Voor mezelf ja, niet voor jou.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door jou, jij had hem op je bureel gezet!
Dat bedoel ik, JIJ hebt dan ook het limiet overschreden, niet ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voor mezelf ja, niet voor jou.
Ik heb geen limiet, ik mag er zoveel als ik wilquote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, JIJ hebt dan ook het limiet overschreden, niet ik.
Niet haten!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is echt regelrechte stront voor je oren.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb geen limiet, ik mag er zoveel als ik wil
jij maar 1.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb geen limiet, ik mag er zoveel als ik wil
jij maar 1.
Stiekem vind ik het leukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Echt he dat soort discussies heb ik straks niet meer met een partner, heerlijk
Ik kan niet zonder dit soort discussies.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Echt he dat soort discussies heb ik straks niet meer met een partner, heerlijk
Koelkast stiekem wat minderquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Muse is rock van de bovenste plank, gitaren, bliepjes, it has it all, en tja, als je niet van gitaren houd is dat natuurlijk oorlepra, want beste gitaarplaat is meestal slechtste voor iemand die gitaar haat
quote:
Die zijn alleen leuk als je een waardige tegenstander hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder dit soort discussies.
Haaievinnensoep?quote:
Ik zal die kant even op proberen te werken. Even kijken of het lukt hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Zokunen het volgende:
Neroje, ik wil rond 18:50 starten met een trance plaat, zou je dus niet met al te harde bende kunnen afsluiten?
Op welke manier?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee HOERENSOEP ik heb 'm net ff gepakt
Ikea?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben de hele middag bezig geweest met m'n nieuwe bed in elkaar te zetten, en hij staat inmiddels![]()
![]()
You go girlquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee HOERENSOEP ik heb 'm net ff gepakt
Ik heb net gewonnenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Die zijn alleen leuk als je een waardige tegenstander hebt.
Jullie lijken me allebei geen "ja en amen" zeggers
Goede insteek!!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik zal die kant even op proberen te werken. Even kijken of het lukt hoor
Ze kwam niet verder dan die stinkende rookworstwalm uit dat muiltje van d'r in mijn gezicht te blazen.quote:
Jouw trein kwam net verder dan het eerste station, dus niet zo stoer doenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze kwam niet verder dan die stinkende rookworstwalm uit dat muiltje van d'r in mijn gezicht te blazen.
Mijn trein zijn even flink door haar station geraasd en nu is ze stil
Ik vraag me eerlijk en oprecht af hoe vaak jullie letterlijk zitten te lachen om de posts hierquote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze kwam niet verder dan die stinkende rookworstwalm uit dat muiltje van d'r in mijn gezicht te blazen.
Mijn trein zijn even flink door haar station geraasd en nu is ze stil
*Proest*quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in secret story, hebben jullie even minder last van mij, vlucht ik naar ander subforum
ik ga mee hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in secret story, hebben jullie even minder last van mij, vlucht ik naar ander subforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |