Zodra dat werkt is dat wel tof om te doen ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:43 schreef Taxidude het volgende:
Misschien een idee om een fok club te stichten, als dat al wel werkt
Wie is de clubbaas jongen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef LinQ het volgende:
Fok Club is er al (360) Ik ben wel uitgenodigd en heb ook geaccepteerd maar heb verder nog niks kunnen doen...
Cést mois! Maar Club is nog dicht toch? Zo gauw hij open is stuur ik invitesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie is de clubbaas jongen?
Komt die ook in dit topic?
Okeequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Cést mois! Maar Club is nog dicht toch? Zo gauw hij open is stuur ik invites
wtf is dat dan voor onzin bij dat kutbedrijf? voorheen werd post gewoon wèl op zaterdag en maandag bezorgdquote:
Is niet meer te betalen voor TNT. En als de postzegels duurder worden miep je ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Misan het volgende:
[..]
wtf is dat dan voor onzin bij dat kutbedrijf? voorheen werd post gewoon wèl op zaterdag en maandag bezorgd
Online Play Online, being monitored. Although the servers are online, we are receiving a small number of reports from players who cannot log in. We are actively troubleshooting this issue.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
Zijn die gameservers voor de PC ooit al wel eens beschikbaar geweest eigenlijk? Ze staan alweer op unavailable.
Dan moet jij mij ook even een invite sturen natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb het op hun forum ook al gepost.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Online Play Online, being monitored. Although the servers are online, we are receiving a small number of reports from players who cannot log in. We are actively troubleshooting this issue.
Dit staat er op het forum.
Dus blijven proberen
Lijkt me dat je singleplayer avonturen lokaal worden opgeslagen en (wanneer mogelijk) met je online profiel wordt gesynchroniseerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
betekent dat dat ik met dit profiel niet online kan spelen en dat ik dus opnieuw moet beginnen als de servers het weer doen....
Ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het op hun forum ook al gepost.
Omdat ik niet kon inloggen, ben ik trouwens offline het spel begonnen... als ik de berichten op het TDU-forum lees, betekent dat dat ik met dit profiel niet online kan spelen en dat ik dus opnieuw moet beginnen als de servers het weer doen....
Ik wil bij de FOK!Club, mijn GT voor 360 is: iDutchSpiikequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
IK ben bang van niet... heb tweede profiel aangemaakt, en daar staat wel groen icoontje achter... achter oorspronkelijke profiel staat een rood icoontje... mijn huidige profiel is dus een offline profiel dankzij die serversquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:27 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
Lijkt me dat je singleplayer avonturen lokaal worden opgeslagen en (wanneer mogelijk) met je online profiel wordt gesynchroniseerd.
Dit wil ik ook wel weten, soms heb je mensen die laten kut klote baby er keihard door heen schreeuwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:27 schreef Misan het volgende:
Waar zet je dat geouwehoer van netwerkspelers uit?
Kun je niet gewoon bij 'Sound' onder de settings het geluid van andere spelers uitzetten? Daar heb ik ook de muziek eruit gegooid, ik luister liever mijn eigen dingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten, soms heb je mensen die laten kut klote baby er keihard door heen schreeuwen
Is dat niet het (slechte) geluid van 1 van de wagensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten, soms heb je mensen die laten kut klote baby er keihard door heen schreeuwen
wat een ontzettend slechte grap zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat niet het (slechte) geluid van 1 van de wagens![]()
Wheee Wheee Wheee
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat niet het (slechte) geluid van 1 van de wagens![]()
Wheee Wheee Wheee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |