Niets stoers aan. Slechts een kwestie van x dagen x keer oefeningen doenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef BigSmurf het volgende:
Doe niet stoer ofzo met je verkapte ik-heb-een-sixpack-topic.![]()
stoer tochquote:Op zondag 13 februari 2011 17:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niets stoers aan. Slechts een kwestie van x dagen x keer oefeningen doen
d8 ikquote:
Idd. Bij echt stoere mensen komt dat vanzelfsprekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef Emery het volgende:
Je bent sowieso niet stoer als je er überhaupt over nadenkt.
Waarom is je username dan niet rukkiequote:
Is een fase, komt (bijna) iedereen wel overheen na de middelbare school.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef noksala het volgende:
Waarom doen mensen stoer?
Vinden meisjes stoere mannen/jongens aantrekkelijk?
Ik doe zelf soms ook wel stoer. Door ruig te praten. Ik vechtsport graag, en doe gevaarlijke hobbies zoals skaten en free runnen. Heb ook een 6-pack getraint om stoerder te zijn, maar sommige meide zeggen dat ze stoer doen echt niks vinden. Maar wat zeggen jullie?
quote:
haha owke idd hij heeft gelijk je bent pas stuur als je dit doetquote:Op maandag 14 februari 2011 17:34 schreef Jumparound het volgende:
Stoer? Je bent pas stoer als je rookt terwijl je een kroket eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |