennen geloof ikquote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is Ron Selling!![]()
Een typetje van Arjan Ederveen I guess. Figureert nu in een reclame van Online.
Maar vroeg me af of Ron Selling eigenlijk ronselling betekent...
We worden genept door Online!
Is wel grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken het niet en wil het niet kennen geloof ik
Dit. meen. je. niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Já daarom![]()
[ afbeelding ]
Theo van Thea.
Ja, tof hèquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit. meen. je. niet.
Arjen Ederveen, dat is hem gewoon.
quote:
Oh coolquote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
Miauw kijk http://yummydough.nl/
Hoi allemaal
Eetbare danquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
Das toch gewoon PlayDough?
Hoi kally
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh cool![]()
Het lijkt alleen op de niet-eetbare klei die ik op de kleuterschool altijd at![]()
Heb je het al geproefd?
Dat kán nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Of vagina. Is een urban mythe in Amerika dat een zwarte vrouw het woord vagina ergens had gezien en het wel een mooie naam voor haar dochter vond. Toen ze de geboorte ging aangeven vroeg de gemeente: Sorry, die naam is te obsceen, dat gaat niet gebeuren. En de vrouw was verward. Toen moest de ander uitleggen wat een vagina precies was. En de vrouw zei: Uh no that ain't right, what u talkin' about is a hoochie!''
Het is een verhaal dat echt altijd verteld wordt als het over zoiets gaat, geen idee of het waar is maar ik wil wel heel graag dat het waar is.quote:
Daaromquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het ziet er wel leuk uiten als je het ook nog kunt eten
Van de madame Jeanette peper?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Een surinamer op werk vertelde waar de naam van die hete saus 'Mme Jeanette' vandaan komt
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Of vagina. Is een urban mythe in Amerika dat een zwarte vrouw het woord vagina ergens had gezien en het wel een mooie naam voor haar dochter vond. Toen ze de geboorte ging aangeven vroeg de gemeente: Sorry, die naam is te obsceen, dat gaat niet gebeuren. En de vrouw was verward. Toen moest de ander uitleggen wat een vagina precies was. En de vrouw zei: Uh no that ain't right, what u talkin' about is a hoochie!''
Jaquote:
Brand meteen alle soa's wegquote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaNaar het schijnt was die Madame vroeger een restaurant/bar-eigenaar. En als de serveesters niet goed hun werk deden of niet door werkten stopte ze zo'n pepert in hun vagijntje
![]()
![]()
Vreselijkquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is een verhaal dat echt altijd verteld wordt als het over zoiets gaat, geen idee of het waar is maar ik wil wel heel graag dat het waar is.
omgquote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaNaar het schijnt was die Madame vroeger een restaurant/bar-eigenaar. En als de serveesters niet goed hun werk deden of niet door werkten stopte ze zo'n pepert in hun vagijntje
![]()
![]()
Haha geweldig.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mietjequote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaIk krijs al als ik het aan mn handen heb en dan aan mn neus zit ofzo
Het is nu ook alsof allebei de namen iets missen. Stom. Hoe moeilijk is het om van te voren meer dan één naam te verzinnen ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken een tweeling met de namen Lise en Lore. Ze wisten lang niet dat ze een tweeling kregen, de ouders, dus is de naam doormidden gehakt.
Of in je oogquote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaIk krijs al als ik het aan mn handen heb en dan aan mn neus zit ofzo
Jammerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken een tweeling met de namen Lise en Lore. Ze wisten lang niet dat ze een tweeling kregen, de ouders, dus is de naam doormidden gehakt.
Of gewoon creatief: Liserita en Loremarie.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is nu ook alsof allebei de namen iets missen. Stom. Hoe moeilijk is het om van te voren meer dan één naam te verzinnen ook?
Ditmaal geen gewonequote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij heb altijd hoofdpijn volgens mijGa lekker slapen
Veel slapen, uitrusten en weinig 'screentime'quote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ditmaal geen gewone
Iets tegen mijn hoofd gekregen, lichte hersenschudding misschien.
Ik lig al op bed
Nou ja niet lullig bedoeld hoor maar dat is het al http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/actueel/kindernamen/quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat moet geen mainstream naam worden.
Toen ik geboren werd waren er 4 andere Lisa's. Éen Liza, dus die is nep. Gelukkig is de naam altijd een beetje onder de radar gebleven, maak mij alleen maar exclusiever.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat moet geen mainstream naam worden.
Haha ja dat zal het zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm, wat apart. Ik ken serieus bijna geen Lisa's. Misschien is het een noorderlijk fenomeen. Of misschien hou ik ze bewust op afstand. Ijdelheid.
Wat grappig. Ben benieuwd hoe dat zal zijn als ik wat ouder ben. Waarschijnlijk Miley, Kesha en Justin.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat zal het zijn
Nee, het is een jongere generatie die Lisa heet. Toen ik nog in de kinderopvangbusiness werkte heette iedereen Anna, Eva, Sterre of Noah maar dat is weer voorbij. Nu heten ze Sophie, Emma en Lisa.
Oh godquote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat grappig. Ben benieuwd hoe dat zal zijn als ik wat ouder ben. Waarschijnlijk Miley, Kesha en Justin.
Sportschoenen? Wat heb je nu aan dan? En succesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een mistbankje of wat op dit moment, maar ik ga het meedenken!
Zo richting het ziekenhuis, ik denk dat ze wel tevreden zijn met het genezingsproces.
Daar een schoenenverwisseltruc doen, op sportschoenen terug.
Mijn gewone schoenen, die ze aan moeten passen. Dat lukte vorige week niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sportschoenen? Wat heb je nu aan dan? En succes
Ach so...jeetje wat een gedoequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn gewone schoenen, die ze aan moeten passen. Dat lukte vorige week niet.
Tombstar!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, ik zie er op sportschoenen ook niet verkeerd uit hoor.
Is er al een demarrage?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een peloton minivogeltjes als ik uit het raam kijk.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, de sanitaire stop is bezig, dan demarreer je niet.
Vertel eens, waar ben je allemaalmee bezig en hoe is je nieuwe baan? Wat doe je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het druk maar ik heb nergens zin in dus ik neem nog een kopje koffie![]()
Alles goed hier?
studie, en werk en dan is er ineens weinig tijd overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vertel eens, waar ben je allemaalmee bezig en hoe is je nieuwe baan? Wat doe je?
~quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
studie, en werk en dan is er ineens weinig tijd over![]()
Ik ben telefonisch verkoper
Van alles, verschillende projecten (zit nu op iets met internet/bellen), maar het is best pittigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
~
Bel me nietAl vind ik het wel leuk als je me belt
![]()
Wat moet je verkopen?
Nou succes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van alles, verschillende projecten (zit nu op iets met internet/bellen), maar het is best pittig
Mooi,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Back! Ze waren tevreden, over drie weken er weer naartoe. Nu hopen dat ik mijn schoenen vlot weer terug heb.
Helemaal gelezen, wat schitterend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
Oh fijn Vaduz!![]()
Dit moeten jullie echt even zien, zo ontroerend en mooi![]()
http://www.dayswithmyfather.com/
Was het een prijsvraag? En ben je er blij mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi,
Kreeg net een mailtje van Rate Your Music
Heb deze cd gewonnen
http://rateyourmusic.com/(...)er/the_great_escape/
Ja, ik ben er best wel blij mee. Ik win nauwelijks ooit iets.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was het een prijsvraag? En ben je er blij mee?
Ja. ach en stel het is slechte muziek. Ik heb er niet voor hoeven te betalen. Maar het lijkt me wel iets, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, super gaaf. Ook jij kunt dus winnen!
Je zou het anders nooit snel kopen, dan is het op deze manier helemaal leuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ach en stel het is slechte muziek. Ik heb er niet voor hoeven te betalen. Maar het lijkt me wel iets, om eerlijk te zijn.
Mooi hè! Ik had echt zakdoeken nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal gelezen, wat schitterend.
Ai dat is jammer, maar misschien wel de beste keuzequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi hè! Ik had echt zakdoeken nodig![]()
Zo, net terug van tweede gesprek. Ik ga het niet doen. Ik was enthousiast over de functie, de mensen en de werkomgeving maar het is er nu gewoon niet de tijd voor. Zij dachten er net zo over.
Ok, fijn om te horen dat je goed weet wat nu de juiste beslissing is.En ook nog eens geen teleurgestelde gezichten ziet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo, net terug van tweede gesprek. Ik ga het niet doen. Ik was enthousiast over de functie, de mensen en de werkomgeving maar het is er nu gewoon niet de tijd voor. Zij dachten er net zo over.
Ja, absoluutquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai dat is jammer, maar misschien wel de beste keuze
Preciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, fijn om te horen dat je goed weet wat nu de juiste beslissing is.En ook nog eens geen teleurgestelde gezichten ziet.
Yayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie nu dat er slechts 5 anderen die cd ook wilde, terwijl er op andere cd's uit de top 100 wel meer dan 100 kanshebbers waren. Dus een goede keuze gemaakt, om op een wat onbekendere band te stemmen
En of ze je niet vergeten, met jouw shine.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
PreciesHet was een goede kennismaking en ze vonden me leuk dus wie weet wat de toekomst brengt
Wat weird. 7 tracks, 6 met een normale lengte/redelijk aan de lange kant en dan het 7e nummer dat een half uur duurt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://rateyourmusic.com/(...)er/the_great_escape/
Seventh Wonder uit Zweden
Dat hoort wel een beetje bij Prog metal. Een van de bekendste prog metalacts. Dream Theater heeft er ook het handje van om nummers van langer dan 10 minuten te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat weird. 7 tracks, 6 met een normale lengte/redelijk aan de lange kant en dan het 7e nummer dat een half uur duurt.
Hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En of ze je niet vergeten, met jouw shine.
Succes alvast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
Zaterdag proefronde lopen bij TNT.
Alleen het loon van 4,50 per uur valt tegen
en ook goed voor je CV. Dan laat je zien dat je gewoon wilt werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik, maar die werkervaring die je meepakt is belangrijk. Als je het leuk vindt dan vind je het al snel fijne extraatjes die je op je rekening ziet verschijnen.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik, maar die werkervaring die je meepakt is belangrijk. Als je het leuk vindt dan vind je het al snel fijne extraatjes die je op je rekening ziet verschijnen.
Gaat de goede kant op Bos.Maar hou het goed in de gaten!
Tyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat goed Pgr![]()
Ik heb nog aan je gedacht vandaag
Iets andersquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |