Vanavond al persco van Samsung met wss aankondiging Galaxy S2 en Galaxy Tab 2quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja das waar ook, dat begint morgen he?
Ik dacht ik kom weer een keer langs hier, hoe gaat het met je?quote:
Goed, drukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom weer een keer langs hier, hoe gaat het met je?
Mooiquote:
Oh, dat klinkt als een leuk dagjequote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Gaat langzaam aan wel de goede kant op ja.
Best wel druk weekje gehad, Vooral dinsdag (Madorudam, Sea Life en We Will Rock you the Musical), maar het was wel erg lekker.leuk enzo.
Klinkt leuk ! Hoe was WWRY?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Best wel druk weekje gehad, Vooral dinsdag (Madorudam, Sea Life en We Will Rock you the Musical), maar het was wel erg lekker.leuk enzo.
Geweldig, echt erg leuke avond gehad. Natuurlijk ben ik een Queen-fan, dus vind het al snel mooi al die muziek, maar er zat humor in de show, werd goed gezongen, gewoon erg leukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leuk ! Hoe was WWRY?
Ik ga sushi eten!![]()
Ja was het ook Lekker samen met mijn vader even wegquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een leuk dagje
Oh, dat is helemaal gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was het ook Lekker samen met mijn vader even weg
Ja wel even raar, maar toch klonk het wel mooi (Vooral These are the Days)quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal gezellig
En ik ben ook gek op Queen, maar is het niet raar dat sommige liedjes in het Nederlands zijn?
Nee het heet "Dagen van zonlicht en goud"quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit zijn de dagen!
Zo, weer genoeg vertaald voor vandaag.
Is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok! Maar ik heb mijn vertaalmax al bereikt. Morgen ga ik weer vertalen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan is nog mooier in de bios.Ik ben verliefd, op wat of wie weet ik niet.
Op mij ?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan is nog mooier in de bios.Ik ben verliefd, op wat of wie weet ik niet.
quote:
WEl okee, zie eerder dit topic.quote:
Hier is het heel goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl okee, zie eerder dit topic.
En daar?
Ja.zeker maar ook madurodam (niet helemaal mijn ding, maar toch) en Sea Life waren ook wel leuk om een keer heen te gaan. En het was gewoon lekker weer aan zee.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier is het heel goed.Leuk dat je naar WWRY bent geweest!
Madurodam, dat is lang geleden, vond er toen al geen bal aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.zeker maar ook madurodam (niet helemaal mijn ding, maar toch) en Sea Life waren ook wel leuk om een keer heen te gaan. En het was gewoon lekker weer aan zee.
Het is best klein, en er was een verbouwing gaande. Maar gewoon mooi om al die vissen en andere waterwezens te zien. En leuke dames die alles uitleggenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Madurodam, dat is lang geleden, vond er toen al geen bal aan.Sea Life nooit geweest, wel in Amerika een keer, maar dat was wel vet inderdaad.
Ja jij wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Madurodam, ik zie denk ik alleen maar daken van een afstand. Moet ik wel eerst de wolken aan de kant duwen.
Hup FC Brakel!quote:
Hey Bos!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Visjequote:
Leuk Bellaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
Leuk, gezellig ook zo'n dag op pad.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Visje![]()
Ja pa had kaartjes gewonnen voor Sea Life en korting voor WWRY, dat mooi gecombineerd met Madurodam erbij..
De tutu nam inderdaad wel veel shine weg. Ik heb er serieus een in de kast liggen. Soms als ik dronken ben doe ik hem aan en doe net alsof ik heel goed kan dansen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk BellaEn op de tutu natuurlijk
Is blij dat ie een keer weg is van huis,de geur van zijn vrouw haar vagina doet hun achternaam eer aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bert van de Zulten in het doel. Easy game.
Ja best wel, maar ben de volgende dag gewoon gaan werken. Daarna wel uren en uren op bed gelegen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, gezellig ook zo'n dag op pad.Maar je was vast wel moe bij thuiskomst of viel het mee?
Hoe is het op je werk? Ben je nu een extra dag in de week gaan werken of gewoon de oude hoeveelheid?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ben de volgende dag gewoon gaan werken. Daarna wel uren en uren op bed gelegen.
Vorige week heb ik op maandag (voor het eerst gewerkt) , maar was dus wel dinsdag vrij. Dus even afwachten, was maandag wel erg moe, want heb ook nog poetsondersteuning op de maandagmiddag en moet ook nog meestal wat boodschappen doen. Misschien moet ik dat volgende week maar op zondag gaan doen, dan zijn er een paar AH's in de buurt open en zelfs de c1000 volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk? Ben je nu een extra dag in de week gaan werken of gewoon de oude hoeveelheid?
En anders op Zaterdag wat boodschappen halen?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik op maandag (voor het eerst gewerkt) , maar was dus wel dinsdag vrij. Dus even afwachten, was maandag wel erg moe, want heb ook nog poetsondersteuning op de maandagmiddag en moet ook nog meestal wat boodschappen doen. Misschien moet ik dat volgende week maar op zondag gaan doen, dan zijn er een paar AH's in de buurt open en zelfs de c1000 volgens mij.
O nee, dan speelt PSV thuis.. Kan ik dus niet
Doe ik sowieso al, maar ik kan niet zoveel meenemen. Geen rijbewijs/auto, duskan niet altijd op mijn vader aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En anders op Zaterdag wat boodschappen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |